שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 44

נושא: תראו ...

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תראו ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    מוטי ממש לא כדאי לעשות שינויים דרסטיים בטיסן, לרוב הנצילות יורדת והביצועים נפגעים.
    זה שצריך מנוע חזק להתמודד עם רוחות ??!!! נראה לי כמו רוחות רפאים
    אני מטיס עם Inrunner של 1400KV, הביצועים מצויינים, במקסימום הוא מושך 8 אמפר ובמצב שיוט 2-3 אמפר בסה"כ....
    אתה רוצה ביצועים קצת יותר טובים, תעלה עד 2000KV. מנוע לא סיני, יתן נצילות טובה, צריכת זרם סבירה (5-7 אמפר בשיוט), ולופים.....
    מנועיציק
    לא ממש חישבתי, אבל עלפניו נראה לי שמנוע אאוטראנר, אם מותקן באופן נכון, יאפשר הגדלת קוטר הפרופ= דחף גדול יותר=רווח בנצילות(למנוע מומנט גבוהה יותר), כך שבסה"כ מרוויחים עוד כמה אמפרים פחות לאותו הדחף.
    אני טועה ?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תראו ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    לא ממש חישבתי, אבל עלפניו נראה לי שמנוע אאוטראנר, אם מותקן באופן נכון, יאפשר הגדלת קוטר הפרופ= דחף גדול יותר=רווח בנצילות(למנוע מומנט גבוהה יותר), כך שבסה"כ מרוויחים עוד כמה אמפרים פחות לאותו הדחף.
    אני טועה ?
    יוסי יוסי, אני כ"כ זקן שזה מעצבן... אני אומר את זה משום שבניתי כ"כ הרבה קונפיגורציות שזה מביך
    את השינוי הראשון עשיתי לאיזי-גליידר כדי לקבל אף נקי מפרופ עבור המצלמה.... הביצועים היו גרועים. ניסיתי מספר מיקומים וזוויות דחף... לא ממש יצאתי מרוצה. כל שינוי במצערת גרר קיזוז בהגה גובה.
    באיזי-סטאר ניסיתי באמת להגדיל נצילות ודחף: בסיכומו של דבר עליה מפרופ 6 ל7 או אפילו ל8 לא ממש עושה הבדל בנצילות (אלו פרופים קטנים כך או אחרת) אולם השינוי בגודל הפרופ מעלה מייד את צריכת הזרם בשיוט, שינוי המבנה יוצר גרר רב מאוד, ובגלישה ללא מנוע פרופ 8 ממש בולם את הטיסן...
    לסיכום: הנדסה גרמנית היא משהו שלא הייתי קורא עליו תגר כ"כ מהר, ואם כן, אז בזהירות.
    קפיש? כמו שאומר ידידנו

    פרופיציק

    נ.ב. מוטי, איך נהיה מעניין?!
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	EZG.JPG‏ 
Views:	91 
Size:	30.8 קילובייט 
ID:	4315   Click image for larger version. 

Name:	EZSTAR.JPG‏ 
Views:	117 
Size:	25.3 קילובייט 
ID:	4316  
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תראו ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    יוסי יוסי, אני כ"כ זקן שזה מעצבן... אני אומר את זה משום שבניתי כ"כ הרבה קונפיגורציות שזה מביך
    את השינוי הראשון עשיתי לאיזי-גליידר כדי לקבל אף נקי מפרופ עבור המצלמה.... הביצועים היו גרועים. ניסיתי מספר מיקומים וזוויות דחף... לא ממש יצאתי מרוצה. כל שינוי במצערת גרר קיזוז בהגה גובה.
    באיזי-סטאר ניסיתי באמת להגדיל נצילות ודחף: בסיכומו של דבר עליה מפרופ 6 ל7 או אפילו ל8 לא ממש עושה הבדל בנצילות (אלו פרופים קטנים כך או אחרת) אולם השינוי בגודל הפרופ מעלה מייד את צריכת הזרם בשיוט, שינוי המבנה יוצר גרר רב מאוד, ובגלישה ללא מנוע פרופ 8 ממש בולם את הטיסן...
    לסיכום: הנדסה גרמנית היא משהו שלא הייתי קורא עליו תגר כ"כ מהר, ואם כן, אז בזהירות.
    קפיש? כמו שאומר ידידנו

    פרופיציק

    נ.ב. מוטי, איך נהיה מעניין?!
    בדיוק..
    אוסיף עוד משהו, לפרופים קטנים (מתחת ל6") משתמשים ב inrunner בשביל משהו יותר גדול ב outrunner או inrunner עם גיר.. זה קטע של נצילות לעומת צריכה ומומנט. למדתי את זה לפרטי פרטים בכל ההתעסקות שלי עם פיילונים, הוטלינרים וכ'ו
    את תשנה דברים גרמניים. אכטונג בייבי!@!

    נ.ב.
    אני משתמש בפרופ שלי לנחיתה בתור מעצור אויר. כאשר אני בא לנחיתה עם ה CO5 אני מפעיל את המנוע "על סרק" ומכבה אותו כמעט בנגיעה וזה מאט את מהירות הנחיתה באופן משמעותי.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •