שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 21 מתוך 21

נושא: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים

    זהו מסמך הנועד למנוע תאונות ובכך ולהוריד ככל האפשר את הסיכוי לפציעה בכל הקשור להנעת מסוקים חשמליים
    שלום לחברי הפורום הנכבדים, אני יודע שחלק ממכם יראו זאת כחוצפה מצדי לבוא ולנסות להציע יוזמה זו אבל אני בכל 3 שנותי בתחום נתקלתי במספר אנשים שנפצעו בעיקר בגלל שהם לא פעלו ע"פ נוהל מסודר שהיה יכול להציל אותם מפציעה, הנוהל הנ"ל משמש אותי כבר 3 שנים נאמנה. אשמח לתיקונים הערות והארות בנושא.

    קודם כל מומלץ לבצע יום לפני היציאה לשטח את כל בדיקות הציוד הבאות:
    * האם סוללות השלט טעונות?
    * האם כל סוללות הטיסה של המסוק טעונות?
    * האם המסוק תקין (ראה הערה 1)?


    לפני שיוצאים לשטח יש לבדוק האם לקחנו את הפריטים הבאים:

    *האם לקחתי משדר?
    *האם לקחתי את כל סוללות הטיסה?
    *האם לקחתי משקפי שמש?
    *האם לקחתי את כל המסוקים?
    *האם לקחתי מד מתח סוללה?

    נוהל הגעה לשטח:
    *כאשר מגיעים לשטח יש לתאם עם מטיסים אחרים עמדת הטסה, לבדוק ששטח הטסה פנוי מאנשים וגורמי הפרעה.
    *לשים משקפי שמש (ראה הערה 4)- כדי להרגיל את העיניים לאור הכהה יותר
    *פריסת המסוקים ואביזרים נלווים
    *ביצוע בדיקה בסיסית לתקינות המסוק (ראה הערה 1)

    זהו החלק החשוב והקריטי ביותר- נוהל הנעת המסוק:
    *פתיחת להבים במסוק, הנחת המסוק במקום בו יש מרחב תימרון לבריחה למיקרה שקורה משהו חריג
    *הדלקת שלט- בדיקה שאכן הדגם הנבחר בשלט הוא הדגם שאתה מתכוון להטיס
    *בדיקה שכל המתגים למטה (מצב טיסה על נורמל)
    *הורדת סטיק מצערת למינימום, הפעלת סטיק HOLD
    *ניתוק השלט מהרצועה, הנחת השלט על הקרקע, במרחק מתאים (ראה הערה 2 )
    *חיבור סוללת המסוק(ראה הערה 3 )
    *התרחקות מהמסוק כדי לתת לבקר להתחמש ולג'ירו להתאפס
    *תפיסת השלט וחיבורו לרצועה תוך כדי שמירת אגודל על סטיק המצערת שישאר במינימום וסחיבת המסוק לשטח ההטסה
    *הנחת המסוק- התרחקות מהמסוק,שחרור ה- HOLD
    *החשת המנוע, לחכות שהמנוע יגיע לסל"ד הרצוי
    *המראה
    *צבירת גובה לפחות לגובה העיניים ותחילת ההטסה


    במהלך ההטסה עצמה:

    *לא להטיס נמוך סתם, התרסקות בגובה נמוך היא מסוכנת
    *במהלך ההטסה, על המטיס לשמור על מרחק של לפחות 3-5 מטר מעצמו
    *בהטסה יש לנסות לא להטיס מעל הראש- הטסה מעל הראש גורמת לאיבוד אוריאנטציה
    *במקרה ואיבדת אוריאנטציה לגמרי ואתה יודע כי אתה הולך להתרסק- הפעל HOLD
    *לא להסיר עיניים מהמסוק- אבל להיות קשוב לסביבה!

    סיום ההטסה-הליך נחיתה:
    *יש ליישר את המסוק לנחיתה- במקרה והמטיס מתחיל יש ליישר את אף המסוק כנגד הרוח
    *הורדת המסוק באופן מסודר לנחיתה- הורדת IDLE UP והורדת סטיק מצערת למינימום
    *הפעלת ה-HOLD
    *התקרבות למסוק ניתוק השלט מהרצועה והנחת השלט במרחק סביר
    *ניתוק סוללת המסוק

    אלה הם החוקים להליך הטסה תקין, מי שיקפיד על החוקים האלה יצמצם את סיכוייו לפציעה לכמעט אפס. אני מקווה שכל חברי הפורום יקראו מסמך זה ויתייחסו אליו ברצינות הראויה. יש לנו תחום מדהים אבל מסוכן, יש לכבד כל מסוק ולהבין כי הוא מסוכן

    הערות:

    הערה 1:
    הסעיף של תקינות המסוק הוא בעל חשיבות גדולה וחובה לבצע מספר בדיקות חובה על המסוק
    # למשוך את הגריפים הראשיים כלפי חוץ ופנים לסירוגין על מנת לבדוק חופשים
    # למשוך את הגריפים של הזנב כלפי חוץ ופנים לסירוגין על מנת לבדוק חופשים
    אם יש חופש כלשהו כנראה שהבורג שמחבר את הגריפ לספינדל השתחרר, יש לפתוח את הבורג ולנקות את הבורג וההברזה בספינדל עם אלכוהול, ואחר כך לשים לוקטייט ולסגור

    הערה 2:
    מרחק מתאים הוא מרחק בו השלט נמצא בהישג יד,אבל עדיין רחוק מספיק שאי אפשר יהיה לגעת בו בטעות (יש לנתק את השלט מהרצועה ולהניח אותו! בשום פנים ואופן שלא יהיה תלוי על הרצועה בזמן הדלקת המסוק)

    הערה 3:
    במצב ויש חשש כלשהו, אפילו הקל ביותר שיש סיכוי שהסוללה שנמצאת על המסוק אינה מלאה יש לקחת מד מתח לסוללה ולבדוק את מתח הסוללה- לא פעם אנחנו מתבלבלים בין סוללות טענות ולא טעונות ששוכבות בארגז ההטסה, העלאת המסוק עם סוללה ריקה יכולה לגרום לריסוק
    הערה 4:
    למשקפי שמש חשיבות עליונה, ויש להטיס עם משקפי שמש בכל מצב שהוא לא הטסות לילה
    משקפי השמש עוזרות למנוע סינוור. בהטסת מסוקים מספיק סינוור של פחות משנייה כדי לגרור ריסוק
    יש לשים משקפי שמש כל הזמן- אפילו ביום מעונן השמיים האפורים מחזירים המון אור מסנוור ולכן חשוב מאוד להטיס עם משקפי שמש
    נערך לאחרונה על ידי bendisar; 30-05-2010 בשעה 14:09:52.
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  2. המשתמשים 2 הודו ל bendisar על הודעתו:

    orenbek (31-03-2015),roee_sefi (13-03-2012)

  3. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    60
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    כל הכבוד! מדריך מושקע ומסודר שיעזור להרבה!

    בקשר לנוהל הנעת המסוק - חשוב מאוד להחזיק את הגריפ הראשי כדי שאם במקרה המנוע ייפעל על טורים גבוהים הלהבים לא יפגעו בכלום.

    כמו כן יש להפעיל את הסטרטר כשהמסוק נטוי קצת לצד והבוסטר לא מחובר - לוודא שהמנוע לא מוצף.

    לאחר מכן יש לחבר בוסטר, לפתוח שסתום דלק, להחזיק את הגריפ הראשי, לבדוק שוב שכל הכפתורים למטה + הולד פועל ולהניע.

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    413
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    איזה השקעה כל הכבוד
    יהל מויאל
    YAK54 CARDEN
    DA50
    FUTABA10C
    YAK55 TELINK

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    3,672
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    כל הכבוד על ההשקעה!
    RcWorks
    ניר בורשטיין
    Nir Burshtein
    בנייה, הרכבה והדרכה
    ייעוץ וליווי מתחילים
    054-245-7838

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    יהוד
    הודעות
    1,118
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    כל הכבוד על ההשקעה,מנהלים לנעוץ זה חשוב מאוד,זה יכול למנוע הרבה מקרים לא נעימים,שבוע טוב לכולם
    טייסת בן גוריון בפיקודו של ללו
    funjet
    pylon
    axn pylon 6s
    tricopter extrim
    futaba 8uhps 2.4

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    ציטוט נכתב במקור על ידי MyHeartIsBeatinG צפיה בהודעה
    כל הכבוד! מדריך מושקע ומסודר שיעזור להרבה!

    בקשר לנוהל הנעת המסוק - חשוב מאוד להחזיק את הגריפ הראשי כדי שאם במקרה המנוע ייפעל על טורים גבוהים הלהבים לא יפגעו בכלום.

    כמו כן יש להפעיל את הסטרטר כשהמסוק נטוי קצת לצד והבוסטר לא מחובר - לוודא שהמנוע לא מוצף.

    לאחר מכן יש לחבר בוסטר, לפתוח שסתום דלק, להחזיק את הגריפ הראשי, לבדוק שוב שכל הכפתורים למטה + הולד פועל ולהניע.
    עומר, שים לב כי המדריך הנ"ל מותאם למסוקים חשמליים בלבד
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    603
    תודה!
    125
    הודה 149 פעמים ב 109 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    בהחלט מדהים !!!!

    בתור מטיס חדש אני רוצה להגיד לך תודה .
    בהחלט נראה שזה חשוב ועוזר הרבה ולא רק לחדשים .

    אני מדפיס לי את זה על מנת לבצע מזה נוהל יציאה לשטח.

    שוב תודה
    ושבוע טוב
    BELT CP
    TREX 600
    TREX 550
    700 TERX
    גובלין 570

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    אלעד כל-הכבוד !!!!
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,262
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    אלעד.

    יישר כוח על הכתבה החשובה הזאת.
    אין ספק שמאחורי המילים, יש הרבה נסיון!!!

    בהצלחה בהמשך,
    יורם לוי
    צוות הרכבת
    פתח תקווה

    One,Two,3D

    למכירה שלט DX7i
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    738
    תודה!
    377
    הודה 62 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    כל הכבוד!!
    מדריך מושקע מאוד
    Team Gaui Israel

    GAUI
    Scorpion
    MKS servo
    Gens ACE battey
    ZERO Canopy
    Skookum robotics
    OptiFuel

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    Dimona, Israel, Israel
    הודעות
    983
    תודה!
    7
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    אחינו כל הכבוד י'תותח ....
    בברכה
    גל אסולין....

    Trex 700
    Trex 250 se
    protos 500
    scaedu 50 evo
    katana
    cassna

    hitec Aurora 9
    rd 8000

    מספיק לא?

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    אלעד - ערימה של סחתיינים!

    "לא לחבר סוללה כשהשלט מתנדנד על הצוואר" זה חוק שתקף לגבי כל דבר על שלט רחוק.
    4 מכל 5 כירורגים מומחים לכף היד ממליצים על זה.

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    40
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Cool תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    כול הכבוד על ההשקעה

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    473
    תודה!
    45
    הודה 70 פעמים ב 45 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    אלעד,

    מאמר מושקע ויפה המשקף את ניסיונך.

    רציתי להוסיף עוד שתי הערות בטיחותיתת שאותן אני מממש בכל המסוקים שלי.
    א. כל הבקרים במסוקים הגדולים (טירקס 450 , 500 ) כוללים מפסק מובנה מהיצרן !!
    זה אמנם יותר יקר אבל הרבה יותר בטיחותי ונוח.
    לא כל כך ברור לי מדוע רוב היצרנים אינם מכלילים מפסק בבקרים שלהם.

    ב. על כל הבקרים שלי יושב כרטיסון חכם ניתן לתכנות המתריע ויזואלית וקולית על ירידת המתח
    מתחת לסף מסוים ויש לי אז עוד כחצי דקה לפחות לנחות באופן בטוח.
    לדוגמא: 3.2 וולט לתא סף תחתון.

    לדעתי זה יותר טוב מטימר כי זוהי ההתראה האמיתית ביותר!

  16. #15
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    לב השרון
    הודעות
    2,469
    תודה!
    864
    הודה 541 פעמים ב 361 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    5 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    סחתיין,
    למתחילים ומתקדמים כאחד מאוד חשוב.
    רק חסר לי בדיקת טווח לכל דגם בהטסה ראשונה בכל יום!

  17. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    שאפו!
    אחלה השקעה - אני בטוח שלא מעט אנשים ימצאו אותה שימושית ביותר.

  18. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    454
    תודה!
    2
    הודה 33 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    תיקון קל :
    לשים משקפיים= להרכיב משקפיים.

    מנצל את התגובה -ממליץ למרכיבי המשקפיים לנסות עדשות פולוראיד,מנסיון של כמה שנים אני יכול להעיד:
    שימוש בעדשות אלו משפר בצורה משמעותית את היכולת לזהות את כלי הטיס!
    הדבר בא לידי ביטוי במיוחד בימים מעוננים-העדשות גורמות לקיטוב האור (והצבעים),דבר שמדגיש
    את ראיית הכלי ביחס לרקע(שמיים במקרה שלנו, או חלילה אדמה...).

    ערן.
    נערך לאחרונה על ידי eranb; 31-08-2010 בשעה 07:36:46.

  19. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    917
    תודה!
    3
    הודה 58 פעמים ב 45 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    אלעד,

    כל הכבוד על המדריך החשוב.
    תוספת קטנה: אני מחבר לסוללה Battery monitor שמתריע בתאורה ובצפצוף על מצב הסוללה בזמן טיסה.

    gadily: היה נחמד אם היית שם לינק לכרטיסון הזה שאתה ממליץ שמתחבר לבקר.
    נערך לאחרונה על ידי IttaiP; 31-08-2010 בשעה 09:43:26.
    __________________________________________
    איתיP
    מועדון ארסוף

  20. #19
    תאריך הצטרפות
    Mar 2010
    הודעות
    136
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    מדריך מעולה שאפו על ההשקעה !

    שווה נעיצה ביותר

  21. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    הייתי מוסיף הערה חשובה אם לא החשובה ביותר:
    לעולם לא להטיס מעל הראש, ומטרים ספורים לידם
    דבר שני,
    לכל חסרי הניסיון, לכו הצידה ותעשו את ההתנסויות בצד, לא מעט פעמים נתקלתי בחסרי ניסיון שמטיסים ליד כולם, מאבדים שליטה על הכלי וכמעט פוצעים והורגים אחרים

    וסחטיין על היוזמה

  22. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כללי בטיחות בכל הנוגע בהנעת,הטסת והנחתת מסוקים חשמליים - נא לנעוץ!

    ציטוט נכתב במקור על ידי gadily צפיה בהודעה
    אלעד,

    מאמר מושקע ויפה המשקף את ניסיונך.

    רציתי להוסיף עוד שתי הערות בטיחותיתת שאותן אני מממש בכל המסוקים שלי.
    א. כל הבקרים במסוקים הגדולים (טירקס 450 , 500 ) כוללים מפסק מובנה מהיצרן !!
    זה אמנם יותר יקר אבל הרבה יותר בטיחותי ונוח.
    לא כל כך ברור לי מדוע רוב היצרנים אינם מכלילים מפסק בבקרים שלהם.

    ב. על כל הבקרים שלי יושב כרטיסון חכם ניתן לתכנות המתריע ויזואלית וקולית על ירידת המתח
    מתחת לסף מסוים ויש לי אז עוד כחצי דקה לפחות לנחות באופן בטוח.
    לדוגמא: 3.2 וולט לתא סף תחתון.

    לדעתי זה יותר טוב מטימר כי זוהי ההתראה האמיתית ביותר!
    אמנם ראיתי שבבקרים של JETI יש מפסקים, אבל ברוב המוחלט של הבקרים אין מפסק, כנראה בגלל הזרמים שעוברים שם
    לדוגמא בבקרים של ALIGN, CASTLE,TURNIGY, ואפילו KOTRONIC אין מפסק
    לכן אני משתמש בשיטה של לחבר את הסוללה שה-HOLD בשלט מופעל

    הבעייה עם כל הכרטיסונים למיניהם היא לפעמים המסוק רחוק ולא רואים או שומעים או ההתראה, גם הרבה פעמים ההתראה באה שמתח הסוללה נמוך מידי וככה נגרם נזק לסוללה, אני כבר 3 שנים משתמש בטיימר, וכל עוד קובעים טווח טוב בטיימר ונצמדים לפורמט שהצעתי למעלה לא מסתכנים בקאט אוף וגם צריך להשאיר לפחות חצי דקה לנחות כך שמתח התאים לא ירד מתחת ל-3.7V לתא
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

נושאים דומים

  1. הטסת חשמליים באיזור הקריות
    על ידי ilan222 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-02-2010, 17:14:20
  2. כללי בטיחות בליפו
    על ידי sharonx בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 04-09-2009, 23:00:55
  3. כללי בטיחות בליפו
    על ידי sharonx בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-09-2009, 18:46:24
  4. [עזרה!] שאלות בקשר להתחלת הטסת מסוקים
    על ידי Eechoo בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 23-07-2009, 20:39:43
  5. [מדליק] מפגש הטסת מסוקים ביום הבחירות... עם משפחות...
    על ידי nadavbarak בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 02-02-2009, 14:07:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •