היי
אני מטיס עם הפרופ הזה מהסיני הרבה יותר כח מהפרופ המקורי שהגיע עם הטיסן
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=7936
6X4E אבל לא מגיע לזמני טיסה כל כך ארוכים כל כך, אני מטיס כ 11 דקות. בקר 30A
היי
אני מטיס עם הפרופ הזה מהסיני הרבה יותר כח מהפרופ המקורי שהגיע עם הטיסן
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=7936
6X4E אבל לא מגיע לזמני טיסה כל כך ארוכים כל כך, אני מטיס כ 11 דקות. בקר 30A
מה גשם.... אין לכולם כזה ?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...ap_Ready_.html
אז אולי נתראה שבוע הבא.
תודה רבה.
הפרופ הזה מתאים? http://aircraft-world.com/shopexd.asp?id=1071
או זה? http://www.lowpricerc.com/product_in...oducts_id=1099
גם לAircraft world וגם לLowPriceRC יש את שני הפרופים. קנה מאחת החנויות את שניהם (המשלוח יותר זול מAircraft) ותבחר בעצמך מה יותר כיף לך!
מבחינת צריכת חשמל הם כמעט זהים.
היום הטסתי עם בקר של 35A
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=14872
הפלסטיק של הסיני 6X4E (אייל כועס שאני קורא לו פרופלור) נראה לי שזה אותו אחד שאיתן מטיס איתו , למרות הרוח החזקה ואולי בזכות הרוח הצלחתי להגיע ל 35 דקות טיסה ב 4 גיחות.
סוללה של 2200 - המתח של כל תא בסיום היה 3.4V (הבקר סגר לי את המנוע בטיסה האחרונה).
איתן - איזה סוללה מספיקה לך ל 11 דקות בלבד? מתי אתה מחליט להפסיק את הטיסה?
שאלה לכולם - האם 2A BEC מספיק ל 4 סרוואים של 9 גרם?
היי
אני מטיס עם עם הסוללה הזאת
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s..._3S1P_20C.html
כאשר אני נוחת נשאר בכל תא 3.84 יכול להיות שאני נוחת מוקדם מדי ,צריך לעשות נסיון שהבקר יסגור את המנוע כמו שאתה עשיתה
איתן
בעיקרון לא כדאי לסחוט את המצברים עד הסוף כי זה יכול להחליש אותם, אבל גם לא חייבים להפסיק להטיס ב3.84V
במצב אידיאלי אתם מסיימים את היום כשתאים במצברים שלכם על 3.6-3.7, כי בפתיחת מנוע הV יורד, כלומר תא שעל הקרקע עם מנוע כבוי נמדד כ3.4V באויר יכול לצנוח מתחת ל3V
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 24-09-2011 בשעה 19:27:20.
אייל שוב תודה על ההבהרה (היא מופיעה במפורש במדריך המעולה שלך),
היום זאת היתה בדיקה ולכן סחטתי את הסוללה עד הסוף... כעיקרון אני לא עובר את ה 20-25 דקות והסוללה יורדת ל 3.6 לתא.
לצערי עד היום הסוללת שלי גמרו את חייהם שהם עדיין טובות כלומר בריסוק ולא עקב פריקה מוגברת או מחזורים טעינה מרובים (בדר"כ רק תא אחד נפגע והיא בכל זאת קפצה לדלי מי מלח).
איתן אני משתמש בסוללה הזאת.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=8932
עד היום השתמשתי בבקר של 20A עם BEC של 3A, היום החלפתי לבקר של 35A אבל ה BEC שלו הוא רק 2A, לא היתה בעיה בשליטה אבל האם זה בסדר 2A ל 4 סרוואים?
ושאלה קצת יותר מורכבת האם הזרם שמצויין ב BEC זאת הגבלת זרם או זרם שאסור לעבור אותו כי אז ישרפו רכיבים בבקר?
בקר הוא כמו ברז, אם כתוב עליו 35A הרי שאפשר להעביר דרכו עד 35A ולפעמים אפילו קצת יותר לזמן קצר (מה שנקרא Burst).
אם תעביר באופן קבוע 40A דרך בקר של 35A הוא ישרף, וכשנשרף בקר הוא גם מפסיק לספק חשמל למקלט ולסרוואים, כלומר הטיסן נופל לקרקע בלי שליטה.
יש שתי דרכים למנוע את זה - לשים בקר עם יכולת להעביר זרם גבוה יותר, כמו שעשית כששמת בקר 35A על טיסן שצורך מקסימום 20A, או להוסיף רכיב ESC חיצוני שיעביר את החשמל למקלט והסרוואים (ואז צריך לנתק את אחד החוטים של הבקר כדי לבטל את הESC הפנימי שלו)
טיפ: בבקרים סיניים זולים לא כדאי אפילו להגיע לאמפר שכתוב עליהם...
אה, ו2A זה די והותר ל4 מיני סרוואים כחולים, אתה ממילא כמעט אף פעם לא מפעיל את ארבעתם ביחד...
אננס (24-09-2011)