PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה סרוו מרעיש.



losi 8
23-09-2015, 22:29:10
שלום לכולם.
קניתי לא מזמן את הסרוו 1256TG והסרוו עושה ממש המון רעש אפילו שאני מרים את הרכב זה אמור להיות ככה?מזמזם קבוע אבל עובד חלק ומצויין ואין שום חלק תקוע.

קראתי קצת והבנתי שצריך לכוון את הסרוו(eap משהו כזה)ולא הצלחתי להבין מה זה אומר אשמח להסבר ואיך אמורים לכוון את זה.
סליחה על הבורות בשאלה השנייה בדקתי את זה בכמה מקומות ואין שום מידע רציני בקשר לזה.
גמר חתימה טובה לכולם.

רן ענבר
23-09-2015, 22:41:46
סרוו דיגיטאלי מרעיש/מזמזם יותר מאשר סרוו אנלוגי.
הסיבה לכך היא שהוא עובד ברזולוציה יותר גבוהה ומנסה לחזור לנקודת אמצע מדוייקת יותר.
דבר שיכול לתרום לכך הוא הפרעה בתנועה...
1. תנתק את ראש הסרוו ותקשיב לסרוו...הוא אמור להיות שקט.
2. כשראש הסרוו מנותק תנסה לסובב את ההגה ולוודא ששום דבר לא מפריע ולפעולה זו להיות חלקה

EPA היא נקודת סיום התנועה של הסרוו
אי כיוון נקודה זו עלול לגרום לשרפת הסרוו כיוון שהסרוו מנסה להפעיל לחץ כנגד סוף התנועה המכאנית של ההגה ובכך למעשה לדחוף קיר
איך מכוונים?
נכנסים לפונקציה בכיוון השלט [יעזור לדעת איזה שלט יש לך?]
מרימים את הרכב באוויר ומסובבים פול ימינה [לדוגמה] ומסתכלים על פעולת הסרוו וההגה.
צריך להפחית את ה EPA ימינה עד לנקודה בה הסרוו מפסיק לדחוף מעט לפני סיום טווח התנועה המכאני של ההגה
בסיום התנועה הסרוו צריך להיות שקט
עושים אותו דבר לצד שמאל.

כל זאת בכפוף גם לסוג השלט שיש לך... לא בכל השלטים יש את זה.

רן ענבר

losi 8
23-09-2015, 23:02:57
תודה רבה על העזרה.
1)שהוא לא מחובר לכלום הוא סך הכל שקט.
2)ההיגוי בלי הסרוו חלק לגמרי.

לAPE לא יודע אם יש לי בשלט?יש לי את השלט hpi ft-40 פרקתי עכשיו את הגלגלים ופניתי עם הסרוו לשני הצדדים הנאקלים הכחולים שתופסים את הגלגל מגיעים 2 מלימטר ליפני שיגיע לחלק שיחסום אותו.(לא יודע את השם)
אחרי שהסרוו פונה עד הסוף אפשר עם היד בדקתי ואפשר עוד טיפה לסובב לצד ימין\שמאל מימה שהסרוו נותן...את המרווח שנשאר בן הנאקל לחלק שתופס אותו אז כנראה שזה בסדר אני חושב.

ההסבר על הEPA כנראה תופס על שלטים איכותיים יותר...

רן ענבר
24-09-2015, 09:05:53
אתה יכול לצלם את הכפתורים של השלט?
מחיפוש קצר ברשת זה השלט הזה:
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=131684&stc=1

בתמונה, בצד ימין יש 4 שקעים
אם תביט לתוכם תראה מעין בורג קטן אליו יש להכניס מברג ולסובב
אלו כיווני ה EPA
יש מעל כל אחד מהם כיתוב המציין את פעולתו: ST-R או ST-L וכן TH-L או TH-H
TH זה מצערת... לא רלוונטי אלינו.
ST זה ההיגוי וה L זה הגבלת התנועה לצד שמאל וה R זה הגבלת התנועה לימין

רן ענבר

losi 8
24-09-2015, 10:28:00
http://www.ebay.com/itm/HPI-1-8-Trophy-Truggy-4-6-TF-40-2-4GHz-3-Ch-TRANSMITTER-RF-40-RECEIVER-TX-RX-/400760858941

זה השלט שיש לי בידיוק.
בדקתי עכשיו שוב וזה נוגע בחלק שתופס את הנאקל ואפשר לסובב עוד טיפה.
אתמול כנראה הייתי עייף וראיתי שיש עוד טיפה מרחק ועכשין אין.

איך עושים שיהיה טווח תנועה קצת פחות ארוך?
לסובב את L וR חצי\רבע סיבוב נגד כיוון השעון ולבדוק שהוא לא ממשיך לדחוף את החלק שתופס את הנאקל?

רן ענבר
24-09-2015, 15:47:41
תקרא את התשובה שנתתי למעלה.
ככה בדיוק.

רן ענבר

omri3452
20-11-2015, 20:48:44
שלום אני מתעלק על השרשור ברשותיך
לפני כחודש אחי שלח לי מחול טרקסס סלאש כל הזמן שמעתי מהסרוו בדיוק מה שאתה מתאר זמזום כזה ואז שמתי לב שהזרוע שיוצאת מהסרוו נוגעת בדרייבשאפט בקצה סיבוב לאחד הצדדים
עשיתי סטופר לאחת הזרועות של ההגה שלא תיתן לסרוו להגיע לקצה ולגוע בדרייבשאפט
לפני שבועיים הלך הסרוו אם בגלל זה או לא לא יודע..
עכשיו אני לא זוכר לאן הזרוע מגיעה אבל אם היא עדיין נוגעת במשהו בסוף מהלך יש צורך לקן את זה? איך?
זה סלאש עם שלט tqi

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

רן ענבר
21-11-2015, 13:14:26
עומרי.
עניתי לך באשכול שפתחת: http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=82914

אל "תפלוש" לאשכולות של אחרים...;)

רן ענבר

omri3452
21-11-2015, 13:16:10
לא רואה

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

רן ענבר
21-11-2015, 13:52:14
תסתכל שוב