טוב כמעט סיימנו
ביום החמישי והאחרון :
הרכבת המנוע - 380S עם 2700KV + פרופ 5X5 ( עוד מעט אקבל כזה גם בגרסת 2200 ובדרך יש גם מנוע 2409-12 אבל נראה לי שה 2700 הכי יתאים), את המנוע הרכבתי עם תושבת 28 מ"מ של GWS ודבק חם :
הכנת הבקר (40A) כולל כבל הארכה בהמלצת גלעד:
קיבוע כל החיווט + בקר וסוללת 2200 3 תאים :
יום חמישי - הכנת בקר + מאריך והלחמות, הדבקת סקוטצ' לבקר + סוללה ומיקום על האף, הדבקת תושבת מנוע + חיבור המנוע לגוף - 110 דקות
---------------------------------
הכלי מאוזן פרפקט לפי החישוב היבש, בהתחלה דאגתי קצת אבל הרעיון של אלעד לקחת את הבקר קדימה לאף הציל את המצב.
המפלצת שוקלת 998 גרם כולל הכול, וואו , מזכיר לי את המכסחת דשא עם המנוע מהסימולטור, זה מה שקורה ששופכים דבק חם בלי סוף.
בהרצה יבשה בחדר, הקונסטלציה של המנוע עם הפרופ מגיעה ל - 25A וכ - 260W עם פרופ 5X5 , איך לדעתכם נוציא מהעסק יותר וואטים ?? פרופ 6X6 שאין לי או 8X6 שגם אין לי, המלצות יתקבלו בברכה, אני גם לא יודע כמה וואט המנוע הזה של ה - 380S.
מקווה שאצליח להתאפק עד יום ו'.
חשבתי אולי גם להוסיף גלגלים כי בסימולטור הכלי מתנהג באופן מאוד יציב ויכול לטוס גם מהר וגם לאט
---------------------
החלפת זכוכית בלבד
מעבדת תיקון גלקסי
מעבדת תיקון אייפון
כל מה שרצית לדעת על FPV
---------------------
ציטוט:
"המפלצת שוקלת 998 גרם כולל הכול, וואו , מזכיר לי את המכסחת דשא עם המנוע מהסימולטור, זה מה שקורה ששופכים דבק חם בלי סוף."
זו הבעיה העיקרית בטיסנים שאתה בונה- המשקל הגבוה מאוד!
אם תשקיע פעם אחת בבנניה נכונה וקלה, תוכל ליהנות הרבה יותר מההטסה של יצירות אלה.
לשיקולך.
ניר
גלעד היי אני מתנצל על הטעות בשם.
ניר אני אוהב את הבנייה חזקה ועמידה בריסוקימ קלים לפחות, יכולתי לבנות את הכלי בגודל המקורי מקפה ברבע מהזמן , זה היה שוקל הרבה פחות אבל לא היה מחזיק מעמד הרבה זמן לטווח רחוק, בכלים הבאים נבדוק מחדש
נערך לאחרונה על ידי alexk; 29-06-2010 בשעה 22:14:37.
---------------------
החלפת זכוכית בלבד
מעבדת תיקון גלקסי
מעבדת תיקון אייפון
כל מה שרצית לדעת על FPV
---------------------
אלכס, ראיתי שהשתמשת בחוטי חשמל רגילים להארכת החיבור מהבקר למנוע.
זכור שהיתרון של חוטי הסיליקון הייעודיים לתחום הוא בכך שהסיליקון עומד בטמפרטורות הגבוהות שהחוטים מגיעים אליהן, בעוד שהציפוי הפלסטי של חוטי החשמל הרגילים יותך ויגרום לחשיפת החוטים ולקצר מסוכן.
אגב, אולי פטור ממכס:
http://cgi.ebay.com/Planes-FS-Cat-RC...item2eae17216c
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 29-06-2010 בשעה 16:53:17.
אייל מדליק הלינק שסיפקת, אני מעריך שהמפלצת שלי תטוס יפה ואם כן אני כנראה גם ארכוש את הקיט הקליל שאותו אני יטיס בכיף עם סוללות 1000 מילי 3 תאים.
---------------------
החלפת זכוכית בלבד
מעבדת תיקון גלקסי
מעבדת תיקון אייפון
כל מה שרצית לדעת על FPV
---------------------
טוב הטסט עבר בהצלחה כבר ביום ד' האחרון.
המפלצת הזאת טסה כמו בואינג 747 , חייבים לעשות סיבובים איטיים בכדי לא לאבד איזה 10 מטר בגובה אפילו עם פיצוי נדיב של אפ.
נותן כ 6 דקות טיסה עם סוללת 2200 3 תאים.
מעכשיו אם אני בונה משהו הוא לא יבנה כזה כבד.
ביום שישי הטסתי אותו עוד כמה פעמים וביום שבת הצלחתי כבר לשבור אותו קצת כי שכחתי להעביר מוד בשלט בין האקסטרה לאליקאט ואחרי שהעליתי אותו למעלה הוא נכנס לרולים עד לריסוק קל שקרע את האף , סך הכול הבנייה הוכיחה את עצמה אפילו הוספתי גלגלים בשבת והבאתי עם הכלי נחיתה מושלמת בגלל שהוא כזה יציב.
לסיכום הלקח נלמד, אם כבר פוליגל אז בטוח לא לבנות גדול יותר מ100%
והלקח השני לחסוך בכל דרך אפשרית פיזור של דבק חם ללא הגבלה.
---------------------
החלפת זכוכית בלבד
מעבדת תיקון גלקסי
מעבדת תיקון אייפון
כל מה שרצית לדעת על FPV
---------------------
כל הכבוד אלכס אני איתך באש ובמים .
נתראה בטיסת המבחן.
אלכס, זה בשבילך...: