שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: בלייד 400

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    15
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בלייד 400

    שלום,
    יש לי את המסוק הנ"ל כמה חודשים ובינתיים אני רק מרחף ועושה הקפות. (אני לא כל כך מבין במסוקים, אני מתמקד יותר בטיסנים)

    1. אני רוצה להתחיל לטוס הפוך ולעשות לופים אבל אני לא כל כך מבין איזה מפסק גורם לי להפעיל את האיידל אפ כדי שהוא יוכל לטוס הפוך. וזה כמו בסימולטור שכשהמצערת למטה ואתה הפוך אז זה בעצם מצערת מלאה?

    2. מקבלים עם השלט סוללות אצבע והן נגמרות. צריך כל הזמן להחליף סוללות אצבע?


    תודה מראש.

    נ.ב אם זה משנה, החלפתי לבלייד להבי קארבון

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    412
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלייד 400

    שלום לך ,

    1. לשאלתך מצב איידל אפ והגדרות המצערת כולם תלויים בהגדרות השלט שלך DX6 אני מניח , עיין בחוברת ולמד משם היכן מוגדר המפסק ואיך מכיילים THR-CURVE במצב נורמל ומצב אידל-אפ
    2.רכוש לך סוללות אצבע נטענות AA , סוללות GP אותם תמצא בכל רשת שיווק !!

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    אבן יהודה
    הודעות
    239
    תודה!
    8
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Smile תגובה להודעה: בלייד 400

    אם יש לך את השלט המקורי של ספקטרום יש לך מצד שמאל מקדימה מתג שרשום עליו 0-GEAR
    1-FMODE
    במצב 0 המסוק עם מצערת רגילה לחלוטין, למטה =0% למעלה =100%

    במצב 1 המסוק על מצב 3D כמו בסימולטור, והמצערת על %0 כשהיא באמצע.

    תרשה לי להזהיר אותך כי ציינת שאתה חדש במסוקים, המצב הזה מאוד לא יציב למי שלא עבר הכשרה מסודרת ולהזכירך הבלייד רחוק מלהיות צעצוע בטיחותי. [אני לא מדריך כך שאין לי אינטרס כלשהו]

    אם אתה מתכנן לעבור למצב הזה, תעשה את זה רק עם מדריך!!!!

    בהצלחה אחינו

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    15
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלייד 400

    תודה לשניכם.

    RCspicer1234, אתה אומר שאם בטעות אני אעביר למצב 1 הלהבים יסתובבו לא בשליטתי?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלייד 400

    אתה יכול למצוא ב- youtube את כל התשובות לזה.
    אני אישית מטיס לשעבר של בלייד 400 .
    יש הגדרות ל- THR CURv בשביל מצב של Idle up או כמו שיש בשלט F.Mode
    הטסתי כבר את הבלייד במצב זה.
    יש לציין שבמצב זה התגובות של המסוק יותר חריפות ממה שאתה רגיל כמו כן הזווית של הלהבים משתנה מה שיכול לגרום לירידה כלפי מטה של המסוק ....
    לכן מומלץ לנסות להפעיל את זה כאשר אתה בגובה של 3 מטר ומעלה.
    בכל אופן אם תצטרך עזרה ועוד הגדרות למסוק אתה יכול לשלוח ה"פ.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    אבן יהודה
    הודעות
    239
    תודה!
    8
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלייד 400

    הם יסתובבו בשליטתך אם אתה יודע איך להתמודד עם כזה מצב אך כמו שהבחור לפני ציין, התגובות של המסוק יהיו מאוד עצבניות....

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלייד 400

    זה חסר אחריות להדריך דרך הפורום איך להיכנס למצב IU
    אל תעשה את זה לפני שנעזרת במישהו שיודע מה הוא עושה,ובמילה "נעזרת" הכוונה במציאות, ליד המסוק, ולא בהתכתבות
    ואם אתה רוצה עזרה כלשהי, אל תהסס להתקשר
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלייד 400

    כדי להטיס את הבלייד 3D צריך להיות די מוכשר - בהצלחה
    וברצינות, כדאי מאוד שתיעזר במישהו טוב שמחובר בכבל, אחרת זה די מתכון בטוח לריסוק.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    15
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלייד 400

    תודה לכולם.

    אני אעזר במישהו מנוסה בהתחלה עם כבל חניך מדריך.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    8
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלייד 400

    ידידי אני מחזק את כל מה שאמרו קודמיי אך עם הסתייגות קטנה
    ההבדל במצב האיידל אפ הוא שהמנוע עובד במאה אחוז כל הזמן והאפס שלך נהיה באמצע הסטיק ולא למטה כמו שאתה מכיר.
    וכתעביר למצב הנ"ל באמת התגובות יהיו יותר חריפות וחדות.
    אבל בתור אחד שאוהב להתנסות לבד (ובדרך הקשה לפעמים...)
    הצלחתי בכיף להשתלט על המסוק כשהעברתי אותו לאיידל אפ.
    באמת חשוב לבדוק קודם את הגדרות ה TRH CUR בשלט לפני שאתה מעביר למצב הזה.
    ולעשות את זה כשאתה בגובה מספיק לתיקון טעויות וכאשר המצערת נמצאת כמה שיותר קרוב לאמצע
    בהצלחה

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלייד 400

    ציטוט נכתב במקור על ידי RCspicer1234 צפיה בהודעה
    אם יש לך את השלט המקורי של ספקטרום יש לך מצד שמאל מקדימה מתג שרשום עליו 0-GEAR
    1-FMODE
    במצב 0 המסוק עם מצערת רגילה לחלוטין, למטה =0% למעלה =100%

    במצב 1 המסוק על מצב 3D כמו בסימולטור, והמצערת על %0 כשהיא באמצע.

    טעות - במצב IU המיצערת בכל מקום ב100%

    תרשה לי להזהיר אותך כי ציינת שאתה חדש במסוקים, המצב הזה מאוד לא יציב למי שלא עבר הכשרה מסודרת ולהזכירך הבלייד רחוק מלהיות צעצוע בטיחותי. [אני לא מדריך כך שאין לי אינטרס כלשהו]

    אם אתה מתכנן לעבור למצב הזה, תעשה את זה רק עם מדריך!!!!

    בהצלחה אחינו


    תנהג בזהירות רבה, המעבר מנורמל לIU יכול להפתיע אותך ולהגיב בצורה לא צפויה
    יש צורך לפני השלב הזה לבדוק את כל הכיוונים של המסוק ולוודא שכל הגרפים ערוכים כפי שצריך.
    נהג בזהירות רבה ובהצלחה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    957
    תודה!
    3
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלייד 400

    ציטוט נכתב במקור על ידי zemzem צפיה בהודעה
    ידידי אני מחזק את כל מה שאמרו קודמיי אך עם הסתייגות קטנה
    ההבדל במצב האיידל אפ הוא שהמנוע עובד במאה אחוז כל הזמן והאפס שלך נהיה באמצע הסטיק ולא למטה כמו שאתה מכיר.
    וכתעביר למצב הנ"ל באמת התגובות יהיו יותר חריפות וחדות.
    אבל בתור אחד שאוהב להתנסות לבד (ובדרך הקשה לפעמים...)
    הצלחתי בכיף להשתלט על המסוק כשהעברתי אותו לאיידל אפ.
    באמת חשוב לבדוק קודם את הגדרות ה TRH CUR בשלט לפני שאתה מעביר למצב הזה.
    ולעשות את זה כשאתה בגובה מספיק לתיקון טעויות וכאשר המצערת נמצאת כמה שיותר קרוב לאמצע
    בהצלחה
    01-04-2009

    סביר להניח שהוא כבר ניסה ובדק הגדרות

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    92
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בלייד 400

    או שהוא לא שרד...

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •