PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה כמה שאלות לגבי הסוללה בטיסן



GreT
17-05-2013, 12:46:41
אהלן,

אני מטיס טיסן ניטרו שלב שני עם ארבעה סרוואים סטנדרטיים ומערכת רדיו 2.4GHZ,
יש לי כמה שאלות לגבי הסוללה (אני מטיס עם סוללת LIFE שני תאים, 1450 מילי אמפר)

א. הסוללה מחוברת באופן קבוע למד מתח בטיסן, עד איזה מתח מומלץ להטיס את הסוללה ולהישאר בראש
שקט? 3V לכל תא?

ב. אני קצת מסתבך עם מיקום המקלט והסוללה, רציתי לדעת האם אני חייב לעטוף את הסוללה(ומדוע) בספוג?
איך אתם בדכ ממקמים את המקלט והסוללה בטיסנים?


תודה רבה וסופש נעים, רועי.

adibenbasat
17-05-2013, 17:01:47
///

adibenbasat
18-05-2013, 21:28:25
\\\

Menash
19-05-2013, 02:21:01
\\\

GreT
19-05-2013, 22:10:48
אוקי, ושאלה נוספת לי אליכם:
אני מטיס באזור חקלאי עם שדות תירס גבוהים מסביב למסלול,
וקרה לא פעם למטיסים אצלנו שריסקו טיסן בשדה והוא אבד בצמחייה הגבוהה.
שמעתי על הפתרון של הוספת זמזם מיוחד למערכת(דרך ערוץ פנוי?) ורציתי לדעת מה הרכיב עליו מדובר
ואיך אני יכול להשתמש בו?

תודה רבה לכם, שבוע טוב

adibenbasat
19-05-2013, 23:13:00
\\\

GreT
20-05-2013, 14:00:12
משום מה יש בעיה ואני לא מצליח לקרוא אף אחת מתגובות, אז אם תוכל להעתיק את מה שכבר כתבת ולשלוח לי כהודעה אני אשמח,
תודה רבה ויום טוב

flatspin
20-05-2013, 17:26:30
זה מה שאתה מחפש:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__13064__Signal_loss_Alarm_Lost_Plane_Finder.html? strSearch=alarm
מצד שני, דאג לשני דברים: 1. שלא תאבד את הטיסן שלך. 2. אם כבר - אז לא לשדה תירס. שם זו באמת בעיה אמיתית.

GreT
20-05-2013, 20:35:25
כמובן שאני אעשה את מיטב המאמצים כדי לא להגיע למצב של איבוד הטיסן, אבל מן הסתם יש המון
בלת״ מים בתחביב הזה...
בכל מקרה, איך אני מפעיל את הזמזם הזה?

תודה רבה, רועי.

Friman
20-05-2013, 20:49:16
זה הבאזר שמורכב על ערוץ פנוי בשלט:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14521__Hobby_King_Discovery_Buzzer_.html
מופעל באמצעות מתג
הבאזר שהוצע לך למעלה פשוט מתחבר בטור ליציאה מהמקלט ומשם לאחד הסרבואים (למשל הגה כיוון); כשאין תנועה בסטיק למשך חצי דקה או כשיש אובדן רדיו למשך חצי דקה, הוא מתחיל לצפצף.
יש לי את שניהם, שניהם טובים ומצפצפים חזק. יחד עם זאת, אם יש לך ערוץ פנוי במקלט, קח את זה שמתחבר לערוץ ייעודי (זה שרשמתי לך), משתי סיבות:
1. לפעמים כשאתה לא מפעיל את הסרבו אליו הבאזר הטורי מחובר למשך חצי דקה במהלך הטיסה (למשל כשאתה טס ישר) הוא סתם מתחיל לצפצף באוויר. זה קורה לפעמים גם כשאתה מפעיל את הסרבו, אבל בהיגוי עדין יחסית. הוא סתם מתחיל לצפצף וזה מבלבל ומבהיל שלא לצורך (אני תמיד בטוח במצב כזה שהבאזר של הסוללה הוא זה שמצפצף לי).
2. היו מקרים של תקלות בבאזר הטורי; במקרה של תקלה בבאזר כזה שמחובר על ערוץ של סרבו שמשמש באופן פעיל להיגוי, אתה מסתכן בתקלה בתפקוד הסרבו באוויר... בעוד שבבאזר שמתחבר לערוץ ייעודי- אם יש תקלה, התקלה לא פוגעת בהיגוי הטיסן. לימדו אותי פעם שכל רכיב נוסף במערכת הוא פוטנציאל לתקלות- אז אם כבר תקלות עדיף כאלו שלא מסכנות את הטיסן.
בבאזר הטורי אני ממליץ להשתמש כשחסר לך ערוץ פנוי במקלט, בשביל באזר שמתחבר לערוץ ייעודי