צפייה בגרסה מלאה : שאלה TREX 600 או 700
avishmuel
22-06-2014, 16:16:43
שלום
יש לי TREX 550 החדש עם גוף וראש 600 שאלת המיליון דולר איזה מסוק הבא כדאי 600 או 700 (מבחינה תקציבית עדיף טירקסים)
רציתי לקבל חוות דעת חברה שהתנסו
ממה שקראתי בפורומים בחול
1) עדיף 600 כי הוא רץ על 12 תאים הרבה יותר כוח מה550 שלי( 6 תאים) להבי ראש יותר גודל יותר יציבות בסהכ הרבה יותר כח ולא יקר מידי לעומת ה700 וכן מרגישים שיפור מה 550
2)700 מסוק מדהים והכי חוויתי שיכול להיות אבל הרבה הרבה יותר יקר $$$ פה נכנס הניסיון שלכם כן ? לא?
בקיצור לחברה שטעמו משני הכלים אשמח לשמוע את דעתכם
תודה מראש כל תשובה תתקבל בברכה
אליקופטר
22-06-2014, 16:18:48
אם תקנה 600 לא עשית שום שינוי ממה שאתה מטיס כרגע !!
כרגע יש לך זברה לבנה עם פסים שחורים ואתה שואל אם כדאי זברה שחורה עם פסים לבנים או סוס.
זו דעתי.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
naor14
22-06-2014, 16:51:56
מסכים שה600 יותר זול, אבל ב700 העלות מול תועלת גבוהה בהרבה, אין כל כך הרבה הבדל
בין הטירקס 550 לטירקס 600 בטיסה, אני מאמין שבכיוונים טובים ה550 יכול להתנהג אפילו טוב יותר מה600
ShlomiB
22-06-2014, 20:06:29
כל השוואה בין 550 ל600 מיותרת, זה שני מסוקים שונים, עם צריכה שונה, וכח שונה. אפשר להשוות בגודל אבל זה הכל. ה600 עובד במטח פי2 מה550 עם בקר 80 אמפר לעומת 90 ב550. 10 אמפר הבדל.
חשבון פשוט מראה כמה וואט מומלץ לכל אחד מהם.
הבדלי המשקל לשני המסוקים זניח ולכן ה600 לדעתי מסוק יותר חזק, ויבצע תרגילים שלא ניתן לבצע ב550 מבלי לפגוע בסוללה או/ו בבקר, ללא קשר לכוונים.
לעומת זאת אם כבר יש 550 וחושבים על מסוק גדול, שיקול של אותו סוג של סוללות יכול להיות משמעותי.
אם אחד מהזוג של ה700 הולך ניתן להמשיך להשתמש בסוללה הטובה ב550, שזה יתרון שאין אותו בין ה550 ל600.
bendisar
22-06-2014, 21:34:09
הדבר היחיד שיצא לך מלקנות מסוק 600 במקום 700, אחרי שיש לך כבר 550 זה תחושה של החמצה והרגשה של "למה לא קניתי 700"
שורה תחתונה, ה-600 וה-550 חולקים אותו ראש, זנב, ובום.
אורך מסנפיר זנב עד קצה חופה בין 550 ל-600 הוא כמעט זהה, הבדל של 2-3 ס"מ
ההבדלים האמיתיים בין המסוקים הם בלהבים שהם מסובבים, במשקל ומערכות ההנעה.
ה-600 אכן מרגיש יותר כבד באוויר, אבל לומר שה-550 מוגבל ביכולות שלו בגלל המערכת הנעה זו טעות.
לי היה עד לא מזמן 550, ועוד עם המנוע 600MX, שהוא חלש יותר מהמנוע שאליין מספקים עכשיו עם ה-550 (730MX).
אין שום תמרון שהמסוק הזה לא יכול לבצע, וממש לא חסר לו כוח. מי שאומר אחרת כנראה לא הטיס 550 בזמן האחרון.
המסוק הזה היה חזק, והייתי יכול בקלות לבצע איתו תמרונים מאוד תובעניים כגון תקטוקים של 4 נקודות, פאנלים מהירים מאוד, וכל מה שעלה על רוחי, המסוק היה טיל בליסטי.
ומי שראה את נאור חמד (הבחור שהגיב בשרשור הזה, והוא מטיס הרבה יותר טוב ממני) מטיס את ה-550 שלו יודע ששום דבר לא מגביל את ה-550 בתמרונים שהוא יכול לבצע. למסוק אמנם יש הספק נמוך יותר, אבל הוא קל יותר בלפחות חצי קילו ומסובב להבים קטנים יותר.
לעומת ה-600 שזה גודל שהולך ונעלם, ולדעתי גם ה-600 של אליין הוא די עגלה, בגלל תכנון מכאני דפוק הוא מוגבל מבחינת הזוויות שניתן להגיע אליהן ולכן הוא לא יכול להגיע לזריזות של ה-550. רק מבט חטוף בפורום של ה-600 מהליפריק מראה
שחצי מההודעות שם זה אנשים שמתלוננים כל הבעיות המוזרות של המסוק הזה- בין השאר:
יחס הנעה נמוך מאוד לזנב- מה שמחייב שימוש בלהבי 115 ממ' (כן כן כמו ב-700..) ואז גם צריך להגביה את הזנב מהרצפה כדי שהלהבים לא ייגעו.
מנוע קרוב מידי לסרוואים הקדמיים, ותחת עומס יכול גם לגעת בהם, אליין סוג של עקפו את התכנון העקום הזה בגרסא האחרונה של המסוק בכך שהם התקינו גג"ש גדול יותר כדי להרחיק את המנוע מהסרוואים.
בתור מסוק 600 הוא כבד- ויש לו עומס דיסק מאוד גבוה, מה שמחייב לעבוד בסל"דים גבוהים. אם לא מריצים סל"ד גבוה מאוד אז חוטפים בום סטרייק.
אם עושים אוטורוטאציה קצת אלימה- חוטפים בום סטרייק
אם מסתכלים על המסוק הזה לא נכון הוא גורם לבום סטרייק :(
בקיצור- מסוק כבד ובעייתי, לעומת ה-550 שהוא סוס עבודה.
האם יש הבדל בטיסה ביניהם? כן אבל לא משמעותי... האם זה שווה לעבור לסרבול של 12 תאים בשביל שיפור יחסית קטן? חד וחלק לא.
לעומתם ה-700 הוא עולם שונה לגמרי, בגלל שהוא ספינת הדגל של אליין הוא כל הזמן עובד שדרוגים. זה מסוק 700 יחסית קומפקטי, שנהנה מיחס דיסק נמוך מה שנותן לו תכונות טיסה שונות לגמרי.
הוא הרבה יותר חינני באוויר, יש לו הרבה יותר "FLOAT" במהלך הטיסה.
ובניגוד ל-550 ול-600, יש לו מכלולים שונים לגמרי, המסוק פשוט גדול יותר בהרבה, וטס שונה לגמרי.
יש לי הרבה טיסות עם 550, יצא לי להטיס כבר ב-10 טיסות שונות את ה-600 של אליין, ויש לי גם כמה טיסות על 700 (בעיקר על מסוקים שהם לא שלי :p)
דעתי היא:
550- אחלה גודל, סוס עבודה שקל מאוד להעלות אותו לאוויר מהר. מסוק זריז וכיפי
600- תכנון ישן, מסורבל ומסובך, לא חסר לו בעיות וכמובן שיש את הסרבול של ה-12 תאים
700-יש עדיין את הסרבול של ה-12 תאים, אבל המסוק פשוט שווה את זה.
שים לב שקצת מאוד חברות משקיעות בכלל בלתכנן מסוקי 600 חדשים, בעוד שכמעט כל חברה שמכבדת את עצמה מייצרת מסוקי 550 ו-700. יש לזה סיבה, והיא פשוט מאוד כי ה-600 הוא גודל לא משתלם.
אם תקנה 600, בפעם הראשונה שתראה ותשמע 700 טס אתה תבין את הטעות שעשית.
עכשיו כולנו יודעים שיש לך טיימר שמתקתק מעל הראש, וברגע שהזמן ייגמר אתה תקנה 700 :p:p
בברכת נחיתות כמספר ההמראות- אלעד (שאתמול עשה טסט ל-700- היה מדהים!!!!)
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=110033&d=1403465329
liran
22-06-2014, 22:11:44
קצת נסחפת אלעד, ה 600 הוא גודל מצוין. ה''בעיות'' שציינת ב 600 הן לא כל כך בעיות אם מכוונים נכון את המסוק בהתאם ליכולות המטיס. ב 2350 סל''ד שזה בעולם החשמלי נחשב לסל''ד שפוי מאוד למי שלא יודע, המסוק יבצע כמעט כל מה שתרצה ועם סוללות טובות תקבל אפילו 5:00 טיסה ב 3d שזה לא מעט. אגב אין שום בעיות עם הזנב בסל"ד הזה, לא צריך להגביה שום דבר ואין שום חשש לבום סטרייק. 12 תאים סירבול? כל העסק יורד אחרי טיסה קשה הרבה יותר קר מ 6 תאים. שורה תחתונה, טירקס 600 מסוק מצוין וגודל מצוין, מתאים לכולם ממתחילים ועד למקצוענים שבידיים מיומנות יעשה הכל, כן כמו גובלין אפילו, וגם טירקס 550 אבל אני תמיד אעדיף 12 תאים על פני 6 בגלל עניין המתח הנמוך והזרם הגבוה שגורם לכל העסק לעבוד הרבה יותר חם וקשה. אם כבר לקטר על ה 600 אז הייתי שמח אם יאפשרו טעינת מגש הסוללות מאחור כמו ב 700 מה שלא מצריך הורדת החופה כל פעם. ה 700 הוא באמת הגודל האולטימטיבי אבל הריסוקים יותר יקרים בגלל עלות הלהבים וכו'
אגב, מי שנורא רוצה עוד כוח ב 600 יכול פשוט להרכיב את המנוע של ה 700 בפנים ;-)
Sent from my HTC One S using Tapatalk
ShlomiB
22-06-2014, 23:00:09
אלעד, תתחדש!!!
לגבי ה600 וה550 זה מיותר להתווכח. מי שרוצה להתקדם מ550 יקנה 700 זה לא יעזור. אם חושבים על מסוק גדול להתחלה שיכול לקחת אותך דרך ארוכההה מאוד זה 600 או 520, לא 600 על 6 תאים. (דעתי האישית בלבד)
bartovmoti
23-06-2014, 09:43:33
שים לב שקצת מאוד חברות משקיעות בכלל בלתכנן מסוקי 600 חדשים, בעוד שכמעט כל חברה שמכבדת את עצמה מייצרת מסוקי 550 ו-700. יש לזה סיבה, והיא פשוט מאוד כי ה-600 הוא גודל לא משתלם.
אם תקנה 600, בפעם הראשונה שתראה ותשמע 700 טס אתה תבין את הטעות שעשית.
צודק!! לדוגמא יש חברות שבכלל אין להן מסוק 600 כמו גאוי, יש X5 ויש X7 אבל אין X6 וכנראה שגם לא יהיה.
.
kondason
23-06-2014, 11:18:43
לוגו 600 נחשב לאחד המסוקים הטובים.
חברת מיקדו לא יצרה בכלל גודל 700 הרבה שנים.
לדעתי גודל 600 הזה צריך לעבוד 8 תאים או 10 תאים וכאן טמונה הבעיה של אליין סטוק.
אליין בחרה ב12 תאים וזה גרם למסוק להיות כבד כמו בלוק.
קייל דאהל התחרה בלוגו 600 תמיד על 10 תאים.
לי אישית יש את 550 600ESP 700 של אליין
ה600 שלי 8 תאים ואני אישית מעדיף אותו על ה550
הESP600 הוא המסוק הכי טס שלי, (מעל 1000 טיסות) הוא בבעלותי 3 שנים ולפני כן היה שיך ל"אלוש".
פתרתי את בעיות גאומטריה, בקלות אני מקבל 6 מעלות בסטפ J בביסטיקס
אני מאוד נהנה מהמסוק, כוח או זריזות לא חסר.
ה550 תמיד הורס את הסוללות בגלל ה 6 תאים.
יש לי את המנוע החדש של אליין (730MX) ובקר 100 אמפר של castle ובק חיצוני של 20 אמפר מסובב להבי 520 ועדיין אחרי 4 דקות טיסה הסוללות רותחות.
naor14
23-06-2014, 18:55:35
לוגו 600 נחשב לאחד המסוקים הטובים.
חברת מיקדו לא יצרה בכלל גודל 700 הרבה שנים.
לדעתי גודל 600 הזה צריך לעבוד 8 תאים או 10 תאים וכאן טמונה הבעיה של אליין סטוק.
אליין בחרה ב12 תאים וזה גרם למסוק להיות כבד כמו בלוק.
קייל דאהל התחרה בלוגו 600 תמיד על 10 תאים.
לי אישית יש את 550 600ESP 700 של אליין
ה600 שלי 8 תאים ואני אישית מעדיף אותו על ה550
הESP600 הוא המסוק הכי טס שלי, (מעל 1000 טיסות) הוא בבעלותי 3 שנים ולפני כן היה שיך ל"אלוש".
פתרתי את בעיות גאומטריה, בקלות אני מקבל 6 מעלות בסטפ J בביסטיקס
אני מאוד נהנה מהמסוק, כוח או זריזות לא חסר.
ה550 תמיד הורס את הסוללות בגלל ה 6 תאים.
יש לי את המנוע החדש של אליין (730MX) ובקר 100 אמפר של castle ובק חיצוני של 20 אמפר מסובב להבי 520 ועדיין אחרי 4 דקות טיסה הסוללות רותחות.
תודה על המחמאה אלעד, גם אתה מטיס מעולה.
לוגו 600 הוא מסוק שבנויי הרבה יותר קל לכן לא צריך את הכוח שצריך בטירקס 600
ובגלל זה אפשר להשתמש בסוללות קלות יותר ולקבל מסוק חזק יותר, אין מה להשוות בין הלוגו 600 לאף מסוק אחר
בקשר ל550 שלך, אני משתמש בטלון 90, מטיס כבר שנה עם אותן סוללות, 4 דקות 3D שלי בלי רחמים,
הסוללות שלי רק עכשיו מתחילות לרדת רותחות (45C) כנראה שזה קשור בכל זאת לכיוונים
Noam_ma
25-06-2014, 01:29:59
עזוב שטיות לך על 700 המסוק המושלם :P
meshushelly
26-06-2014, 10:43:09
700
bartovmoti
26-06-2014, 11:47:00
700
הבהרת את הנקודה!
wonderd
26-06-2014, 15:16:34
אני לא הייתי עובר מ 550 ל 600 - ההבדל קטן מדי לטעמי.
700 זה עולם אחר לגמרי ושווה כל שקל, אבל! רק אם אתה מוכן לעלות הכספית הקשורה בכך - 700 גדול יותר, יציב יותר, חזק יותר (כתלות בסטאפ כמובן) ומרשים יותר, אך עם זאת הוא גם עולה יותר לרכישה, דורש פי 2 סוללות, ובריסוקים/תיקונים/תחזוקה הוא גם יקר יותר.
כשעוברים ל 700 צריך להיות מוכן גם נפשית וגם כלכלית לדעתי.
יחד עם זאת כמו שכתבתי בהתחלה - לדעתי האישית זה שווה כל שקל.
SHAHAR AB
26-06-2014, 18:34:59
700+
alex1312
27-07-2014, 22:27:09
לך על מסוק 700 יהיה לך הרבה יותר כייף להטיס וכמובן הניראות שלו הרבה יותר טובה מאשר כל מסוק 600 בהצלחה
sharonx
04-08-2014, 21:51:52
עשיתם לי חשק ל 700. כמה עולה אליין 700 הכי חדש קומפלט? כמה פק סוללות?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk 2
bendisar
04-08-2014, 22:07:41
עשיתם לי חשק ל 700. כמה עולה אליין 700 הכי חדש קומפלט? כמה פק סוללות?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk 2
תראו תראו מי חזר אלינו לצד האפל של המסוקים, אחרי שהוא מבלה כל כך הרבה זמן בצד האפל (יותר) של הרחפנים :p:rolleyes:
בגדול, תכין את עצמך לחור די גדול בארנק :( מדובר על סדר גודל של 6-7K ש"ח להעמיד היום מסוק 700.
הקיט הכי חדש של אליין הוא ה-טירקס 700L DOMINATOR
שמגיע ב-2 גרסאות
ה-700L- מגיע עם בקר 120A ומנוע 800MX (מנוע בהמה)
ה-700L TOP שמגיע עם בקר 160A ומנוע 850MX, מנוע מפלצתי וזולל זרם- מפלצת מומנט.
המחיר של ה-700L הוא 1270$ לקיט שכולל מסוק+מנוע+בקר+סרוואים+מערכת פלייברלס GPRO.
המחיר של ה-TOP עדיין לא נחשף.. מדובר על דגם שעדיין לא יצא.
לא יודע מה המערכת GPRO שווה, אם אתה בוחר במערכת אחרת זו הוצאה של עוד 200-300$.
פאק סוללות של 2 סוללות 5000MAH 40C 6 תאים עולה כרגע בסביבות 600 ש"ח לפני מכס ל-2 סוללות זיפי.
בקיצור זה יקר, אבל הוא ייגמד את ה-500 שפעם היה לך, מדובר על מסוק ענק עם משקל טיסה של 5.5 קילו.
אני בזמן הקרוב אפרסם סקירה על הטירקס 700PRO, שההבדל בינו לבין הגרסאות החדשות הוא בעיקר באלקט'
Noam_ma
05-08-2014, 12:28:39
לך על גובלין 700 יד שנייה לא תתאכזב!!
alex1312
05-08-2014, 23:55:40
goblin 700 מכל הבחינות
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.