תמונות מתחרות שבועות 2010
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
יופי של תמונות :)
מתגעגע לימים שבהם התחרתי. :(
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
אחלה תמונות! סחטיין!
אני היתי אמור להיות זה שמטיס במקום דוד, אבל הוא "התעקש" על להחליף אותי במדידה... ואם הוא מתעקש מי אני שאסרב :)
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
דויד ורסין האיש והליפה (:
סאחתיין על התמונות ליאב ! מה היינו עושים בלעדיך???
איתן בתחרויות הבאות אם דויד מתעקש שלא תגיע אשמח לשלב אותך במדידה עבור סניף הרצליה (:
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
אהבתי, חבל על הזמן.
איכות של SLR
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Avner Studnik
דויד ורסין האיש והליפה (:
סאחתיין על התמונות ליאב ! מה היינו עושים בלעדיך???
איתן בתחרויות הבאות אם דויד מתעקש שלא תגיע אשמח לשלב אותך במדידה עבור סניף הרצליה (:
תמורת סכום לא סמלי אני אבוא למדוד לכם כל תחרות :D
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Avner Studnik
דויד ורסין האיש והליפה (:
ליפה זאת לא מילה.
אני חושב שצריך להוקיע אותו מתחרויות מה שקורה לו שם על הראש זה לא חוקי. שמעתי שבשבועות איזה ד2 תפס שם טרמיקה.
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
MDreamer
ליפה זאת לא מילה.
אני חושב שצריך להוקיע אותו מתחרויות מה שקורה לו שם על הראש זה לא חוקי. שמעתי שבשבועות איזה ד2 תפס שם טרמיקה.
תתפלא לשמוע, אבל הליפה הזאת זה עוד אחרי שהוא הסתפר...
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
תודה לכל המגיבים :D
מחר אעלה את הסרטונים ואת התמונות מהיום השני.
רועי, סחטיין על התמונות! מקווה שעוד אנשים יעלו תמונות...
נראה לי שצילמנו את דוד כמעט באותו רגע:
התמונה שלי
http://lh3.ggpht.com/_btjoWt5H21s/S_...0/DSCF3665.JPG
התמונה שלך
http://efly.co.il/forums/attachment....2&d=1274355271
ונראה לי שמצאתי תמונה שבה רואים אותי (בקושי...:rolleyes:)
אני עומד עם הכובע הלבן ליד החצובה (דוד מוריד לי את הראש עם האנטנה)
http://efly.co.il/forums/attachment....4&d=1274355271
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Shay
כמה עולה ARF כזה?:p:):D
הרבה הרבה יותר ממה שאתה יכול לדמיין... אפילו יותר יקר מהמסוק הכי יקר שאפשר לקנות...
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Shay
כמה עולה ARF כזה?:p:):D
כיום המחירים מתחילים מסביבות ה700-800 יורו לפשוטים יותר ומגיעים ללמעלה מ-3500 יורו לטופ שבטופ.
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
eitan-ro
הרבה הרבה יותר ממה שאתה יכול לדמיין... אפילו יותר יקר מהמסוק הכי יקר שאפשר לקנות...
יותר מזה אפילו:
http://www.allbestwallpapers.com/wal...helicopter.jpg
לא יכול להיות... :D
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
ליאב כל הכבוד על התמונות באמת מוצלחות וגם הסרטונים, בסוף אתה תקבל הנחה על תחרויות בתור הצלם של התחרות כמו שיש חובש נעשה גם צלם בהנחה ***
ומירון תודה גם לך על התמונות שיקתם אותה .
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
סחטן על התמונות תעביר מס מצומצם לקלוב לאביעד שיעלה באתר
שמוליק
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Roi Miron
כיום המחירים מתחילים מסביבות ה700-800 יורו לפשוטים יותר ומגיעים ללמעלה מ-3500 יורו לטופ שבטופ.
למה כל כך יקר ?
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
וואו, איזו אוירה מיוחדת זו נראית...
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sharonx
למה כל כך יקר ?
כמה סיבות:
1. ביקוש מועט - אין הרבה טיסנאים חופשיים בעולם, בניגוד לטיסנאי רדיו.
2. אין מפעל לייצור חלקים - כל החלקים (חוץ מהסרוו והסוללה) מיוצרים בעבודת יד ע"י אנשים פרטיים.
אפילו הטיימר האלקטרוני ייוצר ע"י טיסנאים שונים, ורק הוא יכול לעלות 100 יורו.
3. זמן בניה ארוך - לי למשל יכול לקחת 10 חודשים לבנות כזה טיסן, אבל אני זה לא דוגמה.
אבנר, מה הזמן הכי קצר שלקח לך לבנות ד-2 קומפלט?
4. חומרי בניה יקרים - קרבון, קוולאר, פיברגלאס, איפוקסי 24 שעות...
5. איכות בניה ודיוק ברמות הגבוהות ביותר.
6. כי יש אנשים שמוכנים לשלם - לפני 10 שנים הטיסנים הכי יקרים עלו פחות מ-1000$. במשך הזמן הטכנולוגיה משתנה והטיסנים רק משתפרים ויחד עם זה עולים המחירים - לדעתי באופן מוגזם ולא מוצדק. יתכן שאני טועה ועליית המחירים מוצדקת, אבל אין לי שום הסבר לזה...
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sharonx
למה כל כך יקר ?
פשוט מאוד,
הבונה מבקש סכום, ותמיד יש מי שמוכן לשלם את הסכום הזה.
אין מרד צרכנים כי תמיד יהיה את ה"עשיר" שירצה לנצח בכל מחיר :mad:
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Liav
כמה סיבות:
1. ביקוש מועט - אין הרבה טיסנאים חופשיים בעולם, בניגוד לטיסנאי רדיו.
2. אין מפעל לייצור חלקים - כל החלקים (חוץ מהסרוו והסוללה) מיוצרים בעבודת יד ע"י אנשים פרטיים.
אפילו הטיימר האלקטרוני ייוצר ע"י טיסנאים שונים, ורק הוא יכול לעלות 100 יורו.
3. זמן בניה ארוך - לי למשל יכול לקחת 10 חודשים לבנות כזה טיסן, אבל אני זה לא דוגמה.
אבנר, מה הזמן הכי קצר שלקח לך לבנות ד-2 קומפלט?
4. חומרי בניה יקרים - קרבון, קוולאר, פיברגלאס, איפוקסי 24 שעות...
5. איכות בניה ודיוק ברמות הגבוהות ביותר.
6. כי יש אנשים שמוכנים לשלם - לפני 10 שנים הטיסנים הכי יקרים עלו פחות מ-1000$. במשך הזמן הטכנולוגיה משתנה והטיסנים רק משתפרים ויחד עם זה עולים המחירים - לדעתי באופן מוגזם ולא מוצדק. יתכן שאני טועה ועליית המחירים מוצדקת, אבל אין לי שום הסבר לזה...
אתה טועה מאד מאד... מה שאמר גיל זו התשובה הנכונה!! אין סיכוי שבעולם שעלות של טיסן ד-2 תעלה יותר מעלות של F3J (ואני לא מתבר בכלל על עלות הכנת התבניות שעולה עשרות אלפי דולרים)! כמות ואיכות החומרים הם עשירית ממה שיש בדאון F3J, וכמות שעות העבודה לא שונה עד כדי להצדיק הפרשי מחירים כאלה לא שפויים!
לראיה אני לוקח לדוגמא את המחיר שבו מקרוב וחבריו מוכרים סרוואים GWS (שהם המיץ של הזבל בערך), עלות של אותו דגם סרוו בארץ (שזה מחיר יקר ביחס לחו"ל) היא קצת פחות מ-100 ש"ח בעוד שהם מוכרים במחיר כפול ולעיתים יותר!
איתן.
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
eitan-ro
אתה טועה מאד מאד... מה שאמר גיל זו התשובה הנכונה!! אין סיכוי שבעולם שעלות של טיסן ד-2 תעלה יותר מעלות של F3J (ואני לא מתבר בכלל על עלות הכנת התבניות שעולה עשרות אלפי דולרים)! כמות ואיכות החומרים הם עשירית ממה שיש בדאון F3J, וכמות שעות העבודה לא שונה עד כדי להצדיק הפרשי מחירים כאלה לא שפויים!
לראיה אני לוקח לדוגמא את המחיר שבו מקרוב וחבריו מוכרים סרוואים GWS (שהם המיץ של הזבל בערך), עלות של אותו דגם סרוו בארץ (שזה מחיר יקר ביחס לחו"ל) היא קצת פחות מ-100 ש"ח בעוד שהם מוכרים במחיר כפול ולעיתים יותר!
איתן.
שים לב שאני לא סותר את גיל - סיבה מספר 6 שכתבתי היא בדיוק התשובה שלו.
כנראה שלסיבות האחרות יש משקל קטן יותר, אבל אני מאמין שגם להן יש תפקיד במחיר הגבוה.
בכל אופן, אני לא מתמצא ב-F3J ולכן אין לי מדד להשוואה...
מה סדרי גודל המחירים של F3J?
ואתה בטוח שהפרש שעות העבודה הוא קטן?
בניית כנף מתבנית לא אורכת כ"כ הרבה זמן כמו של בניית כנף ד-2
אגב, כמה מטיסי F3J יש בעולם יחסית למטיסים חופשיים? כנראה שהרבה יותר, ולכן גם יש יותר תחרות בין היצרנים שמוזיל את המחיר.
לגבי הציוד האלקטרוני - שם ברור שזה לא מוצדק. למה למכור טיימר אלקטרוני ב-100 יורו?
(ועל הסרוואים לא היה לי מושג)
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
F3J ממוצע עולה ישירות מהיצרן (בלי דמי תיווך) בין 900 ל-1200 יורו כתלות בחומרים וביצרן.
לרב יש להזמין את הטיסן בין 4 לבין 8 חודשים מראש מכיוון שיש רשימת המתנה ארוכה (ביקוש עולה על יכולות הייצור)
ה-F3J האחרון שבניתי (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=22191) לקח לי סדר גודל של 150 שעות לטיסן (בניתי שניים)
בתקופה שהייתי בונה ד2 היה לוקח לי זמן דומה.
שיטות עבודה "תעשיתיות" יכולות להוריד את זמן הבנייה לשני התחומים באופן ניכר.
לדעתי ישנה איזו שהיא נכונות מוזרה מצד הטיסנאים החופשיים לשלם יותר תמורת ביצועים "מדומים" שלא תמיד שם ולכן ישנה מוכנות לשלם תמורת טיסנים "טובים יותר".
ב-F3J ובכלל בטיסני רדיו ניתן לנצח עם טיסן "ממוצע" ולווא דווקא הכי טוב במידה והמטיס מיומן מספיק.
אולי זה, או אולי הטיסנאים של מחלקת ה-F3J קמצנים יותר...
F3B משמעותית יותר יקר, בעיקר בגלל עלות החומרים (high modolus carbon), הטיסנים יקרים יותר בסדר גודל של 50% עד 80% יחסית ל-F3J
F3K נעים בסדר גודל של 250$ לזולים (למתחילים) עד 500 יורו למתקדמים. ניתן היום להזמין ישירות מהיצרן טיסנים עם סרוואים "קבורים" בכנף ומערכת שליטה במאזנות המוחבאת בתוך הכנף הנקראת RDS (מקטין גרר ומשפר ביצועים) ולכן המחיר עולה בסדר גודל של 100 יורו (כולל שני סרוואים ומנגנון והתקנה)
תגובה להודעה: תמונות מתחרות שבועות 2010
לא שאני בא "להגן" על עלות הטיסנים החופשיים אולם צריך לזכור שעלות פיתוח צריכה גם להיכלל בעלות הטיסן כדי להחזיר את ההשקעה.
אדם שמפתח טיסן חדש (תכנון, מבנה, תבניות וכו') ומשקיע חצי שנה או שנה מזמנו צריך להחזיר את ההשקעה בצורה כזו או אחרת. לא לוקחים בחשבון רק את עלות חומרי הגלם וזמן העבודה לייצור הטיסן.
ממש כשם שבתחילה מסכי LCD עלו הרבה מאוד כסף ועכשיו הם זולים בהרבה ממה שהיו (לא בגלל הפחתה משמעותית בעלות הרכיבים אלא בגלל החזר ההשקעה של הפיתוח).
עדין, אני מסכים כי המחירים בהחלט גבוהים- למרות שאני משלם אותם...
ורועי- אני לא יודע למה אתה טוען ביצועים "מדומים"... היום יש כבר הוכחות לביצועים, הם שם ולא הולכים לשום מקום...
אולי בקרוב אעלה קצת נתונים מספריים לגבי גבהים של זריקות, שיעורי שקיעה וכו'- היום כבר יש לי לא מעט נתונים.
וחוצמזה (לא יודע כמה אתה עוקב), בעולם יש עוד הרבה יותר הוכחות מבארצנו הקטנה.