לשאלה למה, התשובה פשוטה, בעולם הפלייברלס כולנו שמנו לב שיותר קשה לשלוט במסוק בריחוף עם סלד נמוך (לעומת פלייבר או ריחוף בסלד גבוה) בעיקר בגלל רזולוציה נמוכה שנבעה מהורדת הפלייבר. יחד עם זאת השתלבות...
לשאלה למה, התשובה פשוטה, בעולם הפלייברלס כולנו שמנו לב שיותר קשה לשלוט במסוק בריחוף עם סלד נמוך (לעומת פלייבר או ריחוף בסלד גבוה) בעיקר בגלל רזולוציה נמוכה שנבעה מהורדת הפלייבר. יחד עם זאת השתלבות...
כמו שאמרו לך בשטח, הבעיה היא במתקון של הסנסור. נסה סוגים שונים של דבק דו צדדי, כשאני הטסתי ויבאר הדו"צ של פוטאבה נתן ביצועים טובים יותר בצורה משמעותית אבל זה ממש תלוי בסוג מסוק סטאפ ועוד המון פרמטרים...
יואב התגובה שלך לא במקום.
תנסה לבדוק את ההגדרות של הcutoff, אולי הבקר מתוכנת לתת cutoff כאשר הסוללה יורדת למתח מסויים. - בדרך כלל cut off בבקרים נובע מסטאפ לא נכון או מאי התאמת הרכיבים.
http://www.youtube.com/watch?v=KaxsXUVQSt4
השימון הוא עניין לא פשוט כאן, יש לשמן במידה ואתה יודע כי המנוע הולך לשבת הרבה זמן באמצעות שמן after run (בדיעבד היית צריך לעשות את זה) ואם היית עושה כן היית צריך לוודא כי הוא יוצא מהמנוע לפני שאתה...
http://www.youtube.com/watch?v=YrPPhHOk33g&feature=channel_video_title