PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה קידוח פרופ עץ למנוע בנזין DLE



eitanbin
24-12-2014, 14:13:23
שלום
מבקש לדעת האם יש חשיבות למיקום החורים כאשר קודחים פרופ עץ עם המתאם ,
הכוונה האם שני חורים היו בקו אחד עם הלהבים ושני האחרים במאונך,
מדובר בפרופ 22X8 למנוע 55DLE
תודה

edgarfov
24-12-2014, 15:08:38
יש חשיבות
פרופ קדוח באופן כזה כשהוא מחובר למנוע הלהב יצביע על השעה 1300 או 1400 , הבוכנה בשלב הדחיסה ממש לפני הנקודה "המתה" .
(מרגישים את הקומפרסיה)
וכל זה כדי לאפשר הנעה ידנית , וגם במצב קאט הפרופ לא יצביע להריצפה אלה ישאר לקראת שעה 1400 או 1500 אפילו ולא ימשיך להסתובב.

א.

eitanbin
24-12-2014, 15:38:39
יש חשיבות
פרופ קדוח באופן כזה כשהוא מחובר למנוע הלהב יצביע על השעה 1300 או 1400 , הבוכנה בשלב הדחיסה ממש לפני הנקודה "המתה" .
(מרגישים את הקומפרסיה)
וכל זה כדי לאפשר הנעה ידנית , וגם במצב קאט הפרופ לא יצביע להריצפה אלה ישאר לקראת שעה 1400 או 1500 אפילו ולא ימשיך להסתובב.

א.

תודה רבה
רק להמחשה כך צריך לקדוח ?


118170

TazmanianDevil
24-12-2014, 16:39:01
סובב את המנוע כך שהוא ״יתפס״ ממש לפני תהליך הדחיסה, לנקודה בה יש קומפרסיה וראה איך הברגים ממוקמים. שים את הפרופ כך שהוא יהיה בשעה ״2״ ו -״7״ וקדח אותו לפי מיקום הברגים.

eitanbin
24-12-2014, 17:30:55
תודה רבה

ilanmor
24-12-2014, 17:51:07
רגע רגע מה עם הנוחות להתנעה גם כאן יש חשיבות לקידוח
לאחד המניע ביד ימין קידוח בשעה 14 יהיה מצוין
אני לעומת זאת קודח כאשר הפרופ בשעה 9-3 הקדחים שניים למעלה ושניים למטה 12-6 ואני מתניע ביד שמאל הפרופ אינו נוגע בקרקע גם כשהוא כבה
אילן

TazmanianDevil
24-12-2014, 20:32:56
ההנחה הרווחת היא שרוב האנשים הם ימניים.
אני ימני, אך מניע מאז ומתמיד ביד שמאל ועדיין שעה 2-7 נוחה לי.
בסופו של דבר זה נוחות כמו שכתבת ולכן גם 3-9 יכול לעבוד במנועים שיש להם ״רק״ 4 ברגים.
במנועים עם שישה ברגים ויותר לא רצוי לקדוח את הפרופ לפי שעה 3-9 כי אז ישנם 2 קדחים לרוחב הפרופ, דבר אשר מחליש אותו ולכן רצוי לקדוח את הקדחים בזווית של 2-7.
118189118190118191118192118193

ilanmor
24-12-2014, 21:24:05
למדתי משהו חדש על קדחים :cool: