-
סוללות בקר ומנוע לסאמיט
אני רוצה את המנוע הזה http://www.rc-mushroom.com/product_i...kv-for-p-28871 אני די בטוח בוא וזה שהוא לא בסטוק אני פשוט אשלח אליהם מייל או יזמין מאייבי
אני רוצה את הבקר הזה http://www.rc-mushroom.com/product_i...ro-esc-p-28870 גם בוא אני די בטוח
ואז בא הסוללות...
בתכלס אני רוצה את אלה http://www.maxamps.com/SUMMITARTRKIT-6000XL-111.htm הם די יקרות אבל נראה לי שהן שוות את זה
רציתי בהתחלה nanotech 5800 2s אבל אני ממש רוצה 3s ואלה היחידות שמצאתי אבל אני לא בטוח שזה שווה את המחיר מישהו קנה פעם מהם או משהו
תודה סער
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
שמע סער...
אין לי מושג מה אתה רוצה לעשות
לקחת סאמיט ולשים עליה מנוע 2500 עם 6 תאים זה נראה לי אקט אובדני.
ועוד לא דיברתי לרגע על העלות של כל הפרוייקט שלך:
מאקס אמפס? סוללות בסדר אך יקרות מאוד.
גם אוריון כחברה במערכות 1/8 היא בסדר [לא יותר מזה]
המטען שבקומבו עם הסוללות נחשב לאחד הטובים בשוק אך הוא לא מגיע עםפ ספק מתח
אני די בטוח שבמקרה של סאמיט הייתי הולך על מערכות זולות יותר +סוללות מהסיני יעשו את העבודה
כמו כן קח בחשבון שקשה לי להאמין שהרכב יחזיק מנוע 2500 ו 6 תאים
מנוע של 1900 יספיק בהחלט:http://www.rc-mushroom.com/product_i...kv-for-p-28688
ולא פחות חשוב, נמצא במלאי.
אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה?
רן ענבר
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
גם מערכת פשוטה וסינית עם זוג סוללות 2 תאים זה יותר מידי לסאמיט לדעתי. רכב מדליק אך עדין ושביר עם תכנון בעייתי מאד לתחזוקה.
הייתי קונה רכב בראשלס בשביל מהירויות, טרגי או מונסטר.
-
Re: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
רכב עדין ושביר, אחת השטויות ששמעתי...
לאחר שנה שאני מתעלל בסאמיט ברשלס שלי שברתי דרייב שאפט אחד שעלה לי 3.5$ להחליף.
סער, המערכת שבחרת מיותרת לגמרי וממש לא לכיוון של הסאמיט.
גם אם הכסף זורם כמו מים...
מערכת סנסור זה הכרחי, כאן אתה בהחלט בכיוון, אך המנוע לא מתאים ואתה תזדקק להחליף לפיניון פצפון.
גם הבקר נראה סבבה, אך המחיר שלו גבוה מידי ואין כמעט ניסיון איתו בסאמיט.
המערכות המומלצות לסאמיט הן:
א. Hobbywing M6b combo, ממליץ עליה בחום!!!
http://pages.ebay.com/link/?nav=item...d=131173092219
ב. Tekin rx8 combo, מערכת מעולה אך לא טובה משמעותית מ HW ויקרה.
http://pages.ebay.com/link/?nav=item...d=291372541732
ג. Viper VTX8 esc ומנוע תואם. זו ככל הנראה המערכת הטובה ביותר עם בקר חזק מאוד, בעל bec חזק ואם חשוב לך אז הוא גם עמיד במים.
כרגע הבנתי שיש מחסור כי הם מוציאים דגם חדש אך עדיין ניתן למצוא אותו פה ושם..
http://www.viper-rc.com/vtx8.php
מתוך השלושה אני אישית בחרתי בהובי ווינג.
בזמנו הוא עלה לי 700₪ ולאחר חצי שנה של שימוש אינטנסיבי יש לי רק מילים טובות לומר עליו.
סוללות אני לא חושב שכדאי 3S ובטח שלא maxamp.
תבדוק סוללות של SPC.
לי אישית יש zippy 7600 ואני מאוד מרוצה מהן, בשילוב עם המערכת ברשלס הן מספקות לי זמן נסיעה של 4 שעות.
ג.
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
אוקי תודה על התגובות המערכת של hw יש עליה הרבה המלצות אבל עדיין זה סיני ואני לא ממש רוצה סיני זה שיצא לך אחד טוב זה לא אומר שיצא לי אחד טוב וגם לא הבנתי כל כך מה ההבדל בין 2300kv ל2500kv (אלף תשע מאות kv נשמע לי מעט מדי) זאת אומרת יש הבדל אבל לא כל כך גדול
חוץ מזה טיקן אני לא רוצה כי היא עולה בערך כמו המערכת של טים אוריון ועם טים אוריון יש לי ניסיון מאוד מאוד מאוד טוב בגלל זה ישר הלכתי עליהם
ולגבי הסוללות למה 3 תאים לא יהיה טוב, זה יהיה חזק מדי עבור הסאמיט?
רן.... עלות של הפרויקט.... אני רוצה משהו טוב ואיכותי אז במקום להגיד שזה וזה בסדר ולא יותר מזה תציע משהו יותר טוב...
אני לא מזלזל בך אני יודע שאתה מבין מאוד ובטוח שיותר ממני אבל אתה לפעמים לא מדבר לעיניין בשבילי וכבר בפעם הראשונה ששאלתי פה משהו כל הזמן אמרת עלות עלות עלות תציע משהו טוב ואז יגידו לך אם זה יקר להם לי אישית יש פחות בעיה של עלות אז בבקשה תציע משהו טוב יותר ולא סתם לכתוב
-
Re: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
א. הובי ווינג זו חברה טייוואנית גדולה ומובילה בתחום.
ב. היא מייצרת עבטר הרבה חברות ״נחשבות״ בניהן גם אוריון..
ג. אם אתה רוצה גם לזחול עם הסאמיט אז אתה צריך מומנט טוב ולא רק מהירות סופית של המנוע. יש הבדל בין המנועים והוא יורגש במומנט.
ככל שהמנוע יהיה מהיר יותר יהיה לו יותר קשה לזחול והוא יתחמם לך מהר יותר.
עדיף ללכת על מנוע עם kv נמוך יותר ואם תרצה עוד קצת מהירות אז תגדיל פניון.
ד. סוללות 3S מיותרות מאותה הסיבה שמנוע עם 2500 מיותר. זה פשוט לא מתאים לסאמיט.
הרכב שלי עם הקומבו של HW ועם פיניון/ספור מקורי ותאמין לי שהוא מאוד מאוד מהיר.
אין שום טעם להביא את הסאמיט למהירויות של 100 קמ״ש וצפונה, זה ממש לא הקטע שלה.
ה. זה שיצא לי מערכת ״סינית״ (והיא לא) טובה זה אכן לא אומר כלום. אך זה שלכולם ״יוצאת״ מערכת טובה זה כבר אומר משהו...
בפועל למערכת זו יש מוניטין טוב מאוד וכמעט ולא תמצא עליה ביקורות שליליות ברשת על אף שהיא נפוצה מאוד.
זאת בניגוד לים של ביקורות שליליות שתמצא על ממבה מנסטר או אוריון שנשרפות ללא סיבה.
אגב, לאחר שתחליף לברשלס חשוב מאוד לשפר את הקלאץ׳ ולכוון אותו כראוי.
ולא להיות חוליגן ולכוון את ה punch control למינימום, אחרת סיכוי טוב להרוס את הרכב בשלב מסויים.
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
היי סער,
אני מצטרף לדעותיהם של קודמי - מנוע 1900KV ולא יותר מזה + 2 סוללות 2S (גם סיניות) יתנו לך בדיוק את מה שאתה מחפש.
ממליץ על Hobbywing - יחסית זול אך עדיין איכותי ואמין.
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
אוקי אז החלטתי לוותר על הכוח הזה אז נשארנו עם הtekkin http://www.rcmart.com/gen2-brushless...Path=1100_1252
או את הקומבו הזה http://www.teamorion.com/combo-neon-...-esc-en-2.html
או הבקר שרציתי בהתחלה ובמקום מנוע 2500kv אז 2100kv
אני לא רוצה HW
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
היי סער,
היצרן שבחרת איכותי מאוד אך מה הסיבה שאתה מתעקש על סל"ד גבוהה ופחות כוח? עדיף את ה-2000KV.
לידיעתך למנוע בעל KV גבוהה יותר, תהיה לו נטייה להתחממות גבוהה יותר. והתחממות קיצונית בימים חמים (ואצלנו יש לא מעט כאלו) יכולה לגמור את המנוע.
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
לא יודע זה נראה לי מספיק נמוך כי אני לא רוצה רק לזחול אני רוצה גם להינות ממהירות אז בגלל זה אני רוצה כמה שיותר שיהיה גם לזה טוב וגם לזה
יש לי על הבאגי גם מנוע Orion vortex 4750kv לא 1/8 אלא 1/10 אבל עדיין והוא אף פעם לא התחמם ולא עשה בעיות ואני מאוד מרוצה ממנו
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
תהיה בטוח שגם עם ה-2000 הוא לא יזחל למרות שהוא נחשב זחלן. לדעתי ה-2000 מתאים יותר מה-2100.
התחממות מנוע תלויה כמובן גם במספר התאים של הסוללות המחוברות לבקר. בזמן שמנועי 1/10 ניזונים מ2 עד 3 תאים מקסימום, מנועי 1/8 מוזרמים ע"י 4 עד 6 תאים (במקרים קיצוניים גם 8 תאים).
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
איזה 2000 על איזה מנוע אתה מדבר
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
סער
החבר nils דיבר על KV של המנוע
אתה רצית לשים מנוע עם 2250-2100 KV וזה המון.
זה לא מעט בשביל באגי עם 4 תאים, ואתה רוצה לשים את זה למאנסטר/זחלן כמו סאמיט.
אני לא דואג מחום המנוע...
מערכת כזו ביחס העברה נכון תסתדר עם הרכב בקלות.
הבעיה היא שהרכב יתפורר לך בידים
הוא לא נועד ולא מתוכנן לסוע במהירויות האלו
אתה צפוי לצאת להסיע...ולחזור כל יום לפני שסיימת את הסוללה.
רוצה מערכת בראשלס סנסורד של 1/8+ להסיע עם 6 תאים?
קח מנוע עם KV נמוך ככל הניתן.
אני הייתי יורד ל 1900 אפילו 1600 KV כשמדובר על 6 תאים וגם אז הרכב יתפרק.
רן ענבר
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
בסדר אני סומך על מה שאתה אומר לי ומזמין את הבקר הראשון שרציתי עם המנוע 1900kv וסוללות שישה תאים
ועוד שאלה קטנה מה הפיניון והספור גיר המקורי?
תודה על העזרה מקווה שאני לא אתחרת על זה שאני מזמין 1900kv
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
סער,
תנסה קודם את ה-1900 עם 4 תאים. לדעתי זה ממש יספק אותך. 6 תאים כנראה יגמרו לך את הרכב. מזמין אותך להיכנס לפורומים של Summit ברחבי הרשת ולקרוא קצת.
הדיפרנציאלים של הרכב שלך לא יעמדו בעומס אלה אם כן אתה מתכוון להחליף אותם בדיפים המתכתיים של לוסי XXL.
יש לי E-Revo Brushlees מדוגמת עד העצם ואני לא מעיז לנסות 6 תאים וגם לא מרגיש שיש לי צורך בכך.
בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה.
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
אני לא יכול לנסות זה או 4 תאים או 6 תאים
יש לי 2 תאים אחת בבית אבל זה עוד 50 דולר לסוללה סתם
מה הגיר המקורי הסאמיט אני לא מוצא איפה כתוב
-
Re: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
סער, אתה כנראה מדבר לחוסר ניסיון.
אם אתה מאזור חיפה אני אשמח להזמין אותך לראות איך נוסעת סאמיט ברשלס עם מנוע 2000 ו 4S.
אני עם הפיניון/ספור המקוריים, יש כאלו שמגדילים פיניון ומגיעים למהירויות של 100 קמ״ש עם סאמיט עם אותו מנוע וסוללות.
זה מוגזם בכל קנה מידה וחוץ מלנסות להסיע את הרכב ישר על כביש מפולס לא באמת ניתן לעשות עם זה משהו.
אני מניח שהרכב שלי מגיע ל-60-70 קמ״ש על כביש כמובן.
בשטח אני לא חושב שיצא לי לעבור את ה 50 קמ״ש..
הצמיגים שלי הם המקוריים והמתלים רכים מאוד למען עבירות שטח גבוהה.
אם אתה רוצה מכונת מהירות אתה תאלץ להקשיח את הבולמים (אבל ממש להקשיח), להמניך את הרכב, להחליף צמיגים לקשיחים יותר (פרולין, duratraxx) וכל אלו יבואו באופן ישיר על יכולת הרכב בשטח.
הן עדיין יהיו גבוהות יותר מכל מונסטר, אך כבר לא כמו זחלן.
לגבי הדיפרנציאלים, אם אתה רוצה לקרוע את הרכב ועדיין להשאר עם היכולת לנעול דיפרנציאל אז אתה תזדקק להחליף ככל הנראה את ה diff case/cup לאלומיניום (יש של LEM או hot racing) וגם אז יש חברה שמצליחים להרוס אותם.
אפשר גם להחליף את הגג״שים של הדיפרנציאל, גם כן של חברת LEM וכך לשפר עוד קצת את עמידות הדיפ׳.
אבל אם תזהר ותוריד את הפאנץ׳, אתה ככל הנראה גם תסתדר עם דיפ׳ מקורי.
סוללות 6S זה מיותר לגמרי ואני לא מכיר אף אחד שמסיע כך (חוץ מכמה אמריקאים משועממים שחיבים לשדרג כל דבר ואם הוא לא נשבר אז מנסים שוב).
סביר להניח שהסליפר שלך ילך תוך הסעה או שתיים (בקצב שנראה לי שאתה בונה עליו).
אתה צריך לשדרג את הסליפר כדי שיתמודד עם הכוח הזה, גם כאן יש ל hot racing פיתרון.
רן, אין לך מושג כמה שאתה מגזים.
אפשר וגם רצוי להסיע את הסאמיט עם ברשלס וגם מהר (יחסית), היא רחוקה מלהיות שברירית והיא לא תתפורר לו בידיים.
אם היית רואה איך הרכב שלי מתרסק פעם אחר פעם ולא נשבר אני מבטיח לך שהיית משנה את דעתך.
https://m.youtube.com/watch?v=nbZUFi9oDgU
וזה בשביל להציל את כבודי האבוד..
https://m.youtube.com/watch?v=7M5tkplKugQ
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
אלון.
אני מקווה שברור לכולנו ש 4 תאים זה לא 6
6 תאים זה 150% מ 4 תאים
בתחילת האשכול סער רצה מנוע של 2500 שגם הוא 125% יותר מ 2000-1900KV
כשאנחנו מחברים יחד את המספרים האלו אנחנו מגיעים להגזמה פראית.
תארת בעצמך שלרכב יש בלאי עם מנוע בראשלס והוא צריך לא מעט שינויים
ב 6 תאים ומנוע 2500 מה יקרה לרכב?
עכשיו נחזור טיפה לסוף בהאשכול שבו רק המנוע ירד ל 1900 אבל עדיין סער קונה 6 תאים [כי לא ראיתי שום כיתוב אחר]
אנחנו עדיין בכ 140% של תוספת מהירות/כוח ממה שיש לך ברכב
זה המון!
סאמיט רכב טוב בדיוק במהירות בה הוא נוסע, ואולי גם קצת מעל...
מעל זה? זה עלול להיות הקש ששבר את גב הגמל.
רן ענבר
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
דבר ראשון עוד לא עניתם על השאלה שלי ששאלתי פעמיים אבל לא נורא
אז להזמין 4 תאים זה יהיה בסדר?? כי אני לא רוצה שהרכב יתפרק לי אני רוצה רק שיסע יותר מהר כי עכשיו הוא קצת משעמם
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
אני לא הייתי עולה מעל 4 תאים.
יחס ההעברה המקורי של הסאמיט ע"פ המדריך למשתמש שלו הוא:
פיניון:14
ספור: 68
רן ענבר
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
אז אפשר קישור לפיניון עדיף בRc mushrooms
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
באתר Rc mushrooms לא מצאתי.
יש לך כרגע פיניון לא מקורי?
מצאתי את המוצר הזה:http://www.amain.com/traxxas-5mm-bor...ear-14t/p35451
מופיע שהוא שייך/מתאים לסאמיט.
ייתכן וציר המנוע המקורי של הסאמיט הוא 5 מ"מ?
זה הפיניון המקורי באתר טראקסס:https://traxxas.com/products/parts/5640
רן ענבר
-
Re: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
בתור התחלה אין טעם להחליף את הפניון.
תשאר עם המקורי ותראה אם המהירות מספקת אותך.
מניסיון שלי זה מעל ומעבר.
אם אתה מתכוון לנסוע מהר יותר אז המינימום שאתה צריך זה להחליף מציגים לכאלו עם דופן קשיחה.
יש את הפרוליין טרנצ׳ר אקס, סיפור של עוד 400₪ בערך.
קח בחשבון שהם יהיו פחות טובים בשטח.
יש גם דגם חדש של פרוליין TSL 3.8 שנראים מעולה.
אגב אם הסאמיט משעממת אותך אז ככל הנראה אתה לא מסיע בשטח הנכון.
אם מסלולי עבירות לא מדברים אליך אז אולי עדיף למכור את הסאמיט וללכת על איזה MT4 במקום, למרות שלדעתי אתה מפספס המון.
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
לא ממש משעמם פשוט כשאני במקומות מסויימים ממש חסר לי את המהירות הזאת
יש לי פיניון מקורי אבל חשבתי שהוא להיתרים למנוע שאני מזמין אבל הוא כן
-
תגובה: Re: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
אלון , שנה אתה מתעלל בסאמיט עם בראשלס ולא קרה כלום?
או שאתה לא יודע מה זה להתעלל ברכב, או שזה שקר הזוי ..
טרגי מקצועית שלי קיושו, סאבאג פלוקס וכל רכב עמיד אחר לא מחזיק גם חודש אחד של התעללויות בלי נזקים ושחיקה.
לא מאמין שהטרקסס יציקות פלסטיק סוג ז׳ מחזיקה ״התעללות״ של שנה בלי נזק..
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
korenlevy,
דבר ראשון הפלסטיקה של ה-Summit היא לא יציקה סוג ז'.
מדובר על אחת מהפלטפורמות העמידות ביותר שיוצרו בשנים האחרונות - זה התחיל בשנת 2004 עם ה-revo והמשיך ב-2008 בגירסה החשמלית שכמעט לא השתנתה עד היום.
יש כאלו שמצליחים בלי בעיה להרוס גם את המכוניות החזקות בשוק (בלתי מנוסים, נכנסים בקירות, עצים וכו') ויש כאלו שמסיעים נכון מבלי לחשוב יותר מדי ומצליחים לשמור על הרכב בצורה זו או אחרת.
הכל תלוי בנהג ובסגנון ההסעה שלו.
-
Re: תגובה: Re: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
korenlevy
אלון , שנה אתה מתעלל בסאמיט עם בראשלס ולא קרה כלום?
או שאתה לא יודע מה זה להתעלל ברכב, או שזה שקר הזוי ..
טרגי מקצועית שלי קיושו, סאבאג פלוקס וכל רכב עמיד אחר לא מחזיק גם חודש אחד של התעללויות בלי נזקים ושחיקה.
לא מאמין שהטרקסס יציקות פלסטיק סוג ז׳ מחזיקה ״התעללות״ של שנה בלי נזק..
הבנתי, אני שקרן הזוי.
האמת שאין לי מה להגיב לתגובה ״סוג ז׳״ שכזו..
לא אתן לך לדרדר את הפורום הזה ואת השרשור הזה בפרט, כך שאין לי כוונה לענות לך יותר.
יום טוב שיהיה לך
-
Re: תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Saar Kaplanski
לא ממש משעמם פשוט כשאני במקומות מסויימים ממש חסר לי את המהירות הזאת
יש לי פיניון מקורי אבל חשבתי שהוא להיתרים למנוע שאני מזמין אבל הוא כן
הפניון של הסאמיט הוא 5ממ ולכן יתאים לך למנוע החדש.
בהתחלה תשאיר אותו ותראה אם זה מספק אותך, אותי אישית זה מספק בהחלט.
באילו צמיגים אתה מתכוון להשתמש?
-
תגובה: Re: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
korenlevy
אלון , שנה אתה מתעלל בסאמיט עם בראשלס ולא קרה כלום?
או שאתה לא יודע מה זה להתעלל ברכב, או שזה שקר הזוי ..
טרגי מקצועית שלי קיושו, סאבאג פלוקס וכל רכב עמיד אחר לא מחזיק גם חודש אחד של התעללויות בלי נזקים ושחיקה.
לא מאמין שהטרקסס יציקות פלסטיק סוג ז׳ מחזיקה ״התעללות״ של שנה בלי נזק..
קורן.
זה לא משנה מה אתה חושב... יש דרכים מכובדות לומר את זה.
אם לא תלמד אותן לא תוכל להמשיך לכתוב פה.
זו פעם שניה השבוע שאני נאלץ להתערב בהודעות שלך.
ראה הוזהרת.
רן ענבר
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
חבוב, לא יודע אם אתה מחזיק במניות של טרקסס.. אם נעלבת אני מתנצל , לא חשבתי שזאת כזאת הודעה בוטה.
לי היו (ורן יודע את זה) : סלאש, סטמפיד, מיני אי ריבו, מיני סאמיט, אי מקס, אי ריבו וסאמיט.. חד משמעית אני אומר לך שהרכבים של טרקסס לא מתקרבים לרמה של hpi, קיושו , לוסי וכו.. ומצריכים כל זמן שיפורים ותחזוקה. הסאמיט מדליקה , אבל אין שום סיבה להסב אותו לבראשלס. הסאמיט שלי עם המערכת המקורית הייתה צריכה החלפת ציריה, החלפה של סרוו ועוד כל מיני שטויות.. וכל זה מנסיעות לא פרועות עם ניקל מטאל ולפעמים זחילות ביער חורשים. אז סאמיט בראשלס לבאשינג? נו ברצינות..
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
אם הצלחת להרוס סלאש, סטמפיד וכו' אני מצדיע לך. אלו ידועים כרכבים מאוד עמידים בכל קנה מידה, להוציא את ה-Maxx בכל גרסותיו (בעיות רבות ומשונות).
אם כבר השוואה אז ההשוואה המתבקשת היא בין HPI לטראקסס ולא לקיושו או לוסי כי זה כמו להשוות בין תפוז לכיסא.
מנוסים ממך כבר התקינו מערכות brushless על ה-summit אז נא אל תזלזל ברצונם של אחרים, חבוב.
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
חברים.
למען ההגינות, אני מחזיק בדעה יותר קרובה לדעתו של קורן.
במהלך שנותי בתחביב נתקלתי בלא מעט מסיעים שהרכב [טראקסס] שלהם ממש מתפורר תוך כדי נסיעה.
לטעמי הסיבה לכך היא פשוטה: עם המעבר לבראשלס וליפו הכוח של הרכבים כמעט הוכפל אבל המבנה לא עבר שינוי משמעותי.
אבל סאמיט הוא רכב בראשד שמותאם למהירות בה הוא נוסע.
את השידרוג לבראשלס צריך לעשות בצורה מבוקרת
אני שמח שפותח אשכול זה שמע בעצתינו והוריד את מהירות המנוע ומספר התאים לקומבינציה שתאפשר להנות בלי להרוס את הרכב.
רן ענבר
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
רן,
מצד שני אני ראיתי לא מעט MT4 שהתרסקו ושברו זרועות A או שעיקמו Shock Towers (חמור הרבה יותר משבירת ציריות).
בנוסף גם אני חוויתי לא מעט שבירות בעשור הקודם עם הEB4 של thunder אבל לא תשמע אותי אומר שמדובר על חברה לא רצינית שמייצרת מכוניות מתפוררות.
ולענייננו, אם סער יתקין בקר ומנוע בעל 1900 ואפילו 2000KV בסאמיט בשימוש בטריות עם 4S בלבד, הוא מאוד יהנה מבלי לסכן את המכלולים הרגישים של הרכב.
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
נכון.
אבל מה לדעתך היה קורה בסט אפ שמוזכר בתגובה הראשונה של סער?
לגבי בלאי ונזק לרכבים:
גם אני לא מכיר רכב שאין לו בלאי... אני כן מכיר רכבים שהבלאי שלהם יותר נמוך משל רכבים אחרים.
בדרך כלל ככל שרכב מקצועי יותר (באגי/טראגי 1/8 מאיכות תחרותית לדוגמה) כך הבלאי שלהם נמוך יותר.
אמנם הרכב יקר בקניה אך זול לתחזוקה לאורך זמן.
רן ענבר
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
האיריבו והסאמיט בתצורתם המקורית (ללא שיפורים) לא יעמדו בעומס של 6 תאים. נקודה.
הם לא תוכננו ולא נבנו לשם כך במקור ולכן גם היצרן ציין בשחור על גבי לבן שהשימוש ב6 תאים לא מומלץ ושהאחריות היא בלעדית על המסיע.
עם זאת ניתן לבצע מספר שינויים ושיפורים שחלקם קצת יקרים על מנת להביא את הרכבים למצב bulletproof שיעמודו בלי בעיה גם בשימוש סוללות שישה תאים.
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
להרוס סלאש וסטאמפיד? ממש לא..
הסטאמפיד 2x4 היה הרכב הראשון שלי, מה אומר? ״זוועה״ ואני מאד עדין..
סלאש 4x4 הייתה אצלי בדיוק חודשיים ואיך שנשברו שתי זרועות כל הרכב עבר הסבה לrpm כדי שישרוד והבולמי פלסטיק המסכנים הוחלפו לאלומיניום.
לשמחתי הצלחתי למכור די מהר ועברתי לוורזה, קיושו אינפרנו , סאבאג פלוקס. ( עד היום)
מי שרוצה להסיע עדין במגרש חנייה שיבושם לו, אני מעדיף לקפוץ וליהנות . וכל זאת בלי להחזיק מלאי חלפים עצום כי הרכב לא עומד בעומס או שהאיכות הבנייה שלו בינונית מינוס.
מעריצי טרקסס מצטער אם פגעתי בכם ובמותג שלכם, פשוט אני שמתי לב במהלך השנים כמה התעסקות מיותרת הרכבים של טרקסס מצריכים בזמן שבחברות אחרות זה פשוט לא קורה או קורה במינון סביר יותר.
-
Re: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
אתה גבר גבר..
רק תסביר לי במה אתה תורם לפותח השרשור?
עזוב, אתה לא צריך לענות, פשוט תמשיך הלאה.
אני אמשיך לקבל אחוזים מהמניות שיש לי בטרקסס...
(בחיי לרגע בדקתי את הכתובת למעלה לבדוק שלא התבלבלתי באתר).
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
קורן לוי,
דבר ראשון, אנו מצטערים מעומק ליבנו שאנו מרוצים עד מאוד מהרכב שלנו שבמקרה מיוצר ע"י החברה שאתה כה שונא.
דבר שני, אני לפחות בחרתי באיריבו לא בגלל טראקסס ואני ממש לא מעריץ שלהם (הם צריכים לשנות לא מעט דברים).
דבר שלישי, הרגשתי שאתה "קצת" מזלזל במי שחושב שונה ממך. ממליץ לך לבליט את זה קצת פחות.
דבר רביעי, שבת שלום.
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
חברים.
אמנם גם אני לא חובב טראקסס דגול אבל הדיון פה יצא לגמרי מהקשרו.
לפותח האשכול יש סאמיט כך שזה נתון... הוא לא הולך לקנות או למכור את הרכב.
הגענו לטארקסס במהלך הדיון עם הסאמיט יחזיק או לא יחזיק מעמד עם הבראשלס.
חבל שהדיון הופך לפוגעני ואישי שלא לצורך.
ד"א נילס.
תסתכל על הדגמים החדשים שיצאו ל TT (יש קישור ותמונות באשכול רכבים חדשים בשוק)
ה MT4 בתת דגם החדש שמגיע עם חופה שמזכירה את הסאמיט מגיעה עם מוטות שמקשרים בין השוק טאוורים
יש בתי סוללות חדשים...וניכר שהחברה לומדת ומשתפרת.
אני לא יכול לומר את זה על אף רכב של טראקסס
שבת שקטה לכולם
רן ענבר
-
תגובה: סוללות בקר ומנוע לסאמיט
רן,
לידיעתך אני אישית מאוד אוהב ומחזיק מ-TT ומסכים איתך שהם לומדים מטעויות ומנסים לתקן אותן וזאת בניגוד לטראקסס.
אחרי הכל TT הם גם הבעלים של אחת מהחברות הכי מצליחות בעולם המרוצים: team associated (שאותה אני פחות אוהב).
שבת שלום.