יש לי ציוד כמו המשקפיים והDVR שנטענים ב 5V, ורציתי יכולת לטעון ולגבות את הציוד בשטח, להל"ן התוצאה:
Printable View
יש לי ציוד כמו המשקפיים והDVR שנטענים ב 5V, ורציתי יכולת לטעון ולגבות את הציוד בשטח, להל"ן התוצאה:
נראה כמו UBEC כלשהו לא?
על פניו נראה שאפשר כדוגמא להשתמש בכל בקר חיצוני אחר..
יפה!
אני גם צריך משהו כזה :-)
(למשקפיים ולמכשיר לכידת וידאו שאני לא מצליח להפעיל אותו עד עכשיו..)
לילה או בוקר טוב לכל המשועממים...:)
איציק יש מטעני USB כאלה שמתחברים למצת הרכב ומוצאים 5V
אם אני מחבר אחד כזה לסוללה 11.1 אני אמור לקבל תוצאה דומה לא ????
כן השאלה בכמה עומס הם מסוגלים לעמוד,
מה שיש לאיציק מסוגל לעמוד ב4A ועם פיקים של קצת יותר..
אני צריך את זה רק להטענה של סוללת המשקפיים.
בגלל שאין במשקפיים מד סוללה ולפעמים אני שוכח אותם
דולקות בין הטיסות הייתי מעדיף את האופציה להטענה בשטח.
דרך הגב ראיתי איזה שירשור ב-RCG על סוללה שהותכה
בגלל חיבור ממושך ללא השגחה.
יש בראנג זוידאו סוללה עם מטען ספר במחיר סביר. למשקפיים
זאת הסיבה אני עשיתי את מטען USB
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=950803
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=949800
וגם כדי להנות כמה שעות בשטח בלי תלות.. אגב 2A זה overkill אם זה רק למשקפיים. איציק גם משתמש בזה כדי להטעין את המסך-מקליט שלו אז זה מוצדק אם אין עוד שום דבר אחר אני לא רואה סיבה שצריך 2A
מעיין כמה שאני הבנתי הבעיה היא בוולט שמצבר הרכב מספק,
בגלל זה הוא כותב שאים הרכב מונע אז סביר להניח שהמטען
ישרף תוך דקה...
רכב מונע מספק משהו כמו 14.4 כך שבאמת זה יכל לגרום נזק
למכשיר שנועד לעבוד ב-12V.
ועכשו שאלה. מה הסיכוי להוציא עבודה בטוחה מהמטען הזה
אם אני מחבר אותו לסוללה ליפו 11.1 שבטעינה מקסימלית
מגיעה ל-12.5V.
או שעדיף להשיג אחד כזה :
http://cgi.ebay.com/3in1-Car-DC-Powe...1%7C240%3A1318
מה רע לעשות את מה שאיציק עשה?
לא רע בכלל רק שאין לי מושג מה בדיוק הוא עשה שם...
הבנתי שהוא השתמש בסוג של רגולטור איכותי וחיבר אלו
מפצל USB פשוט.
רק מאיפה אני משיג רגולטור כזה והאם אני צריך בכלל כזה
ואיך אני מחבר בין הרגולטור למפצל USB
:confused:
בקיצור אני באופן כללי מעדיף לקנות מוכן ופחות להכין דברים
כך הסיכוי שאני מקלקל דברים פוחת :D
אתה יכול להשתמש בזה:
http://www.dimensionengineering.com/DE-SWADJ.htm
יש שם בורר מתח. אתה יכול לווסת את VOLT ל 5V ואם יש לך מכשיר אחר אתה יכול לשנות למתח הרצוי.
אתה גם יכול להשתמש בזה בלי בורר
http://www.dimensionengineering.com/DE-SWADJ.htm
איך אתה מחבר למפצל? יש שני חוטי מתח של + ו - אסור להתבלבל!!!
עוד משהו בדעה אישית
בלי לעשות דברים לבד, לנסות, להתנסות, לבנות ולחקור לא תגיע רחוק. קנית דברים מוכנים זה בסיס טוב לא יותר מזה אבל זו רק הדעה שלי.
מוטי בקיט שקונים מהמשדר של ה500MW הקטן?
אז מגיע איתו ריגולטור ל5 וולט אם זה מעניין אותך.. (אלא אם אתה כבר משתמש בו)
טוב תראו מה יצאה לי .
http://www.efly.co.il/forums/attachm...1&d=1227645388
לקחתי ממעבדת האלקט' במכללה שבה אני עובד
רגולטור 5V והיה לי מפצל USB בקיצור
הפעלתי את זה על סוללה 11.1 והרגולטור התחמם
עד שכמעט לא היה אפשר לגעת בו, מצאתי גוף קירור
ממחשב ישן וברגע שחיברתי את הרגולטור אלו בעיית ההתחממות
נפתרה .
ועכשו שאלה. אם הרגולטור מתקלקל נשרף מה קורה ?
האם הוא מעביר מתח ללא הורדה ?
או שהוא מפסיק להעביר מתח בכלל ?
מוטי זה יפעיל את המשקפיים או יטעין את הסוללה המקורית?
זה מטעין את הסוללה המקורית ובמקביל המשקפיים עובדות.
יפה מאוד מוטי! :-)
הסוללה מספיקה ל4 שעות לא? לא מספיק?
וגם אם קרה ואין סוללה יש היום ב100 שקל ממיר מתח לרכב מהשקע של המצת ל220V ואפשר לחבר מטען האורגינלי בשטח..
אז זהו שהמטען האוריגנלי עובד על 5V כי בעצם הוא מתחבר למחשב דרך USB ומטעין..
הכבל שאתה רואה שמוטי משתמש זה בדיוק הכבל שמטעין ומגיע עם המשקפיים..
באמת? לי במשקפיים שהיה לי פעם היה חיבור לשקע...
טוב כנראה שזה באמת שימושי ... נראה לי אני יבנה כבל עם רגולטור למצת הרכב.. עוד סוללה נראה לי מיותר לקנות ,
או שאפשר לפצל גם לרכב וגם לסוללה..
ד"א בהקשר של GROUND STATION
וטעינות של מס' דברים.
אני אשמח לשמוע מכם כבעלים של מפצלי USB למיניהם לגבי הדבר הבא:
אני כל הזמן חושב איך אני יעשה מקור כוח יחיד שיספק מתח לכל דבר ודבר בקרקע,
חיבורי USB הם חיבורים ממש נוחים וזמינים לכל, האם אפשר להריץ מינוס מאוחד, 2 ריגולטורים נניח לצורך העניין שאחד יספק 5V והשני 12V (נניח ממצבר של 7-10AH)
ובחיבור עצמו של הUSB לתת פין מסויים שיוציא 12V ופין מסויים שיוציא 5V
ולהכין כבלים בהתאם לכל רכיב שדורש מתח כזה או אחר?
והאם זה מספיק בטוח לשימוש?
כרגע אני למשל צריך לספק כוח לדברים הבאים:
מפצל+מגבר וידאו - 12V
משקפיים - 5V - יהיה נחמד לקבל טעינה רציפה וכך לא לדאוג כל פעם להטעין בבית אותם.
2 מקלטים - 12V
DIVERSITY
ותאמת אני רוצה גם להוציא חשמל ללפטופ ולגבי זה אני עדיין אומנם לא סגור אם כי סוללת המחשב הנייד שלי כרגע מחזיקה בלחץ שעה וקצת, ועכשיו שקניתי מכשיר לכידת וידאו שמתחבר ומקבל חשמל דרך הנייד אז כנראה פחות ובמקביל הוא יצטרך לעבד נתונים כמו מטורף אז אין מנוס מלקבל מתח ממקור חיצוני אם אני רוצה לבלות יום שמש חביב בחוץ בהטסת FPV.
יש לי ממיר מתח מצויין מחשמל רכב ל220V אבל כבר נאמר שזה מסרבל עניינים וגורם להכל להיות "פחות נייד".
על הספק כוח של המחשב הנייד רשום 19V 4.7A, כך שאני אצטרך גם מצבר גדול יותר מה שעוד יותר מסרבל את כל העסק מהרגיל.
אשמח לשמוע המלצות לפתרון אידיאלי ואם אין ברירה אז נשאר תלויים במצבר הרכב (שגם חייב להיות מותנע בשביל לספק מתח גבוהה למחשב הנייד)
עוד אופציה כמובן זה לקנות סוללה 12 תאים שמספיקה כביכול לפי 2 זמן אבל גם זה קצת יקר. (למחשב הנייד)
גיא בדיוק היום בבוקר חשבתי לבנות לעתיד מזוודה שהיא תהיה מקור המתח על הקרקע טעינה אחת רק אותה ויצא ממנה מלא יצאות של 12 V ואיזה 2 3 יציאות של 5V אבל הגעתי למסכנות וויתרתי..
א. יתרון שאתה טוען סוללה אחת, וגם אין מצב שיהיה משהו ששכחת לטעון, ופחות מסורבל,
חיסרונות הם שאתה תלוי סוללה אחת ואם קורה משהו נתק או כל דבר אחר כל המערכות קורסות ביחד לדעתי עדיף שיקרוס מערכת אחת מאשר כולם.. , עוד חיסרון אתה סוחב עוד מזוודה, עדיף ללכת עם מזוודה אחת גדולה ובא השלט כל ציוד הFPV מקלטים דיברסיטי סוללות וכוי..
וגם זה לא כזה קריטי אתה עושה סוללה אחת גדולה ל2 מקלטים ודיברסיטי ואחת יש של המשקפיים
בקיצור אני תכננתי מזוודה אבל אין מצב שאני יסחוב 2 מזוודות.. אם אפשר באחת.. יד אחת מזוודה יד אחת הטיסן והכנפיים מחוברות אליו כמו שבאתי באותו יום רק אני מחפש מזוודה יותר גדולה עכשיו
ואם כבר אם יש למישהו פה למכור שיצור קשר .:)