:D :D
Printable View
:D :D
מזל טוב... :)
איזה מצלמה שמתה?
היי גיא.
שמתי מצלמה 420 קו שקנתי פה בנתניה .
ברוך השב! מאוד סובייטי החרטום הזה :D
תתחדש מוטי!!
איך המצלמה החדשה מבחינת איכות ביחס לקודמת?
מעניין אותי לדעת.
(תשפוט על פי הוידאו שאתה דוגם מהמצלמה למחשב)
אני רוצה לדעת אם יש הצדקה לקנות את הKX191 מלבד המצב לילה.
האיזיסטאר חדש .
המשדר חדש (תודה גיא)
החלפתי את המנוע במנוע amo שהיה על הפנג'ט.יותר כוח
המצלמה סבירה בהחלט איכות מאוד דומה ל-KX191
ויש לה מצב לילה גם.
אבל
קצת יותר כבדה קצת יותר עבה וקצת יותר מתחממת...
ונראה לי מיצור סיני.
אין לה חיבור קונקטור לכבל אלה הוא מולחם ללוח מבפנים
עדשה 3.7 ממ במקום 2.97 ב-191.
בקיצור בתור משהו זמני היא די סבירה אבל
בשביל הבדל של 150 ש"ח הייתי מעדיף את KX191.
כמה KV הAMMO שלך ?
שלי אם טסים בסלד גבוהה שותה את הסוללה..
בFPV אין בעיה הטיסה היא שקטה ואיטית..
כל הכבוד, אתה רציני.
מדהים אותי לראות איך נדלקת על התחום..... שנים שהייתי לבד, פתאום המון חברים. ממש כייף :)
מזל טוב מוטי תתחדש!!!
(מקווה שבפעם הבאה שאבוא אראה יותר..... :) ).
אני מחכה כבר ליום שגם אני אעלה סרטונים................................
איציק תודה !
קח בחשבון שלך יש חלק מאוד גדול בכל העניין הזה !
גיא .
יכול להיות שאתה צודק אני עדיין בודק את התועלת שבהתקנת מנוע
AMMO. נכון שהוא מספק יותר כוח ולפעמים ב-FPV את צריך מנוע חזק
להתגבר על רוחות חזקות שאתה נתקל בהם (מגרש השדים :D)
אבל מצד שני המנוע הזה באמת שותה את הסוללה. אני הבדוק עוד כמה טיסות
האם אני יכול להגיע לאיזון של "ניהול מצערת" כך שזמן הטיסה יישאר סביר (באזור 12 דקות)
במידה ולא. נחליף למנוע אחר, אני מתכנן על מנוע outraner שישב על תושבת מותאמת.
קח בחשבון שזה ישנה לך את תכונות הטיסן.. אתה מזיז את ה"דיסקה" שיוצר המדחף קצת אחורה.. תידרש אולי לפצות על זה בשינוי זווית המנוע.
מעיין אני דווקה חשבתי על תושבת שתהיה בדיוק איפה שהמנוע כרגע, פשוט להסיר את הEPP
ולשתול שם תושבת שתאפשר הרכבת OUTRANER .
אם כבר, את יכל להמליץ לי על מנוע כזה שמתאים לדחוף את הטיסן ???
אני גם עם שלי ינסה כמה טיסות ואם לא יתאים לי אני יחליף לסיני 2200KV הוא פשוט בדיוק במידה גם ל?FPV וגם לרוחות.
מוטי ממש לא כדאי לעשות שינויים דרסטיים בטיסן, לרוב הנצילות יורדת והביצועים נפגעים.
זה שצריך מנוע חזק להתמודד עם רוחות ??!!! :rolleyes: נראה לי כמו רוחות רפאים :p
אני מטיס עם Inrunner של 1400KV, הביצועים מצויינים, במקסימום הוא מושך 8 אמפר ובמצב שיוט 2-3 אמפר בסה"כ....:)
אתה רוצה ביצועים קצת יותר טובים, תעלה עד 2000KV. מנוע לא סיני, יתן נצילות טובה, צריכת זרם סבירה (5-7 אמפר בשיוט), ולופים.....
מנועיציק
איציק אתה יכול לתת קישור למנוע איכותי 2000KV שמתאים
תודה.
יוסי יוסי, אני כ"כ זקן שזה מעצבן... אני אומר את זה משום שבניתי כ"כ הרבה קונפיגורציות שזה מביך :(
את השינוי הראשון עשיתי לאיזי-גליידר כדי לקבל אף נקי מפרופ עבור המצלמה.... הביצועים היו גרועים. ניסיתי מספר מיקומים וזוויות דחף... לא ממש יצאתי מרוצה. כל שינוי במצערת גרר קיזוז בהגה גובה.
באיזי-סטאר ניסיתי באמת להגדיל נצילות ודחף: בסיכומו של דבר עליה מפרופ 6 ל7 או אפילו ל8 לא ממש עושה הבדל בנצילות (אלו פרופים קטנים כך או אחרת) אולם השינוי בגודל הפרופ מעלה מייד את צריכת הזרם בשיוט, שינוי המבנה יוצר גרר רב מאוד, ובגלישה ללא מנוע פרופ 8 ממש בולם את הטיסן...
לסיכום: הנדסה גרמנית היא משהו שלא הייתי קורא עליו תגר כ"כ מהר, ואם כן, אז בזהירות.
קפיש? כמו שאומר ידידנו :)
פרופיציק
נ.ב. מוטי, איך נהיה מעניין?!
בדיוק..
אוסיף עוד משהו, לפרופים קטנים (מתחת ל6") משתמשים ב inrunner בשביל משהו יותר גדול ב outrunner או inrunner עם גיר.. זה קטע של נצילות לעומת צריכה ומומנט. למדתי את זה לפרטי פרטים בכל ההתעסקות שלי עם פיילונים, הוטלינרים וכ'ו
את תשנה דברים גרמניים. אכטונג בייבי!@!
נ.ב.
אני משתמש בפרופ שלי לנחיתה בתור מעצור אויר. כאשר אני בא לנחיתה עם ה CO5 אני מפעיל את המנוע "על סרק" ומכבה אותו כמעט בנגיעה וזה מאט את מהירות הנחיתה באופן משמעותי.
איציק אפשר קישור למנוע ?
איציק.
הכוון שלי זה לא לשנות את מיקום המנוע או את
גודלו אלה רק לעבור לאוטראנר שימוקם בדיוק
כמו הקודם .
דרך הגב חברה, תזכירו לי משהו.
מנוע עם KV גבוה יותר זה יותר כוח ????
KV גבוהה רצוי פרופלור קטן (כי גדול המנוע ישרף) ויגיע לסלד גבוה.
מנוע עם KV נמוך המומנט גדל ומתאים לו פרופ גדול..
תקנו אותי אם טעיתי.:p
איציק עכשיו גם אני חיפשתי מנוע איכותי סביב ה2000KV לא מצאתי משהו מתאים...:confused:
אני יכול להמליץ על המנוע שאני מטיס איתו ומאד מרוצה,יוסי ואיציק יכולים להעיד על הביצועים
http://www.lightflightrc.com/HTML/pr...RC-28-37-3.htm
KV יותר גבוה זה סל"ד יותר גבוה. להספק נתון או דרוש זה אומר או פרופ קטן יותר או ממסרת.
( אני גם יכול להעיד שהמנוע של ערן חזק על האיזי...) :cool:
ערן אני בטוח שהמנוע שלך חזק אבל כח יש ויש יותר מידי.. הAMMO 2700KV הוא פשוט מאד חזק לאיזי...אז הבדל משמעותי בין הAMMO לשלך לא יודע אם שווה להחליף.. ואני אישית גם לא מחפש מנוע העיקר יהיה חזק אלה יהיה לו כח לסחוב גם FPV להתמודד טוב ברוחות סבירות והכי חשוב זה נצילות .
ערן איך ההתרשמות שלך מהם בתור חברה רצינית ?
האם אם עושים משלוחים לארץ ?
מוטי, ה 22/12 הוא מנוע פשוט מצויין (בעיקר לפרופ 6X4), הבעיה שהוא Outrunner וצריך לבנות לו צינור תושבת. הוא נציל מאוד וחזק. אני מטיס איתו יותר משלוש שנים.
"פפפפ הכוח חזק אצלו" המנוע הוא לא סיזל ומרים את הEZ* באנך.... האם צריך את זה? לא חושב.
להטיס רגיל היה באמת כייף אבל הוא צורך זרם מיותר ולFPV זה חבל.
פעם לחברת Align היו מנועים מצויינים באזור ה 2200KV, אני לא מוצא אותם יותר.
יש גם מנוע מצויין ל MEGA אבל במחיר של 105$, לא מצדיק.
מנועיציק
זה לא עושה את העבודה?
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...hless_Inrunner
זה המנוע שיש כמעט לכל החברה עם האיזי... וגם לגיא יש אותו ואני אישית ראיתי הוא מנוע שהוא בדיוק בכח גם לFPV וגם לקצת רוחות והנצילות שלו טובה הוא מחזיק די הרבה עם 2200מילי ממנועים אחרים, (וכמובן עם פרופ6X4)
טוב מה אתם אומרים ?
יש לי את המנוע הזה :
http://www.megamotorsusa.com/Brushless/ACn16-7-8.htm
ויש לי גם את זה שהוא אוטראנר :
http://www.theworldmodels.com/para/p...M0283010_1.jpg
לגבי ה-MEGA היה כבר על האיזי ולא היה לי מספיק כוח למצבים
מסויימים אבל עכשו לנוכח זה שכולם כותבים שמנוע 2000KV מתאים
ביותר אז אני מתחיל לחשוב שהבעיה בחוסר כוח הייתה בגלל הסוללות הסיניות
שיש לי ולא בגלל המנוע.
לחבר שלי אלעד, יש באיזי גם מנוע AMMO אבל אצלו זה בקר 60A
וסוללה של Flightpower הוא מקבל 15 דקות טיסה בלי בעיה.
מוטי, אתה הורג אותי.. EZ ב 2000 ש"ח וסוללות ב 10$ הן גם כבדות יותר, מחזיקות פחות מחזורים, מפילות מתח מוקדם יותר (פחות VOLT >> הנצילות יורדת >> צריך למשוך יותר זרם כדי לסובב את הפרופ כדי לייצר דחף.. אולי גם הגדלת הפרופ בגלל שהסוללה מחורבנת >> המערכת יותר מתחממת)
15 דקות טיסה :)
נ.ב. (אני מצטער זה ממש עוקצני וארסי אבל הכל בחברות ודי הרמת להנחתה)
אולי עכשיו תבין למה ה EZ הקודם שלך התאבד!
:D:D:D
בסדר בסדר מעיין אל תתעצבן.
דבר ראשון הסוללות לא של 10$ אלה של 28$.
דבר שני ממש לא הייתה בעיה בסוללות ואני משתמש בהם כמעט
שנה (טעינה נכונה עם בלנסר כל פעם ממש שומרת על הסוללות)
לפני שהחלפתי את המנוע בטיסן הקודם "שהתאבד" :D הייתי מטיס 15 ד'
ובטעינה מחזיר לסוללה משהו כמו 1500 מיל' מתוך 2100מיל' .
בקיצור מרגיד להוציא איזה 400שח לסוללה .
ה 16/7/8 באמת חלש. לא הייתי יורד מתחת ל250 ואט לקילו. EZ מוכן לטיסה זה 900-קילו.
המנוע האולטימטיבי זה המגה 16/15/5, כמו שאמרתי, יקר מידי אבל אפשר ללמוד מהמאפיינים בטבלה.
לגבי הסוללות, שאף אחד לא ייצטט אותי (אני אכחיש שכתבתי את זה) היו לי סוללות סיניות על כנף מעופפת סינית עם מנוע מצויין (שעלה כמו הטיסן) ולא סחב. המנוע היה בדרך לפח, מעיין אמר לי תחליף סוללה ונעלה שוב ונראה :eek: חבל על הזמן איזה חומוס יצאתי....
סולליציק
אם רוצים אאוטרנר שיהיה קל יחסית להתאים אותו ובעל KV מתאים אפשר גם את זה
http://www.aircraft-world.com/shopexd.asp?id=4806
דגם P1919-04
מעיין רק בשביל שתרגע קנתי היום סוללה :
FlightPower 2170mAh EVO 25
נראה איך היא תשנה את הביצועים ואם באמת זה כל כך משנה...
מוטי תחזור עם תשובות,