e-nigma
25-04-2013, 14:39:24
שלום חברים ,
אני מעלה כאן שירשור בניה ראשון של הנמסיס הענק מבית סיגול,
הטיסן הוזמן משלט רחוק הגיע מהר מאוד , גימור יפה ציפוי ORACOVER
מבחינת איכות החומרים לא ניתן להשוות לחברות המובילות כמו H9 לדוגמת ה- SUNDOWNER F-1 שלהם
אבל עושה רושם על בניה חזקה .
8907589071
המנוע שמורכב עליו הינו MVVS-26 בנזין עם טיון פייפ שרץ בתוך הגוף
סרוואים מאזנות והגה גובה DS-821
זנב פול פול הייטק MG לא זוכר את המספר
סרוו גז הייטק פשוט
הקיט מגיע כחלקים כמו בכל קיט ההגהים אינם מורכבים וצריך לעשות זאת לבד
לכן ניצלתי את ההזדמנות לזרוק את הצירי פיבר שמגיעים איתו ולהחליפם בצירים פלסטיק איכותיים של GREAT PLANES
890748907389072
בשלב הבא החלטתי להתעמק יותר בהרכבת המנוע עם הטיון כמובן התאמת הקיאול
וסרוו מצערת ( הדברים היותר מעצבנים בבניית טיסן ) :
89076 89082 89097 89096 89095 89098
השיקול בהרכבת טיון חוץ מעניין הביצועים היה גם שיקול קוסמטי ואוירודינמי הטיון נבחר בהתאמה למנוע
על ידי PE RIVERS אחד התותחים בתחום הטיסנאות כמובן שהיו בעיות התאמה כמו בכל בנייה לא סטנדרטית
נאלצתי לחתוך את הבלזה ששימש כחיפוי לכני נסע בכדי להשחיל בתוך הגוף את הטיון , ולאחר מכן לעשות השלמה לסגור ולצפות
כמו חדש :)
89083 89086 89087 89078 89079 89077
הטיון התלבש באמת בצורה מושלמת בתוך הגוף בלי הרבה בעיות
מקובע יפה וקיבל גם בידוד נגד נזקי חום לאלקטרוניקה ( למרות שקצה הטיון לא מגיע לחום גבוה )
89080 89081
טוב משם זרמתי למערכת הדלק פיות תדלוק ועודפים החלפתי למיכל דלק
את המערכת צינורות בקיט איכותי של DUBRO והרכבתי את הכני נסע :
89088 89091 89092
הדבקת מייצב הגובה , הגה כיוון יחד עם מייצב הכיוון והרכבת סרוו זנב עם מערכת פול פול :
89090 89089
הקיט מגיע עם אורות נחיתה בקצוות כנף אני כמובן התעקשתי על כיבוי והדלקה דרך השלט
לכן חיברתי את הלדים ל- KILL SWITCH מחובר לערוץ 5 בשלט כך אני מדליק ומכבה בעזרת כפתור הגלגלים.
כמובן שהתברר בסוף כבזבוז זמן היות ולא רואים כלל את האורות האלה באור יום ***
89100 89094
זהו פינישים אחרונים כיוונים הגדרות בשלט מדבקות שלא הספקתי לצלם וקדימה לשטח :)
89093 89099
אני מעלה כאן שירשור בניה ראשון של הנמסיס הענק מבית סיגול,
הטיסן הוזמן משלט רחוק הגיע מהר מאוד , גימור יפה ציפוי ORACOVER
מבחינת איכות החומרים לא ניתן להשוות לחברות המובילות כמו H9 לדוגמת ה- SUNDOWNER F-1 שלהם
אבל עושה רושם על בניה חזקה .
8907589071
המנוע שמורכב עליו הינו MVVS-26 בנזין עם טיון פייפ שרץ בתוך הגוף
סרוואים מאזנות והגה גובה DS-821
זנב פול פול הייטק MG לא זוכר את המספר
סרוו גז הייטק פשוט
הקיט מגיע כחלקים כמו בכל קיט ההגהים אינם מורכבים וצריך לעשות זאת לבד
לכן ניצלתי את ההזדמנות לזרוק את הצירי פיבר שמגיעים איתו ולהחליפם בצירים פלסטיק איכותיים של GREAT PLANES
890748907389072
בשלב הבא החלטתי להתעמק יותר בהרכבת המנוע עם הטיון כמובן התאמת הקיאול
וסרוו מצערת ( הדברים היותר מעצבנים בבניית טיסן ) :
89076 89082 89097 89096 89095 89098
השיקול בהרכבת טיון חוץ מעניין הביצועים היה גם שיקול קוסמטי ואוירודינמי הטיון נבחר בהתאמה למנוע
על ידי PE RIVERS אחד התותחים בתחום הטיסנאות כמובן שהיו בעיות התאמה כמו בכל בנייה לא סטנדרטית
נאלצתי לחתוך את הבלזה ששימש כחיפוי לכני נסע בכדי להשחיל בתוך הגוף את הטיון , ולאחר מכן לעשות השלמה לסגור ולצפות
כמו חדש :)
89083 89086 89087 89078 89079 89077
הטיון התלבש באמת בצורה מושלמת בתוך הגוף בלי הרבה בעיות
מקובע יפה וקיבל גם בידוד נגד נזקי חום לאלקטרוניקה ( למרות שקצה הטיון לא מגיע לחום גבוה )
89080 89081
טוב משם זרמתי למערכת הדלק פיות תדלוק ועודפים החלפתי למיכל דלק
את המערכת צינורות בקיט איכותי של DUBRO והרכבתי את הכני נסע :
89088 89091 89092
הדבקת מייצב הגובה , הגה כיוון יחד עם מייצב הכיוון והרכבת סרוו זנב עם מערכת פול פול :
89090 89089
הקיט מגיע עם אורות נחיתה בקצוות כנף אני כמובן התעקשתי על כיבוי והדלקה דרך השלט
לכן חיברתי את הלדים ל- KILL SWITCH מחובר לערוץ 5 בשלט כך אני מדליק ומכבה בעזרת כפתור הגלגלים.
כמובן שהתברר בסוף כבזבוז זמן היות ולא רואים כלל את האורות האלה באור יום ***
89100 89094
זהו פינישים אחרונים כיוונים הגדרות בשלט מדבקות שלא הספקתי לצלם וקדימה לשטח :)
89093 89099