שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: בעיית חימום יתר חמורה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    8
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בעיית חימום יתר חמורה

    Hello

    I have a serious overheating problem
    I use AXI5345 motor with Jeti Spin 99 Opto Brushless ESC
    The voltage is static: 31.3 V
    The current is static 70 A
    The rotation speed is static 5400 RPM

    ESC parameters
    Timing 24 DEG
    Frequency 8 KHz
    Temperature Protection 100 Celsius
    The ESC is located in the open air flow for best cooling

    The problem
    After 1 minute, the ESC reaches the temperature of 100 Celsius and reduces power. I need the system to work at least 10 minutes with the above parameters
    Jeti spin 99 is rated to 90 A continues and up to 50V

    What may be the problem and what is the solution?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית חימום יתר חמורה

    Is it on a model that fly in the air or you did the testing on the ground?
    where did you check for the right parameters for the ESC?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    1,083
    תודה!
    127
    הודה 162 פעמים ב 117 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית חימום יתר חמורה

    I wonder if forcing full 2ms PWM to the controller the ESC will stay cooler (please reduce prop size). Care to give this a try, just for the sake of the test?
    This way, ESC FET's should be fully open, thus fewer watts will falls on them
    נערך לאחרונה על ידי Observer; 04-08-2010 בשעה 20:22:01.
    Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח-תקוה
    הודעות
    1,428
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    210
    הודה 117 פעמים ב 88 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית חימום יתר חמורה

    Try programming your PWM to 16KHz. The timing for this motor needs to be 22-24 degrees(you already did it). If that doesn't solve it, upgrade your wire size and change any wired harnesses to boards, assuming you are using Deans "Ultra". Lowering any resistance in the power system will improve the esc and motors conversation path. High amperage in conjunction with high resistance reduces the ESC's ability to time the motor through the curve and maintain the switching frequency.

    Moti
    The sky is my playground
    מוטי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    8
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית חימום יתר חמורה

    תודה על העזרה. מעבר מ 95% מצערת ל 100% העלה את זמן העבודה ל 2 דקות במקום 1. 16KHז לא ניסיתי.
    בכל אופן הבעייה נפתרה בדרך הקלה והיקרה - Jeti spin 200. וזה אמנם תוספת של 250 גרם אבל אינו מתחמם כלל.
    שוב תודה,
    רונן.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית חימום יתר חמורה

    סתם עוד רעיון. אם אתה אומר שאתה לא עובר את מגבלות הזרם אפשר לפתוח את השרינק להצמיד צלעות קירור עם משחה טרמית ולארוז מחדש בשרינק. אנ עושה את זה שנים.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית חימום יתר חמורה

    עבדו עלינו אם ההאנגלית.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    1,083
    תודה!
    127
    הודה 162 פעמים ב 117 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית חימום יתר חמורה

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimgil צפיה בהודעה
    עבדו עלינו אם ההאנגלית.
    לא ממש - רונן כבר פירסם בפורום ובעברית. פשוט זרמנו.
    נראה שמה שכתבתי הוכיח עצמו כנכון.
    Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית חימום יתר חמורה

    אנחנו פורום בינלאומי....

נושאים דומים

  1. אזהרה חמורה !
    על ידי magicjim בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 09-03-2010, 17:31:57
  2. [מוצר חדש] חימום לקראת ה- FBL של ALIGN
    על ידי motti-74 בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-12-2009, 21:38:36
  3. [עזרה!] מנוע בראשלס - חימום יתר..
    על ידי mustaki בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-08-2009, 16:47:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •