PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! הרצה למנוע O.S. 55



matan 144
30-08-2013, 07:29:36
קניתי מנוע חדש מתאילנד ב400 שקל (!)
אף פעם לא עשיתי הרצה למנוע... איך אני עושה לו הרצה? לפי מה שכתוב בהוראות שמקבלים או שיש דרכים מומלצות יותר?

omribensamon
30-08-2013, 08:12:53
מנוע בפול גז וסיכה פתוחה הרבה בכדי שהמנוע יעבוד בסל״ד נמוך ועשיר , לפני הנעה עש לחזק את כול הברגים של המנוע .
כדי להיעזר עם מישהו שבצע מספר הרצות.

תן קישור לאתר שממנו קניתה

בצלחה

TazmanianDevil
30-08-2013, 21:07:19
על פי הוראות יצרן בלבד !
לשם כך הם השקיעו בהוראות כדי שתוכל להינות מהמנוע.

flatspin
30-08-2013, 21:55:44
מנוע בפול גז וסיכה פתוחה הרבה בכדי שהמנוע יעבוד בסל״ד נמוך ועשיר , לפני הנעה עש לחזק את כול הברגים של המנוע .
כדי להיעזר עם מישהו שבצע מספר הרצות.

תן קישור לאתר שממנו קניתה

בצלחה

הייתי שמח לקבל קישור למקור ממנו שאבת את הנחיות ההרצה, כפי שרשמת.
אני מקווה שאתה יודע שזה בניגוד מוחלט להוראות היצרן. כי אם לא, אז חבל מאד שאתה מטעה.
הרצה כפי שתיארת תגרום לשחיקה מואצת של הבוכנה/שרוול, בדיוק ההיפך מהמצופה.

asafsee
30-08-2013, 23:03:05
עמוד 27 במדריך מנוע של OS
בתהליך ה BREAK-IN מתואר התהליך
שלב ראשון פתיחת מצערת למלואה תוך פתיחת הסיכה במידה מספקת כך שישמע על סלד איטי כמו מנוע 4 פעימות להגדרתם
בשלב השני, כל דקה סוגרים סיכה ל10 שניות, ועי כך מעלים סלד... וכך חוזרים עד סיום המיכל

haimgil
30-08-2013, 23:42:50
הייתי שמח לקבל קישור למקור ממנו שאבת את הנחיות ההרצה, כפי שרשמת.
אני מקווה שאתה יודע שזה בניגוד מוחלט להוראות היצרן. כי אם לא, אז חבל מאד שאתה מטעה.
הרצה כפי שתיארת תגרום לשחיקה מואצת של הבוכנה/שרוול, בדיוק ההיפך מהמצופה.

נראה שאתה הוא הטועה ידידי.
הרצה עושים בדיוק ככה.מצערת פתוחה במלואה וסיכה פתוחה גם היא שיעבוד עשיר מאוד ולא יתחמם.
בהרצה השניה סוגרים מעט על מעט את הסיכה שיתחמם קצת ובשלישית נותנים לא מידי פעם לעבוד בפול גז עם סיכה סגורה על מנת לשחרר עומסים.

matan 144
31-08-2013, 06:39:30
תודה לא משנה, ביקשתי ממשהו שיודע לעזור לי...

flatspin
31-08-2013, 09:59:01
נראה שאתה הוא הטועה ידידי.
הרצה עושים בדיוק ככה.מצערת פתוחה במלואה וסיכה פתוחה גם היא שיעבוד עשיר מאוד ולא יתחמם.
בהרצה השניה סוגרים מעט על מעט את הסיכה שיתחמם קצת ובשלישית נותנים לא מידי פעם לעבוד בפול גז עם סיכה סגורה על מנת לשחרר עומסים.

כנראה שאתה צודק בדבריך. רק שלא כך כתוב בהוראות ההרצה של היצרן. מה לעשות ואני מיטיב להבין אנגלית, השפה בה כתוב המדריך, ובאופן מקרי גם הבנתי את תוכן ההסבר. קרא שוב ואולי תעמוד על ההבדל בין הכתוב שם ובין מה שאתה מסביר כאן.
ולגופו של ענין, אם לא תתן למנוע להתחמם, השרוול לא יתרחב והלחץ בין הבוכנה והשרוול יגרום לשחיקה מוגברת. זו פיזיקה בסיסית.
גילוי נאות, ההתמחות שלי בהנדסת מכונות כוח וחום.

e-nigma
08-09-2013, 07:07:37
המון אנשים לא קוראים את הוראות היצרן הרבה באשמת המוכרים בחנויות ( לא כולם ) אשר מטעים מהתחלה את הקונה
ואומרים לו להשאיר את המנוע עובד במצערת מלאה עם סיכה פתוחה במשך 4 מיכלים על הקרקע , והמשך ההרצה נעשית באויר עם סיכה טיפה עשירה.....
תהליך זה לא נקרא בכלל הרצה אלא שטיפה לא יותר.
כשנותנים למנוע לעבוד באופן הזה הוא לא מתחמם בכלל ניתן אפילו להשאיר עליו את היד לכן הוא לא מורץ כלל
מטרת ההרצה היא לחמם את המנוע ולקרר לסירוגין עד שהבוכנה והשרוול "נשחקים" במידה נכונה ומותאמים יחד באטימות מלאה .
בכלל, ההרצה נעשית בשל העובדה שהבוכנה עולה ויורדת בקו ישר ואחיד בתוך השרוול זה אמנם נראה כך אבל גלגל הארכובה שמסובב את התלתל גורם לבוכנה לעלות ולרדת באופן לא ישר
בדומה לגלגל של קטר ישן .
לכן צריך לתת למנוע ולחלקים הנעים בפנים לחרוט קו תנועה חדש , ואת זה עושה ההרצה בעצם לכן הרצה ללא חום היא לא אפקטיבית או נכונה.
מנסיון , מנוע שמורץ לפי הוראות היצרן לא עושה קאטים הוראות היצרן מדוייקות ונכונות לא עושים הרצה למנוע בשיטת ה-4 מיכלים על הקרקע .