התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה בלייד 400



YNV
31-03-2009, 17:52:22
שלום,
יש לי את המסוק הנ"ל כמה חודשים ובינתיים אני רק מרחף ועושה הקפות. (אני לא כל כך מבין במסוקים, אני מתמקד יותר בטיסנים)

1. אני רוצה להתחיל לטוס הפוך ולעשות לופים אבל אני לא כל כך מבין איזה מפסק גורם לי להפעיל את האיידל אפ כדי שהוא יוכל לטוס הפוך. וזה כמו בסימולטור שכשהמצערת למטה ואתה הפוך אז זה בעצם מצערת מלאה?

2. מקבלים עם השלט סוללות אצבע והן נגמרות. צריך כל הזמן להחליף סוללות אצבע?


תודה מראש.

נ.ב אם זה משנה, החלפתי לבלייד להבי קארבון

flybywire
31-03-2009, 18:10:43
שלום לך ,

1. לשאלתך מצב איידל אפ והגדרות המצערת כולם תלויים בהגדרות השלט שלך DX6 אני מניח , עיין בחוברת ולמד משם היכן מוגדר המפסק ואיך מכיילים THR-CURVE במצב נורמל ומצב אידל-אפ
2.רכוש לך סוללות אצבע נטענות AA , סוללות GP אותם תמצא בכל רשת שיווק !!

Shalev054
31-03-2009, 18:14:32
אם יש לך את השלט המקורי של ספקטרום יש לך מצד שמאל מקדימה מתג שרשום עליו 0-GEAR
1-FMODE
במצב 0 המסוק עם מצערת רגילה לחלוטין, למטה =0% למעלה =100%

במצב 1 המסוק על מצב 3D כמו בסימולטור, והמצערת על %0 כשהיא באמצע.

תרשה לי להזהיר אותך כי ציינת שאתה חדש במסוקים, המצב הזה מאוד לא יציב למי שלא עבר הכשרה מסודרת ולהזכירך הבלייד רחוק מלהיות צעצוע בטיחותי. [אני לא מדריך כך שאין לי אינטרס כלשהו]

אם אתה מתכנן לעבור למצב הזה, תעשה את זה רק עם מדריך!!!!

בהצלחה אחינו

YNV
31-03-2009, 18:21:52
תודה לשניכם.

RCspicer1234, אתה אומר שאם בטעות אני אעביר למצב 1 הלהבים יסתובבו לא בשליטתי?

sagi
31-03-2009, 21:24:19
אתה יכול למצוא ב- youtube את כל התשובות לזה.
אני אישית מטיס לשעבר של בלייד 400 .
יש הגדרות ל- THR CURv בשביל מצב של Idle up או כמו שיש בשלט F.Mode
הטסתי כבר את הבלייד במצב זה.
יש לציין שבמצב זה התגובות של המסוק יותר חריפות ממה שאתה רגיל כמו כן הזווית של הלהבים משתנה מה שיכול לגרום לירידה כלפי מטה של המסוק ....
לכן מומלץ לנסות להפעיל את זה כאשר אתה בגובה של 3 מטר ומעלה.
בכל אופן אם תצטרך עזרה ועוד הגדרות למסוק אתה יכול לשלוח ה"פ.

Shalev054
01-04-2009, 09:30:17
הם יסתובבו בשליטתך אם אתה יודע איך להתמודד עם כזה מצב אך כמו שהבחור לפני ציין, התגובות של המסוק יהיו מאוד עצבניות....

wind556
01-04-2009, 11:37:08
זה חסר אחריות להדריך דרך הפורום איך להיכנס למצב IU
אל תעשה את זה לפני שנעזרת במישהו שיודע מה הוא עושה,ובמילה "נעזרת" הכוונה במציאות, ליד המסוק, ולא בהתכתבות
ואם אתה רוצה עזרה כלשהי, אל תהסס להתקשר

אופיר נחום
01-04-2009, 13:58:33
כדי להטיס את הבלייד 3D צריך להיות די מוכשר - בהצלחה:D:D:D
וברצינות, כדאי מאוד שתיעזר במישהו טוב שמחובר בכבל, אחרת זה די מתכון בטוח לריסוק.

YNV
01-04-2009, 14:14:17
תודה לכולם.

אני אעזר במישהו מנוסה בהתחלה עם כבל חניך מדריך.

zemzem
26-07-2010, 20:58:24
ידידי אני מחזק את כל מה שאמרו קודמיי אך עם הסתייגות קטנה
ההבדל במצב האיידל אפ הוא שהמנוע עובד במאה אחוז כל הזמן והאפס שלך נהיה באמצע הסטיק ולא למטה כמו שאתה מכיר.
וכתעביר למצב הנ"ל באמת התגובות יהיו יותר חריפות וחדות.
אבל בתור אחד שאוהב להתנסות לבד (ובדרך הקשה לפעמים...)
הצלחתי בכיף להשתלט על המסוק כשהעברתי אותו לאיידל אפ.
באמת חשוב לבדוק קודם את הגדרות ה TRH CUR בשלט לפני שאתה מעביר למצב הזה.
ולעשות את זה כשאתה בגובה מספיק לתיקון טעויות וכאשר המצערת נמצאת כמה שיותר קרוב לאמצע
בהצלחה :)

wind556
26-07-2010, 21:04:10
אם יש לך את השלט המקורי של ספקטרום יש לך מצד שמאל מקדימה מתג שרשום עליו 0-GEAR
1-FMODE
במצב 0 המסוק עם מצערת רגילה לחלוטין, למטה =0% למעלה =100%

במצב 1 המסוק על מצב 3D כמו בסימולטור, והמצערת על %0 כשהיא באמצע.

טעות - במצב IU המיצערת בכל מקום ב100%

תרשה לי להזהיר אותך כי ציינת שאתה חדש במסוקים, המצב הזה מאוד לא יציב למי שלא עבר הכשרה מסודרת ולהזכירך הבלייד רחוק מלהיות צעצוע בטיחותי. [אני לא מדריך כך שאין לי אינטרס כלשהו]

אם אתה מתכנן לעבור למצב הזה, תעשה את זה רק עם מדריך!!!!

בהצלחה אחינו



תנהג בזהירות רבה, המעבר מנורמל לIU יכול להפתיע אותך ולהגיב בצורה לא צפויה
יש צורך לפני השלב הזה לבדוק את כל הכיוונים של המסוק ולוודא שכל הגרפים ערוכים כפי שצריך.
נהג בזהירות רבה ובהצלחה

SEVEN
26-07-2010, 21:32:25
ידידי אני מחזק את כל מה שאמרו קודמיי אך עם הסתייגות קטנה
ההבדל במצב האיידל אפ הוא שהמנוע עובד במאה אחוז כל הזמן והאפס שלך נהיה באמצע הסטיק ולא למטה כמו שאתה מכיר.
וכתעביר למצב הנ"ל באמת התגובות יהיו יותר חריפות וחדות.
אבל בתור אחד שאוהב להתנסות לבד (ובדרך הקשה לפעמים...)
הצלחתי בכיף להשתלט על המסוק כשהעברתי אותו לאיידל אפ.
באמת חשוב לבדוק קודם את הגדרות ה TRH CUR בשלט לפני שאתה מעביר למצב הזה.
ולעשות את זה כשאתה בגובה מספיק לתיקון טעויות וכאשר המצערת נמצאת כמה שיותר קרוב לאמצע
בהצלחה :)

01-04-2009

סביר להניח שהוא כבר ניסה ובדק הגדרות :D

snimsky
26-07-2010, 21:49:33
או שהוא לא שרד...;)