עד לא לפני זמן הבנתי שאת וויסות זוויות להבים. מירכוז הורנים ,מבצעים במוד איידל up ולאחרונה הבנתי שאפשר גם במוד HOOLD מה נכון יותר מבין שתי האפשרויות.
עד לא לפני זמן הבנתי שאת וויסות זוויות להבים. מירכוז הורנים ,מבצעים במוד איידל up ולאחרונה הבנתי שאפשר גם במוד HOOLD מה נכון יותר מבין שתי האפשרויות.
צריך לכוון את ראש המסוק בכל המצבים אך מתחילים ממצב בו הגרף לינארי לחלוטין מאפס עד מאה..
מה שכתבתי כאן הינו על רגל אחת וממש לא מסביר איך עושים סטאפ כמו שצריך.
היעזר בבעל נסיון זה יחסוך לך הרבה כאב ראש, הוצאות, ריסוקים וכמובן שהרבה יותר בטיחותי!!
רון טוסמן
מעבר לזה שישנם עוד מרכיבים בתהליך הוויסותים שאני מודע לרובם השאלה באיזה מוד נכון לבצע את הוויסותים באיידל אפ או ב- HOOLD
כמו שכתבתי לך. זה לא משנה כל עוד הגרף של המוד עליו אתה עובד לינארי לחלוטין ועובר מאפס עד מאה. כך, כאשר הסטיק שלך נמצא באמצע בדיוק, אתה אמור לקבל 0 מעלות בלהבים על ידי כיוון מכאני, כאשר כל הנדנדות, זרועות וכו' מיושרים לחלוטין - 90 מעלות היכן שצריך וכל היתר... את יתר הזוויות אתה קובע בהתאם לסגנון כאשר ישנם קווים מנחים כלליים.
משאלותיך אני מבין שאתה לא ממש מיומן בזה ושוב, אמליץ לך להיעזר באדם בעל נסיון.
רון טוסמן