שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: Rambler EP is ready to Fly...

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    67
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Rambler EP is ready to Fly...

    *** עדכון לאחר טיסת המבחן ***

    שלום לפורום,

    לאחר הפסקת בניה ארוכה, סיימתי לבנות טיסן חשמלי של WM שנקרא Rambler EP

    הטיסן מגיע עם מנוע בראש 400 ספיד וגיר שמותאמים לטיסן.

    עיינתי בפורום ארוך שעסק בהסבות של הטיסן לבראשלס

    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=274083

    יש כאלה שהעדיפו להישאר עם מנוע בראש + סוללת ליפו שלושה תאים.

    ע"מ שמנוע הבראש לא "יצלה", הומלץ להקטין את הפרופ הסטנדרטי לפרופ "רזה" ולהפחית מידה.

    בנוסף הומלץ לוודא שהזרם לא יעלה על 15 אמפר.

    החלטתי להישאר עם ה SETUP המקורי, לשדך לו ליפו 2200 שלושה תאים והזמנתי להבים מתקפלים "רזים" מהסיני. בדקתי עם מודד הזרם ואכן בפול מנוע הצריכה לא עוברת 15 אמפר.

    אני יודע שרובכם תגידו "שחבל על הזמן" להתעסק עם מנועי בראש. יחד עם זאת בא לי לנסות את ה SETUP המקורי שבא עם הטיסן. אח"כ אני אשדרג כנראה לבראשלס.

    מצורפות תמונות לקראת הסיום ולפני ההטסה. אדווח בהמשך איך הוא טס.


    להתראות
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	תמונה001.jpg‏ 
Views:	144 
Size:	28.3 קילובייט 
ID:	24292   Click image for larger version. 

Name:	תמונה002.jpg‏ 
Views:	80 
Size:	26.6 קילובייט 
ID:	24293   Click image for larger version. 

Name:	תמונה003.jpg‏ 
Views:	86 
Size:	30.6 קילובייט 
ID:	24294   Click image for larger version. 

Name:	תמונה005.jpg‏ 
Views:	88 
Size:	29.4 קילובייט 
ID:	24295  
    נערך לאחרונה על ידי shaloma; 07-05-2010 בשעה 16:21:13. סיבה: עדכון לאחר טיסת המבחן

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rambler EP is ready to Fly...

    מעניין אותי מאוד לדעת איך היו הטיסות הראשונות, אני חייב לומר שלא ברור לי למה השתמשת בפרופ מתקפל(?)- הוא לא מקל עליו במקרה של הטיסן מסוג זה, איני יודע מהוא הkv של המנוע המקורי אבל אם הוא לא מספיק נמוך (וקרוב לוודאי שלא) אז לא תשיג הספק מקסימלי מה"חבילה" הנוכחית. אני חושב שעדיף פרופ רגיל שמותאם למנוע לפי הוראות יצרן- כל עוד אתה נשאר עם המנוע המקורי. בכול מקרה שהיה בהצלחה!

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גר בפלורנטין
    הודעות
    344
    תודה!
    4
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rambler EP is ready to Fly...

    ציטוט נכתב במקור על ידי adibenbasat צפיה בהודעה
    מעניין אותי מאוד לדעת איך היו הטיסות הראשונות, אני חייב לומר שלא ברור לי למה השתמשת בפרופ מתקפל(?)- הוא לא מקל עליו במקרה של הטיסן מסוג זה, איני יודע מהוא הkv של המנוע המקורי אבל אם הוא לא מספיק נמוך (וקרוב לוודאי שלא) אז לא תשיג הספק מקסימלי מה"חבילה" הנוכחית. אני חושב שעדיף פרופ רגיל שמותאם למנוע לפי הוראות יצרן- כל עוד אתה נשאר עם המנוע המקורי. בכול מקרה שהיה בהצלחה!
    היי,
    זה לא לגמרי מדוייק... המלצת היצרן היא לפרופ עבור מתח מסויים, כפי שאנחנו יודעים הוא עבר לסוללת ליפו, שהמתח שלה שונה מהמתח המומלץ למנועי בראשד בד"כ. ולכן, כנראה שגם הפרופ שיצטרך להתאים שונה בקוטר ובפסיעה.
    הערה לגבי הפרופ המתקפל, מניסויים שביצענו עבור מספר רחב של פרופים במסגרת פרוייטק הגמר שלי. גילינו כי לא מעט פעמים הפרופים המתקפלים נותנים נצילות גבוהה מאילו הקבועים (עם נתונים זהים) - הכוונה היא לדחף,מהירות ביחס לזרם נצרך, כך שההערה לגבי פרופ מתקפל לווא דווקא נכונה
    לדעתי החסרון הגדול ביותר של מנועי הבראשד הוא לא המחסור בכח, אני מאמין שאתה תצליח להטיס את הטיסן, ואולי גם תהנה מהביצועים שלו. מה שיחסר לך הוא זמן טיסה... השיפור שתקבל ממעבר למערכת BRUSHLESS זולה יחסית הוא של כ - 10-25% יותר זמן טיסה.. (תלוי בהתאמת מערכת ההנעה כולה - פרופ - מנוע - סוללה , והאם לא תשתולל יותר עם עודף הכח שיהיה לך, כמובן שאפשר להגיע גם לקצת יותר עם מערכות יקרות יותר).

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rambler EP is ready to Fly...

    ציטוט נכתב במקור על ידי Death_Keeper צפיה בהודעה
    היי,
    הערה לגבי הפרופ המתקפל, מניסויים שביצענו עבור מספר רחב של פרופים במסגרת פרוייטק הגמר שלי. גילינו כי לא מעט פעמים הפרופים המתקפלים נותנים נצילות גבוהה מאילו הקבועים (עם נתונים זהים) - הכוונה היא לדחף,מהירות ביחס לזרם נצרך, כך שההערה לגבי פרופ מתקפל לווא דווקא נכונה
    ).
    מעניין...

    הייתי בטוח שפרופים מתקפלים הם בעיקר עבור דאונים שם עוצרים את המנוע והרעיון הוא מקסימום אוירודינמיות.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    67
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rambler EP is ready to Fly...

    שלום חברים,

    ראשית, הטיסן טרם טס !

    שנית, הטיסן הגיע עם ספינר ופרופ מתקפל 10X7 (שמבנהו רחב)

    אני החלפתי את הלהבים ל 10X5 (במבנה צר) ע"מ להקטין את צריכת הזרם ולמנוע את שריפת המנוע.

    עשיתי זאת ע"ס ההמלצות של השרשור מ RCGROUPS .

    לגבי זמן טיסה, אני מחבר סוללת ליפו 2200 שמשקלה זהה לסוללת ניקל 1000 MA שהומלצה ע"י היצרן !

    אני מקווה שיספיק לי ל 10 דקות טיסה .


    הייתי שמח לקבל מכם המלצות למנוע בראשלס INRUNNER מהסיני שיוכל להחליף את מנוע הבראש 400 ולהיכנס לגיר המקורי שבא עם הטיסן.

    אם חסרים נתונים של קוטר, מרחק הברגות, יחס שיניים בגיר אני אבדוק ואנסה לספק אותם בהמשך

    תודה מראש

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rambler EP is ready to Fly...

    הכי נכון שכבר עכשיו תזמין מנוע BRUSHLESS ובקר
    סיפור של כ 20-30$ כולל משלוח.
    אל תתעסק עם גיר כי אם אין לך גיר איכותי אתה לא תהנה גיר איכותי לבדו עולה 30-40$

    אם אתה חושש מהסבה לOUTRUNNER תזמין את התושבת הזו:
    http://www.unitedhobbies.com/hobbyki...idProduct=6332

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    67
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rambler EP is ready to Fly...

    igalR , תודה על ההצעה

    אבל אני מעדיף לא להתחיל בחיתוך כל המבנה בחרטום. הוא מאוד עדין. בנוסף יש כבר הטיה מובנית למנוע בחלק הקדמי של הגוף.

    לדעתי הגיר איכותי דיו ויכול להחזיק בראשלס. יש ל WM בטיסן אחר גיר זהה עם מנוע בראשלס.

    העניין הוא שאני לא מספיק מבין בעניין כדי לבחור את מנוע האינראנר הנכון לגיר הקיים.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rambler EP is ready to Fly...

    התושבת שצרפתי לך מאפשרת לך לחבר OUTRUNNER רגיל על המוט הקיים אצלך.

    הנסיון שלי עם גירים הוא מאוד מאוד גרוע.

    אגב שים לב שהפוסט שקישרת אליו הוא משנת 2004 . INRUNNER + גיר זה מה שהיה אז.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    67
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rambler EP is ready to Fly...

    שלום חברים,
    הטיסן טס היום בפעם הראשונה בלטרון.
    נדרשה ריצה לא קצרה והטיפוס היה איטי באופן יחסי גם בפול מצערת.
    הטיסן מתנהג יציב באויר וגולש נהדר ללא מנוע
    אך מהר מאוד הבנתי שלא רק שיהיה בלתי אפשרי למצות את היכולות הספורטיביות של הטיסן, אלא שיש גם סיכון של הזדקרות כשמטיסים ב 2/3 מצערת.
    הטיסן נחת יפה, אבל לקראת הנחיתה במצערת נמוכה היו לי הפרעות בהגה הכיוון ...
    נגעתי במנוע הבראש והוא היה על סף רתיחה !!!
    אז אין ברירה, חוזרים לסדנה ומחליפים לבראשלס
    עדכונים לאחר ביצוע השינויים
    שבת שלום

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Rambler EP is ready to Fly...

    יפה מאד...תמשיך לעדכן!
    .Itay.

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה טיסן טרינר Ready Built Senior Telemaster
    על ידי משה שמואלי בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-04-2010, 16:04:40
  2. תל אביב והסביבה טיסן טרינר Ready Built Senior Telemaster
    על ידי משה שמואלי בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-04-2010, 16:04:00
  3. [מוצר חדש] Micro 9g Cessna Ready to Fly
    על ידי hatul בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-04-2010, 22:26:51
  4. קופון מ- READY HELI
    על ידי seadoo בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-02-2010, 00:19:02
  5. כ נ ס ו ע כ ש י ו ל Ready Heli ל פ נ י ש י י ג מ ר ה כ ל !
    על ידי אייל שפירא בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 27-11-2009, 22:13:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •