קיבלתי את הקיט הראשון שלי, הביקסלר.
ואני מעוניין לבנות אותו בצורה שתיהיה נוחה להובלה, האם ישנה דרך להרכיב את הכנפיים כך שלאחר השימוש אוכל לפרק אותם לצורך הובלה?
אשמח לקבל רעיונות
תודה.
Printable View
קיבלתי את הקיט הראשון שלי, הביקסלר.
ואני מעוניין לבנות אותו בצורה שתיהיה נוחה להובלה, האם ישנה דרך להרכיב את הכנפיים כך שלאחר השימוש אוכל לפרק אותם לצורך הובלה?
אשמח לקבל רעיונות
תודה.
הי ותתחדש!
מה שאתה מבקש (כנפיים מתפרקות להובלה) זה ברירת המחדל בטיסן הזה, לא צריך טריקים מיוחדים.
אם זה הקיט הראשון שאתה מרכיב כדאי לך מאוד לקפוץ לאחד המנחתים ולראות ביקסלר או איזיסטאר מורכב לפני שאתה מתחיל בהרכבת הקיט שלך.
יחסוך לך הרבה זמן (רק לאחרונה הוזכרו פה שני מקרים של חברים שהרכיבו ביקסלרים לא נכון והכנף התפרקה באויר)
נסיון בהטסה יש?
שווה שתעבור על השירשור הבא:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...urfer-V1/page2
הפתרון הכי יפה ואפקטיבי שראיתי הוא להעביר סקווטש בחור בין הכנפיים והצמדה של כל כנף.
בנוסף מומלץ לרכוש מוט קרבון חדש או למלא את הקיים במוט אחר (עץ או קרבון)
הרכבה (יש שנקרא בטעות בניה) בפעם הראשונה מומלץ לעשות עם מישהו מנוסה, אחרת שכר הלימוד עולה בד"כ בעוד טיסן (לפחות).
מכאן הדרך אל מישהו שגר קרוב אליך צריכה להיות קצרה.
:)
ממליץ לעקוב אחרי כל מה שכתבתי כבר על הביקסלר
יש לי ניסיון הטסה מועט ואני נעזר בחבר אשר בתחום.
והתוכנית היא לשלב בין סקוטש למוט קרבון לחיבור הכנפיים.
היי,
התחדשתי בקיט של ביקסלר
ורציתי לדעת מה הדרך הנכונה להדביק את שני החצאים של הגוף?
האם להשתמש ב-CA?
והאם למרוח לאורך כל חלק אחד ואז להצמיד את השני?
האם צריך להשתמש במזרז?(או שאולי עדיף שלא?!)
תודה,
יש להדביק בca דליל בלבד. ניתן ליישם מזרז על אחד החצאים להמתין כ2 דקות לייבוש.חשוב להצמיד היטב את קו התפר ואז לטפטף ט יפה ולתת לה לחלחל תוך שאתה מחזיק את שני החצאים צמודים.התפר צריך להראות כמו תפר של ריתוך.אל תגזים בכמות הדבק.ותזהר לא להדביק ידיים או בגדים.תמיד חשוב לעבוד במקום מאוורר ועם משקפי מגן.
שלום לכולם.
אני עומד לרכוש את הטיסן הזה: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...00mm_KIT_.html .
חיפשתי עליו באינטרנט ובפורום סטאפים מומלצים,
הבנתי שהמנוע המומלץ הוא: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idproduct=5203
אבל אין אותו במלאי כבר הרבה זמן, יש המלצה למנוע אחר?
חשבתי על הבקר הזה: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...ontroller.html
סרוואים: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...?idProduct=662
סוללה יש לי 2200 ננוטק 25-50c היא תתאים?
פרופ 6X4 יש המלצה איזה סוג?
הבנתי גם שצריך לחזק את הטיסן אשמח לדעת איפה בטיסן וכמובן עם מה (קרבון,בלזה וכו').
ראיתי גם שיש כמה אפשריות לחבר את הכנפיים סקוץ,גומיה והאפשרות שראיתי שעודד עשה באיזי סטאר,
מה הכי נוח והכי טוב?
תודה רבה על העזרה וסליחה על הבוררות ושבוע טוב:)
ואני מוסיף תמיד כפפות גומי דקות ..מומלץ.
1+ לכפפות הגומי (לאטקס)
דרך פשוטה נוספת היא להצמיד את שני החצאים עם נייר דבק (הלבן שנחתך בקלות ויורד בקלות) מקדימה באמצע ומאחור, ובכל פעם לשחרר קצה אחד מנייר הדבק ולהדביק אותו עם CA כששאר הגוף נשאר מוצמד ולא זז.
לנהר - יש מישהו שמוכר מנוע כזה בYAD2. אם היה לי ביקסלר או איזיסטאר הייתי קונה.
אפשרות אחרת היא לשים מנוע אאוטראנר כמו הRCTIMRE הקלאסי, אאל"ט יש לביקסלר תושבת למנוע אאוטראנר.
שירשורים של הביקסלר שאוחדו.
נא לעיין בשירשורים הבאים:
[שרשור בניה] הראשון בארץ HobbyKing Bixler / SkySurfer V1.
[דיון] המלצה על סטאפ איכותי לBixler.
המוט שבין הכנפיים (קרבון..לא? משהו כזה..) נסדק לי באמצע.
ראיתי הרבה סרטונים והרבה אנשים שממליצים לחזק את זה אבל לא התייכסתי לזה במיוחד, אז מה אני יכול לשים במקום או בתוך שיהיה יותר חזק?
בבקשה לחפש לפני שפותחים סתם שירשורים.
http://www.efly.co.il/forums/showthr...874#post290874
השירשור ימחק.
1. למה אתה לא שואל בשרשור הרלוונטי.
2. בשרשור הרלוונטי יש הנחיות
3. לך חפש!!
צודקים... סליחה.
הוא לא התייחס להמלצות לחזק את המוט של הכנפיים, אתם רוצים שהוא יתייחס להמלצות לחפש בפורום? :D
שלום לכולם.
בסוף אני הלך על ה ARF: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...00mm_ARF_.html
איזה בקר עדיף 20A או 30A?
סוללה: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...Lipo_Pack.html
אשמח להמלצה על פרופ מתאים.
תודה לעוזרים.
בקר 30
פרופ 5x5
שים לב שהARF מגיע עם פרופ!
קח את הפרופ הזה , איך שהוא מגיע, ושבור לו זרוע אחת!!! מאוד חשוב!!!
עם הזרוע השבורה תוכל לערבב דבק אפוקסי בהמשך(לא לשימוש בביקסלר)
כך תוודא שלא תשתמש בטעות בחתיכת הפלסטיק הזו שנראית כמו פרופ.:D
הזמן לך פרופ 5X5 APC מהיפני
אני מטיס את הביקסלר כמעט חודשיים, גרסת ה-ARF.
יצא לי לנסות את שלושת הפרופ' הבאים:
זה שמגיע עם הטיסן: החזיק פחות מ-5 דקות בטיסה הראשונה ונקרע בנגיעה הראשונה בקרקע (באשמת המטיס ולא באשמת הפרופ').
APC 5X5 - היה מורכב על הביקסלר כחודש וחצי - נותן ביצועים טובים - מבצע לופים - טיפוס ב 20 מעלות - יותר מ 25דקות ל סוללה 2200 - בקר של 20A יורד קר.
6X4 מהסיני - מורכב כשבוע על הביקסלר - ביצועים יותר טובים מה 5X5 - מטפס ב 45% בקלות , זמן הטיסה התקצר ל 20 דקות - במידה ומחזיקים את המצערת פתוחה רוב הטיסה אז הבקר (של 20A) יורד חם.
קובץ מצורף 53769
קובץ מצורף 53770
הטיסן עבר הרבה ריסוקים והצורה שלו לא חלקה בלשון המעטה - יכול להיות שיש לו גרר גדול, אולי טיסן במצב יותר טוב יתפקד אחרת...
אננס, פרופלור 6X4 מהסיני זה עלבון למילה פרופלור.
קנה APC יא קמצן, תקבל בחזרה עוד 5 דקות באויר או עוד מהירות בטיפוס.
(ושים בקר 30A, שלא תשרוף אותו באמצע הטיפוס כלפי מעלה ואז לא יהיו לך בכלל הגאים בדרך למטה)
הי אייל ,
תודה על התגובה, ה-APC עדיין פה ואפשר להרכיב אותו כל רגע, הנקודה היא שהפלסטיק 6X4 נותן יותר כח ובמדידה לא מדוייקת יצא שהזרם המקסימלי הינו 15 אמפר.
אלא אם כן אתה מתכוון ל APC של 6X4? וזה אכן מה שאני מתכוון לעשות.
לגבי מדידות זרם יותר מדוייקות - אין לי איך לבדוק, אך אם ביום שבת בשטח ההטסה של הוד השרון מגיעים עם ציוד מדידה לזרם אשמח לקפוץ.
היי
אני מטיס עם הפרופ הזה מהסיני הרבה יותר כח מהפרופ המקורי שהגיע עם הטיסן
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=7936
6X4E אבל לא מגיע לזמני טיסה כל כך ארוכים כל כך, אני מטיס כ 11 דקות. בקר 30A
מה גשם.... אין לכולם כזה ?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...ap_Ready_.html
קובץ מצורף 53796
אז אולי נתראה שבוע הבא.
תודה רבה.
הפרופ הזה מתאים? http://aircraft-world.com/shopexd.asp?id=1071
או זה? http://www.lowpricerc.com/product_in...oducts_id=1099
גם לAircraft world וגם לLowPriceRC יש את שני הפרופים. קנה מאחת החנויות את שניהם (המשלוח יותר זול מAircraft) ותבחר בעצמך מה יותר כיף לך!
מבחינת צריכת חשמל הם כמעט זהים.
היום הטסתי עם בקר של 35A
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=14872
הפלסטיק של הסיני 6X4E (אייל כועס שאני קורא לו פרופלור) נראה לי שזה אותו אחד שאיתן מטיס איתו , למרות הרוח החזקה ואולי בזכות הרוח הצלחתי להגיע ל 35 דקות טיסה ב 4 גיחות.
סוללה של 2200 - המתח של כל תא בסיום היה 3.4V (הבקר סגר לי את המנוע בטיסה האחרונה).
איתן - איזה סוללה מספיקה לך ל 11 דקות בלבד? מתי אתה מחליט להפסיק את הטיסה?
שאלה לכולם - האם 2A BEC מספיק ל 4 סרוואים של 9 גרם?
היי
אני מטיס עם עם הסוללה הזאת
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s..._3S1P_20C.html
כאשר אני נוחת נשאר בכל תא 3.84 יכול להיות שאני נוחת מוקדם מדי ,צריך לעשות נסיון שהבקר יסגור את המנוע כמו שאתה עשיתה
איתן
בעיקרון לא כדאי לסחוט את המצברים עד הסוף כי זה יכול להחליש אותם, אבל גם לא חייבים להפסיק להטיס ב3.84V
במצב אידיאלי אתם מסיימים את היום כשתאים במצברים שלכם על 3.6-3.7, כי בפתיחת מנוע הV יורד, כלומר תא שעל הקרקע עם מנוע כבוי נמדד כ3.4V באויר יכול לצנוח מתחת ל3V
אייל שוב תודה על ההבהרה (היא מופיעה במפורש במדריך המעולה שלך),
היום זאת היתה בדיקה ולכן סחטתי את הסוללה עד הסוף... כעיקרון אני לא עובר את ה 20-25 דקות והסוללה יורדת ל 3.6 לתא.
לצערי עד היום הסוללת שלי גמרו את חייהם שהם עדיין טובות כלומר בריסוק ולא עקב פריקה מוגברת או מחזורים טעינה מרובים (בדר"כ רק תא אחד נפגע והיא בכל זאת קפצה לדלי מי מלח).
איתן אני משתמש בסוללה הזאת.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=8932
עד היום השתמשתי בבקר של 20A עם BEC של 3A, היום החלפתי לבקר של 35A אבל ה BEC שלו הוא רק 2A, לא היתה בעיה בשליטה אבל האם זה בסדר 2A ל 4 סרוואים?
ושאלה קצת יותר מורכבת האם הזרם שמצויין ב BEC זאת הגבלת זרם או זרם שאסור לעבור אותו כי אז ישרפו רכיבים בבקר?
בקר הוא כמו ברז, אם כתוב עליו 35A הרי שאפשר להעביר דרכו עד 35A ולפעמים אפילו קצת יותר לזמן קצר (מה שנקרא Burst).
אם תעביר באופן קבוע 40A דרך בקר של 35A הוא ישרף, וכשנשרף בקר הוא גם מפסיק לספק חשמל למקלט ולסרוואים, כלומר הטיסן נופל לקרקע בלי שליטה.
יש שתי דרכים למנוע את זה - לשים בקר עם יכולת להעביר זרם גבוה יותר, כמו שעשית כששמת בקר 35A על טיסן שצורך מקסימום 20A, או להוסיף רכיב ESC חיצוני שיעביר את החשמל למקלט והסרוואים (ואז צריך לנתק את אחד החוטים של הבקר כדי לבטל את הESC הפנימי שלו)
טיפ: בבקרים סיניים זולים לא כדאי אפילו להגיע לאמפר שכתוב עליהם... :)
אה, ו2A זה די והותר ל4 מיני סרוואים כחולים, אתה ממילא כמעט אף פעם לא מפעיל את ארבעתם ביחד...