אוקי , נשמע הגיוני , אבל בכל זאת כשאתה עובר ממצב של רוח בגב לרוח אף ,
הטיסן מגיב בהרמת אף שאני מגיב אליה בהורדת מצערת , אולי אני טועה ?
אוקי , נשמע הגיוני , אבל בכל זאת כשאתה עובר ממצב של רוח בגב לרוח אף ,
הטיסן מגיב בהרמת אף שאני מגיב אליה בהורדת מצערת , אולי אני טועה ?
אוי ואווי אם זה מה שאתה עושה !!!
בין טיסה אל תוך הרוח וטיסה עם הרוח אין שום סיבה לשנות את מצב המצערת כשטסים באותו מצב טיסה (למשל ישרה ואופקית).
מול הרוח הטיסן יראה טס לאט ועם הרוח הוא יראה, לצופה מהקרקע, טס מהר אבל מבחינת מהירות האויר של הטיסן והעילוי שיוצרת הכנף, שום דבר לא השתנה !!! לא צריך כלל לגעת במצערת בשל השפעת הרוח על מהירות הקרקע של כלי הטיס. במהירות האויר של הטיסן לא חל כל שינוי שמצריך את התערבות המטיס !
נערך לאחרונה על ידי umbo; 21-12-2009 בשעה 19:14:07.