שלום
מבקש לדעת האם יש חשיבות למיקום החורים כאשר קודחים פרופ עץ עם המתאם ,
הכוונה האם שני חורים היו בקו אחד עם הלהבים ושני האחרים במאונך,
מדובר בפרופ 22X8 למנוע 55DLE
תודה
שלום
מבקש לדעת האם יש חשיבות למיקום החורים כאשר קודחים פרופ עץ עם המתאם ,
הכוונה האם שני חורים היו בקו אחד עם הלהבים ושני האחרים במאונך,
מדובר בפרופ 22X8 למנוע 55DLE
תודה
יש חשיבות
פרופ קדוח באופן כזה כשהוא מחובר למנוע הלהב יצביע על השעה 1300 או 1400 , הבוכנה בשלב הדחיסה ממש לפני הנקודה "המתה" .
(מרגישים את הקומפרסיה)
וכל זה כדי לאפשר הנעה ידנית , וגם במצב קאט הפרופ לא יצביע להריצפה אלה ישאר לקראת שעה 1400 או 1500 אפילו ולא ימשיך להסתובב.
א.
eitanbin (24-12-2014)
סובב את המנוע כך שהוא ״יתפס״ ממש לפני תהליך הדחיסה, לנקודה בה יש קומפרסיה וראה איך הברגים ממוקמים. שים את הפרופ כך שהוא יהיה בשעה ״2״ ו -״7״ וקדח אותו לפי מיקום הברגים.
eitanbin (24-12-2014)
תודה רבה
רגע רגע מה עם הנוחות להתנעה גם כאן יש חשיבות לקידוח
לאחד המניע ביד ימין קידוח בשעה 14 יהיה מצוין
אני לעומת זאת קודח כאשר הפרופ בשעה 9-3 הקדחים שניים למעלה ושניים למטה 12-6 ואני מתניע ביד שמאל הפרופ אינו נוגע בקרקע גם כשהוא כבה
אילן
ההנחה הרווחת היא שרוב האנשים הם ימניים.
אני ימני, אך מניע מאז ומתמיד ביד שמאל ועדיין שעה 2-7 נוחה לי.
בסופו של דבר זה נוחות כמו שכתבת ולכן גם 3-9 יכול לעבוד במנועים שיש להם ״רק״ 4 ברגים.
במנועים עם שישה ברגים ויותר לא רצוי לקדוח את הפרופ לפי שעה 3-9 כי אז ישנם 2 קדחים לרוחב הפרופ, דבר אשר מחליש אותו ולכן רצוי לקדוח את הקדחים בזווית של 2-7.
![]()
נערך לאחרונה על ידי TazmanianDevil; 24-12-2014 בשעה 20:45:15.
למדתי משהו חדש על קדחים![]()