-
1 קבצים מצורפים
אני מתכוון לבנות Alleycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בברכה
http://www.rcgroups.com/forums/showt...=297635&page=6
http://static.rcgroups.com/forums/at...g?d=1100206738
מוטת כנפיים - 60 ס"מ, חשבתי לבנות אותו כפול בגודל על מנת שתהיה לו יכולת דאייה גדולה יותר, אבל אז אצטרך מוט קרבון מטורף נראה לי וגם להשתמש בסוללות 2200 3 תאים במקום 1000 3 תאים ?
המלצות ?
האם דואה טוב יחסית בגודל המקורי ?
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
אלכס ידידי, אתה לא נח לרגע :D
אל תחפש בטיסן כזה כושר דאייה, הוא לא מתוכנן לזה
אם אתה רוצה טיסן פוליגל בעל כושר דאייה מפתיע, אתה מוזמן לראות את הפוגי בעבודה.לא יאומן איך הדבר הזה דואה.
אחד התנאים לדאיה טובה זה לא גודל, אלא פרופיל אוירודינאמי מוקפד ומתוכנן נכון .(הפוגי מאפשר את זה)
אם תרצה הבהרות נוספות אל תהסס להתקשר
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Alleycat מפוליגל שתי וערב
אני יכול ליצור לו עוד שכבה עם מבנה כנף אוירודונאמית מעל הכנף הישרה
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Alleycat מפוליגל שתי וערב
טוב, התוכנית המקורית היא של 24 אינטש(60 ס"מ מוטת כנפיים), החלטתי להגדיל ל - 36 אינטש דהיינו 150% (90 ס"מ מוטת כנפיים).
לאחר הדפסה הבנתי שזאת הייתה טעות כי רוחב לוח פוליגל הוא 80 על 120 מה שיצר לי בעיה קטנה לגבי חיתוך של שתי וערב.
הסתדרתי בסוף אבל אני ממליץ על מקסימום 80 ס"מ בהגדלה
לאחר הגדלה בפוטושופ וחלוקה להדפסת דפי A4 הייתי צריך לסדר הכול על הרצפה (למעלה מ20 עמודים)
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1052
קחו בחשבון שהלינק שסיפקתי למעלה לתוכנית המקורית כולל כבר קובץ מוכן של הדפסת דפי A4 לגודל המקורי, אם הלינק יהפוך ללא פעיל אפשר לפנות אליי שאשלח לכם את התוכניות.
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
כל הכבוד אלכס, בקצב הזה כבר לא ישאר מקום למטה בחתימה כדי לרשום את כל מה שיש לך...:D
לגבי מאזנות, אני הפכתי בזמן האחרון להיות חסיד של מאזנות מקאפה, ממש נוח לעבוד איתם ואם חותכים אותם באלכסון אז נוצרת לך זווית קיפול ואז נמנע המצב המעצבן בפוליגל שהמאזנת "נדחפת" במקום לעשות את העבודה שלה..
בהצלחה בבניה, והגיע הזמן כבר לעבוד על המודל הבא...:rolleyes::rolleyes:
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
אלכס ,כל הכבוד על הסבלנות וההשקעה ,
בהצלחה בהמשך :)
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
ערב שלישי, הדבקת כל הלוחות שתי וערב עם CA כ - 30 דקות
יהיו כאלה שיגידו שעדיף עם דבק מגע, אני מעדיף CA סמיך כי אפשר להדביק ותוך כמה דקות להמשיך לעבוד.
---------------------------------------------------------------------
חיתוך פזות במאזנות ובהגה גובה :
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1061
לאחר הדבקת המאזנות וההגה גובה עם סרו טסה :
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1062
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1063
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1064
חיתוך חריצים :
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1065
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1066
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1067
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1068
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1069
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1070
ערב רביעי - חיתוך פזות במאזנות + הגה גובה + הדבקתם עם סרט טסה + חיתוך חריצים בלוחות כ - 100 דקות.
אני ממליץ בחום לחתוך את החריצים רק לאחר ההדבקה של השתי והערב ולא לפני אחרת יהיו חוסר התאמות ואי סימטריה.
---------------------------------------------------------------------
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
בדרך כלל אני אוהב לעשות את המאזנות/מדפים/הגה גובה/הגה כיוון וכל מה שזז בצבע אדום, ככה קל לראות אותם גם באויר ובקרקע לבדיקות מתקדמות.
שימו לב שאת הגוף המרכזי עשיתי ב2 צבעים כדי שיהי קל להבחין באויר עם הכלי הפוך או לא.
לאחר הרכבה על יבש טרם הדבקה :
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1071
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1072
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1074
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1080
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1081
קצת נתוני משקל כרגע :
כל החלקים טרם ההדבקה שקלו 375 גרם
לאחר הדבקה עם CA - העסק שקל 387 גרם
לאחר חיזוקים, קצת דבק חם על חלק מהשפות התקפה והחלקים שעומדים מול הרוח + סרטי הטסה העסק שוקל 440 גרם.
אני מעריך שלאחר הדבקה של הכול עם דבק חם זה ישקול עוד 60 גרם לפני האלקטרוניקה והסוללה.
נשאר לי להצמיד קורת קרבון, לחבר את כל החלקים עם דבק חם, סרוואים, מנוע וזהו.
הנה הקישור לאלבום תמונות המלא : http://www.efly.co.il/forums/album.php?albumid=159
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
בניה יפה וצבעים יפים מאוד !
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
יופי של שילוב צבעים!
נראה טיסן מרשים מאוד. המשקל קצת כבד אבל עם מנוע מתאים הוא יטוס נהדר.
אשמח לקבל את הסטאפ שאתה מתכוון לשים על הטיסן. (אני מקווה שהפעם זה לא מנוע של מסוק :D )
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
יצא פשוט מדהים ,העיצוב של הטיסן הזה ממש מיוחד ,שיהיה בהצלחה בטסט
איזה כייף שאתה מטיס באותו מקום איתי ,ככה אני אפילו אוכל לראות אותו במציאות :)
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
אני גם אהבתי את הצבעים מאוד רק הכחול הזה לא מסתדר לי, לא נורא אני לא אמור לראות את החלק הזה יותר מידי, את הכחול תראה השמש.
סטאפ מתוכנן הוא מנוע 380s כתום 2700kv עם פרופ 5x5 אבל אני יעשה כל מיני ניסויים יש לי גם מנוע 380s עם 2200kv וכל מיני פרופים.
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
מנוע של פאנג'ט.... אתה מתכנן טיל?:)
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
נראה טוב מאוד.
יש לי רק מחשבה רעה אחת.. אני חושה שבגלל תכונות הפוליגל, ה SETUP שאתה מתכנן והמשקל כל ההגהגובה-מכלול זנב+זרועות זנב יתעוותו לצדדים... נראה לי שכתוצאה מכך הם לא יגיבו טוב במקרה הטוב או יכנסו לפרפור הגאים בצורה סיבובית. מצד שני זה הכיף בתחביב הניסון, הלימוד וסיבוב II
צלם את ה TEST FLIGHT זה צריך להיות מעניין.
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
ברמת העיקרון הפוליגל כשהוא מודבק שתי וערב הוא די חזק לפחות פי 2 מקפה למשל, ובגלל שהגוף עצמו קצר והמנועניושב פחות או יותר באמצע כל החלק האחורי הצהוב פשוט נגרר אחרי הגוף המרכזי ולכן לא נראה לי שזה יתעוות, נבדוק ואני יעדכן , מקסימום שכבה שלישית של פוליגל בטוח תפתור את הבעיה באם תתעורר
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
בניה יפה מאד, אלכס - אני רואה שיש לי מתחרה רציני - בהצלחה בטסט, אם תהיה חייב לחזק את
הגוף או הזנב אני ממליץ לך להשתמש במוט פיבר מלא או אפילו שיפוד עץ שמוכנס לתוך תעלת הפוליגל .
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
בנייה מאד יפה, עדכן מהטסט!
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
אני מציע לך מאזנות מבלזה
אומנם פחות עמידות
אך הדיוק שתקבל בטיסה יהיה שווה את זה
כמי שאוהב מאוד את המוגי (100%, 150%)
אני אומר לך שלא משעמם
אין שתי טיסות דומות
זה המחיר של בניה מפוליגל
ההטבה- המחיר
לעניין המנוע
אני הייתי הולך על OUTRUNNER ולא על המנוע שיש לך
אני משתמש ב DUALSKY 300A - שוקל רק 44 גר' (!) ומפיק כח אדיר (יכול לסובב פרופים גדולים שיתאימו לך)
כמובן שיש מנועים נוספים זולים יותר שיעשו את העבודה לטווב הקצר
בהצלחה
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
תודה לכולם על המילים החמות ועל הפרגון.
מבחינת מנועים, אני מנסה להסתדר כרגע עם מה שיש, בקרוב יגיעו לי כל מיני מנועים ואז נשחק גם איתם.
טסט לצערי יהי רק שבוע הבא, אני בונה את הדבר הזה לאט לאט, אני מצליח לפנות לעיסוק הזה כשעתיים כל יום או מוקדם בבוקר או בערב ובזמן הזה אני צריך גם לתקן את הכלים האחרים וגם לשחק קצת בסימולטור.
כרגע אני תקוע בגלל מוט קרבון שאותו אקבל רק לפנות ערב או מחר בבוקר, אני מעריך שתוך 2-3 סשנים אני מסיים את הכלי המדהים הזה.
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
טוב MDreamer צדק בסוף אמנם הכלי לא יצא לטסט עדיין, מכלול הזנב הארוך וההגה גובה נראו לי קצת גמישים (וזאת לאחר בדיקת טלטלות רצינית) אז החלטתי לחזק אותם עם 2 מוטות קרבון לאורך המייצבים.
הערב לאורך המשחק כדורגל והישרדות מול צפייה בטלוויזיה ככה עם אוזן אחת, בצעתי את הפעולות הבאות :
א. הדבקתי קרבון 5 מ"מ חלול על הכנף.
ב. חיברתי את כל החלקים עם דבק חם.
ג. חיברתי 3 סרוואים, 2 למאזנות ועוד אחד להגה גובה כולם Metal Gear
ד. הדבקתי 2 קרבונים 4 מ"מ חלולים על המייצבים מאמצע הגוף ועד קצה הזנב.
ה. חיברתי מאריכי סרוו וכבל Y לחלק הקדמי של הכלי.
ו. מיקמתי את המקלט בחלק הקדמי של הכלי.
תמונות מחר בבוקר.
ערב רביעי, כ - 240 דקות (כ90 דקות נטו אולי).
---------------------------------------------------------------------
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
אלכס,
עבודה יפה על הבנייה אבל יש לי הערה אחת חשובה מאוד
אני ראיתי כי חתכת מוט קארבון בעזרת דרמל, ופה חשוב שאתה וכל חברי הפורום תבינו שאבק קארבון זה אחד החומרים הכי רעילים
שיש בתחביב הזה, הוא מאוד מסוכן אפילו בכמויות קטנות, מומלץ להימנע מחיתוך קארבון על ידי דרמל (דבר היוצר המון אבק)
ואם כן אז רק באזור מאוורר היטב, עם מסכת פנים ואת הבגדים לכבס ישר אחרי החיתוך
הדרך הנכונה היא בעזרת מסורית, כאשר אפשר לשים מסקיג טייפ על האזור הנחתך כדי לצמצם את התפצלות הסיבים, ונין אפילו לעושת זאת תחת
מים זרמים כדי שהאבק לא יתפזר באוויר
מקווה שהבהרתי את הנושא
אלעד
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
אלכס ,
אם מיקמת את הסרוואים רק בעזרת אזיקון ,הסרוו בוודאות יזוז עם הזמן ,אני אומר זאת מניסיון אישי ,אני הוספתי עוד אזיקון בכיוון מנוגד לאיזקון הראשון (לרוחב הסרוו) וזה עזר מאוד .
יהיה מאוד מעניין לראות את הטיסן הזה באויר ...
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
אלעד, עכשיו אני מבין למה התמסטלתי .... :)
הפנמתי, בגלל שגם ככה אני עובד עם דרמל בסביבת זכוכיות, מתכות ופלסטיקים אני תמיד עם מסכה, אמנם פעם חתכתי קרבון ושייפתי אותו ללא מסיכה עם הדרמל, יותר אני לא יקצר תהליכים, תודה על המידע החשוב.
אמנון, יש לי כבר הרבה ניסיון מהמוגי לגבי סרוואים והדבקתם לצורכי תחלופה מהירה (הצלחתי לשבור 9 סרוואים), אני תמיד משתמש בדבק דו צדדי מיוחד וחזק מאוד של 3M המדורג כמדבקת VHB - very high bondage ואז תופס עם אזיקון כנגד כיוון התנועה של ההורן, רק לייחוס, מדבקת ה3M מצליחה להחזיק את הסרוו במקומו כל עוד העסק לא מתחמם...
בעזרת השם ביום שבת יהיה ניסוי כלים עם ה - Alleycat , אני קצת מודאג מהמשקל שמתקרב כבר למשקל המוגי שלי בגודל של 125% (המוגי שוקל כ - 860 גרם כולל הכול).
כרגע העסק שוקל :
הכלי + סרוואים + מקלט והקרבונים- 600 גרם.
צריך להוסיף בקר 40 אמפר - 47 גרם.
מנוע - כ - 90 גרם.
סוללה 2200 מקדימה - 180 גרם.
מגיע בערך ל - 920 גרם והצרה היא שהסוללה באף מאזנת את הכלי למרכז הכובד הרצוי מבלי שהמנוע והבקר מורכבים בחלק האחורי עוד, הסוללה גם ככה תהיה ממוקמת בחלק הכי קדמי של האף...
הפתרונות היחידים שיש לי כרגע הם לשים אולי סוללת 3300 מקדימה שתוסיף כ - 90 גרם מקדימה וכנראה תאזן את העסק, אני אדע בוודאות רק לאחר הרכבת המנוע באופן קבוע.
כל שאר הציוד, סררואים + מקלט גם ככה מורכבים מקדימה אחרי המרכז כובד, רק הסרוו של ההגה גובה בזנב ואני יכול להזיז אותו קדימה אבל כמה זה ישנה כבר ?
אשמח לקבל עוד פתרונות, צריך לקחת בחשבון שהכלי בגודל של 150% מהגודל המקורי והוא ממש ענק, כ - 90 על 100 ס"מ ובהתאמה בגודל המקורי היה אמור לשקול כ - 600 גרם אז נראה לי שזה סביר...
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
alexk
אלעד, עכשיו אני מבין למה התמסטלתי .... :)
הפתרונות היחידים שיש לי כרגע הם לשים אולי סוללת 3300 מקדימה שתוסיף כ - 90 גרם מקדימה וכנראה תאזן את העסק, אני אדע בוודאות רק לאחר הרכבת המנוע באופן קבוע.
כל שאר הציוד, סררואים + מקלט גם ככה מורכבים מקדימה אחרי המרכז כובד, רק הסרוו של ההגה גובה בזנב ואני יכול להזיז אותו קדימה אבל כמה זה ישנה כבר ?
אשמח לקבל עוד פתרונות, צריך לקחת בחשבון שהכלי בגודל של 150% מהגודל המקורי והוא ממש ענק, כ - 90 על 100 ס"מ ובהתאמה בגודל המקורי היה אמור לשקול כ - 600 גרם אז נראה לי שזה סביר...
פתרונות:
1.שים את הבקר מקדימה, ממש על קצה האף, יחד עם הסוללה.
2. להוסיף משקולת עופרת מקדימה.
3. פתרון קצת יותר דרסטי: שים את המנוע יותר קדימה ממה שתכננת. אבל זה יצריך לחתוך קצת מהגוף
4. פתרון יותר דרסטי: להאריך את האף.
גלעד
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
טוב כמעט סיימנו
ביום החמישי והאחרון :
הרכבת המנוע - 380S עם 2700KV + פרופ 5X5 ( עוד מעט אקבל כזה גם בגרסת 2200 ובדרך יש גם מנוע 2409-12 אבל נראה לי שה 2700 הכי יתאים), את המנוע הרכבתי עם תושבת 28 מ"מ של GWS ודבק חם :
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1217
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1220
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1218
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1219
הכנת הבקר (40A) כולל כבל הארכה בהמלצת גלעד:
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1208
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1209
קיבוע כל החיווט + בקר וסוללת 2200 3 תאים :
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1216
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1214
http://www.efly.co.il/forums/picture...pictureid=1215
יום חמישי - הכנת בקר + מאריך והלחמות, הדבקת סקוטצ' לבקר + סוללה ומיקום על האף, הדבקת תושבת מנוע + חיבור המנוע לגוף - 110 דקות
---------------------------------
הכלי מאוזן פרפקט לפי החישוב היבש, בהתחלה דאגתי קצת אבל הרעיון של אלעד לקחת את הבקר קדימה לאף הציל את המצב.
המפלצת שוקלת 998 גרם כולל הכול, וואו , מזכיר לי את המכסחת דשא עם המנוע מהסימולטור :D , זה מה שקורה ששופכים דבק חם בלי סוף.
בהרצה יבשה בחדר, הקונסטלציה של המנוע עם הפרופ מגיעה ל - 25A וכ - 260W עם פרופ 5X5 , איך לדעתכם נוציא מהעסק יותר וואטים ?? פרופ 6X6 שאין לי או 8X6 שגם אין לי, המלצות יתקבלו בברכה, אני גם לא יודע כמה וואט המנוע הזה של ה - 380S.
מקווה שאצליח להתאפק עד יום ו'.
חשבתי אולי גם להוסיף גלגלים כי בסימולטור הכלי מתנהג באופן מאוד יציב ויכול לטוס גם מהר וגם לאט
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
alexk
טוב כמעט סיימנו
ביום החמישי והאחרון :
הכלי מאוזן פרפקט לפי החישוב היבש, בהתחלה דאגתי קצת אבל הרעיון של אלעד לקחת את הבקר קדימה לאף הציל את המצב.
גלעד:)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
alexk
המפלצת שוקלת 998 גרם כולל הכול, איך לדעתכם נוציא מהעסק יותר וואטים ??
אולי לא צריך, תחזיק את הטיסן אנכית מהאף ותפעיל בפול גז, אם הטיסן מצליח להתרומם אז הכח מספיק (לפחות להתחלה).
גלעד
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
ציטוט:
"המפלצת שוקלת 998 גרם כולל הכול, וואו , מזכיר לי את המכסחת דשא עם המנוע מהסימולטור :D , זה מה שקורה ששופכים דבק חם בלי סוף."
זו הבעיה העיקרית בטיסנים שאתה בונה- המשקל הגבוה מאוד!
אם תשקיע פעם אחת בבנניה נכונה וקלה, תוכל ליהנות הרבה יותר מההטסה של יצירות אלה.
לשיקולך.
ניר
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
גלעד היי אני מתנצל על הטעות בשם.
ניר אני אוהב את הבנייה חזקה ועמידה בריסוקימ קלים לפחות, יכולתי לבנות את הכלי בגודל המקורי מקפה ברבע מהזמן , זה היה שוקל הרבה פחות אבל לא היה מחזיק מעמד הרבה זמן לטווח רחוק, בכלים הבאים נבדוק מחדש
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
אלכס, ראיתי שהשתמשת בחוטי חשמל רגילים להארכת החיבור מהבקר למנוע.
זכור שהיתרון של חוטי הסיליקון הייעודיים לתחום הוא בכך שהסיליקון עומד בטמפרטורות הגבוהות שהחוטים מגיעים אליהן, בעוד שהציפוי הפלסטי של חוטי החשמל הרגילים יותך ויגרום לחשיפת החוטים ולקצר מסוכן.
אגב, אולי פטור ממכס:
http://cgi.ebay.com/Planes-FS-Cat-RC...item2eae17216c
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
אייל מדליק הלינק שסיפקת, אני מעריך שהמפלצת שלי תטוס יפה ואם כן אני כנראה גם ארכוש את הקיט הקליל שאותו אני יטיס בכיף עם סוללות 1000 מילי 3 תאים.
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
טוב הטסט עבר בהצלחה כבר ביום ד' האחרון.
המפלצת הזאת טסה כמו בואינג 747 , חייבים לעשות סיבובים איטיים בכדי לא לאבד איזה 10 מטר בגובה אפילו עם פיצוי נדיב של אפ.
נותן כ 6 דקות טיסה עם סוללת 2200 3 תאים.
מעכשיו אם אני בונה משהו הוא לא יבנה כזה כבד.
ביום שישי הטסתי אותו עוד כמה פעמים וביום שבת הצלחתי כבר לשבור אותו קצת כי שכחתי להעביר מוד בשלט בין האקסטרה לאליקאט ואחרי שהעליתי אותו למעלה הוא נכנס לרולים עד לריסוק קל שקרע את האף , סך הכול הבנייה הוכיחה את עצמה אפילו הוספתי גלגלים בשבת והבאתי עם הכלי נחיתה מושלמת בגלל שהוא כזה יציב.
לסיכום הלקח נלמד, אם כבר פוליגל אז בטוח לא לבנות גדול יותר מ100%
והלקח השני לחסוך בכל דרך אפשרית פיזור של דבק חם ללא הגבלה.
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
כל הכבוד אלכס אני איתך באש ובמים .
נתראה בטיסת המבחן.
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
alexk
טוב הטסט עבר בהצלחה כבר ביום ד' האחרון.
המפלצת הזאת טסה כמו בואינג 747 , חייבים לעשות סיבובים איטיים בכדי לא לאבד איזה 10 מטר בגובה אפילו עם פיצוי נדיב של אפ.
נותן כ 6 דקות טיסה עם סוללת 2200 3 תאים.
מעכשיו אם אני בונה משהו הוא לא יבנה כזה כבד.
ביום שישי הטסתי אותו עוד כמה פעמים וביום שבת הצלחתי כבר לשבור אותו קצת כי שכחתי להעביר מוד בשלט בין האקסטרה לאליקאט ואחרי שהעליתי אותו למעלה הוא נכנס לרולים עד לריסוק קל שקרע את האף , סך הכול הבנייה הוכיחה את עצמה אפילו הוספתי גלגלים בשבת והבאתי עם הכלי נחיתה מושלמת בגלל שהוא כזה יציב.
לסיכום הלקח נלמד, אם כבר פוליגל אז בטוח לא לבנות גדול יותר מ100%
והלקח השני לחסוך בכל דרך אפשרית פיזור של דבק חם ללא הגבלה.
נראה לי שהלקח השלישי אמור להיות - "קאפה". ;)
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אייל שפירא
נראה לי שהלקח השלישי אמור להיות - "קאפה". ;)
ואגיב בשביל עודד - או דפרון...:)
-
תגובה להודעה: אני מתכוון לבנות Allycat מפוליגל שתי וערב - המלצות טרם הבנייה יתקבלו בב