PDA

צפייה בגרסה מלאה : Thunder tiger sparrowhawk xxt



amgad123
03-08-2015, 12:59:30
שלום לכולם,
אתמול הגיע הרכב הראשון שלי ועדיין לא הסעתי אותו. שהוצאתי אותו מהאריזה בדקתי אותו בכלליות ושמתי לב שהדרייבשאפט(נראלי) יש בו חופש . אני יודע שאמור להיות קצת . אבל לא יודע איך זה במכוניות על שלט . האם זה יותר מידי או שככה זה?
https://youtu.be/QujsbXuG-pc

Alonjp
03-08-2015, 13:15:47
הסרט לא עובד.
בעקרון יש חופש ב dog bone, זה לא אמור להפריע.

amgad123
03-08-2015, 14:23:11
תוקן זה היה על פרטי בטעות.

רן ענבר
03-08-2015, 17:15:57
ראיתי את הסירטון...
כעיקרון המצב נראה בסדר גמור.
אני תמיד יוצא מכלל הנחה שהרכב הורכב ע"י כוח אדם לא ממש מקצועי שאולי פיספס טיפה
כנס לקישור הבא: XXT תרגום מדריך של &#149.pdf‏ (http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=82326&d=1357667371)

מדובר בתרגום של מדריך ההפעלה של הרכב שלך
שים לב שניתן להזיז את הקאפ הקידמי או אחורי קצת קדימה או אחורה ע"מ לצמצם את המרווח הזה.
שים לב שלא להדק יותר מידי אחרת בקפיצה השאפט יתעקם.

לדעתי, המצב תקין לגמרי.

רן ענבר

amgad123
17-05-2016, 19:49:21
עברה כמעט שנה מאז שקניתי את הרכב והגיע הזמן לעשות לו טיפול . אני אעשה קודם סקירה קטנה לרכב ואחרי זה אשאל שאלה.
סקירה:
לאחר שנה כמעט של הסעות בשטח גס יחסית(אף פעם לא הייתי במסלול רק ליד הבית בשטח שיש בו הרבה אבנים) הרכב שורד ושורד ושורד... מאז שקניתי אותו לא החלפתי שום חלק עד לפני כחודש שעף לי חלק קטן , העיגול הזה מפלסטיק שמחזיק את הקפיץ של הבולם, הזמנתי סט של אבזרים לבולמים שמגיע בו כמה חלקים x4 בעלות של 35 שקלים וחוץ מזה כלום לא החלפתי ברכב . הצמיגים אחרי שנה של הסעות ושטויות על הכביש כל מיני סיבובים על המקום על אספלט וחצץ נשחקו . כנראה שצריך להזמין חדשים בקרוב. סך הכל אני מרוצה מאוד מהרכב . הוא מהיר מאוד אבל הבעיה היא בגובה שלו , הרכב נמוך מאוד אבל עדיין יכול לעבור מכשולים יחסית גבוהים אם נותנים גז אבל זה שורט את השילדה מלמטה.
לסיכום ממליץ בחום על הרכב למתחילים שאוהבים להסיע בשטח קל ולהסיע על הכביש. אני מסיע את הרכב רוב הזמן עם סוללת ליפו 2 תאים ואני מאמין שהוא מגיע ל 65 קמש אבל עם סוללה 3 תאים הבדל משמעותי מגיע ל 100 קמש על כביש. אבל אני לא ממליץ להסיע עם 3 תאים לפי דעתי יותר מידי כוח.מבחינת שעות הסעה אני מעריך בסביבות ה 100 שעות אם לא יותר כל יום בחופש הגדול הייתי מסיע את הרכב שעתיים .
אוקי הגיע הזמן לשאלה . אחרי שנה של הסעות אני רוצה לבדוק שהכל תקין ברכב אז השאלה היא איך ומה צריך לבדוק אחרי תקופה ארוכה כזאת?
קישור לאשכול שבו רן עזר לי להחליט לקנות דווקא את הרכב הזה:http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=80716
מצרף תמונות של מצב הרכב עכשיו:

רן ענבר
17-05-2016, 20:36:43
הי אמג'ד
אני שמח שאתה מרוצה מהרכב.
אני שמח שקרעת לו את הצורה ,נהנת מהרכב והרכב החזיק מעמד.
לצערי, יצורו של הרכב הזה הופסק כרגע [אין לי מושג למה]
בנתיים יש עדיי מלאי של חלקי חילוף ברשת ובחברה אבל זה יגמר לאט לאט

לדעתי, תנסה להתחיל לחשוב על הרכב הבא...הגיע הזמן להתקדם למשהוא יותר מסעיר...
מה דעתך?

לגבי תחזוקה... ברור שיש מדריך:http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=69145
קישור לצמיגים יש באשכול שבקישור שנתת

מה עוד אפשר לעזור לך?

רן ענבר

amgad123
17-05-2016, 20:40:23
האמת שאני לא כל כך חושב על רכב נוסף או חדש בגלל שאני בתחום הטיסנים ואני לא רוצה להשקיע יותר מידי במכוניות. לגבי התחוזקה קראתי את זה, אני די מפחד לפרק את הרכב לגמרי ולהרכיב מחדש אני חושב שבהרכבה מחדש שאני אעשה אני אגרום ליותר נזק ממה שייגרם לרכב בלי הטיפול. יש דברים קריטיים שצריכים לבדוק כאילו דברים שממש חובה?

רן ענבר
17-05-2016, 20:56:53
מיסבים זה קריטי מאוד אחרי שנה של נסיעה קשה
סביר שהם עבדו קשה.
כשמיסב מתחיל לזייף, המנוע צורך יותר זרם ועלול לשרוף את הבקר...ואז תצטרך להחליף גם מנוע גם בקר וגם מיסבים

רן ענבר