1) מקבל לחלוטין את ההגדרה התיאורטית
"הטיסן נע בתוך גוש האויר המתקדם שאתה קורא לו רוח.
אבל מבחינת הטיסן - הוא נע בהתאם למהירות שמכתיבה המצערת"
אבל מעשית כמו שתארתי , עם הרוח מוריד אף וחריפות (מפצה עם ההגה) , נגד הרוח "פוסיקט" .
אני מטיס רק באיזורים מישוריים בלי עצים/בניינים שיכולים לגרום לגזרות רוח/מערבולות ,
כך שאני אצטרך לחשוב על משהו אחר .
את זוית המנוע אני לא אשנה כי זה סקייל , הציר יושב נהדר באמצע הקאול , וגם אם ימצא שזה
הבעיה , לא מצ'נה
2) פיצוי ע"י ויסוט מהלך המאזנת - האם יש תשובה "יותר" נכונה ?
מה צריך להיות התשובה הנכונה :
* יותר קל לי להטיס בלי שימוש בהגה כיוון ולכן אשתמש בדיפרנצייל מאזנות ומ'כפת לי מה צריך ?
* גם במציאות/במטוס רגיל בזמן כניסה לפניה מכניסים רגל (הגה כיוון) על מנת לפצות על
גרר המאזנות , לכן אולי הדרך הנכונה היא תפעול הגאים נכון ולא שימוש במקזזים למיניהם ?
3)אתה מדבר על "אקספו" אני מניח וזה כבר יש , עדיין היד שלי "כבדה" על ההגאים
ואנחנו מדברים פה ממש על תנועות קטנות שצריכות להתבצע במהירות , אני מדבר על
כניסה לפיינל קצר עם החלקה , טוב על זה כנראה שאצטרך להתאמן .
לגבי הורדת מאזנות כ"מדפים" (פלפרון) , היה מאמר של דניאל דקל ב"תפוז" שזה גורם / יכול
לגרום להזדקרות בנחיתה , בטיסן שלי , המאזנות לא לכל אורך הכנף רק בחצי החיצוני ,
אם יש דעות מניסיון בנושא אשמח לשמוע .
ואין מצב שלסקייל מדהים כל כך אני אוסיף מעצורי אוויר
בכל מקרה תודה לכולם .