1
1
נערך לאחרונה על ידי ORAN55; 18-10-2012 בשעה 19:04:33.
אני מטיס עם זה :
http://diydrones.com/page/uav-devboard
דורש קצת יותר התעסקות אבל התמורה היא בלי פרופורציות רבה יותר משני המוצרים.
העלויות הן כ 250$-300$ אבל הUDB מאפשר לרכוש OSD זול שלא תומך ב RTH .
ב 300$ אתה קונה את ה osd של range video.
http://www.rangevideo.com/index.php?...roducts_id=178
יש בו גם את ה osd וגם מערכת יצוב שדומה ל co-pilot. כמובן גם RTH.
המערכת מתפקדת באופן מושלם
משה שמואלי
FPV
מסוקים
טיסנים
דאונים
סירות
מכוניות
בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט![]()
![]()
שכחת חיישנים 70$
הייתי במחכה לG5 שיהיה מבוסס גירואים
האם ל osd של range video יש אנטנה עוקבת
לא יצא לי לראות את זה באתר שלהם.
UDB + GPS עולה בערך 200$ כל OSD ב 100$ מספיק .
ב 300$ קיבלת טייס אוטו , מיצב טיסה וLOGGER עם אופציות ש RV או כל מערכת OSD מסחרית יכולה רק לחלום.
החיסרון העיקרי הוא הצורך בהתעסקות בשטח עם מחשב נייד .
ל co-pilot יש חישני חום כמו ל rvosd החיסרון שלהם ביום מעונן הם משתגעים
היתרון שהם מיצביים את הכלי מכל מצב לישור עם האופק.
ל- FY-20A Flight Stabilization System יש גירויים בדומה לגירו של מסוק היתרון מאוד אמין
החיסרון הם לא מישריים את הטיסן .הם מתפקדים כמו גירו של מסוק.
ה g5 של ר rvosd אמור לתת את שני היתרונות.
משה שמואלי
FPV
מסוקים
טיסנים
דאונים
סירות
מכוניות
בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט![]()
![]()
אנטנה עוקבת באמת אי אפשר לדעת מתי יצא
לגבי G5 תהיה מוכן לסוף שנה![]()
ואם כבר מדברים.....מה דעתכם על זה
http://www.foxtechfpv.com/foxtech-fy...nit-p-174.html
מוטי
The sky is my playground
מוטי
אין משהו מיוחד , בגדולאני בקשר עם אלכס בהודעות ועל G5 זה בסך הכל יהיה בורד עליון שיתאים לכל OSD(מודולארי) ויעלה מחיר סביר ויצא בסוף שנה לא צריך להיות עם זה סיבוכים כמו אנטנה עוקבת..
אגב הסיבה שאנטנה עוקבת מתעקבת זה בגלל שהםא לא עובדים כמו איגל טרי מוציעים ונותנים ללקוחות להיות הבטא טסט. עד שאלכס לא מרוצה מאיך שזה עובד 100% הוא לא יוציא וזה בא לידי ביטוי בOSD שהוא ברמה מאד גבוהה
למרות שהיום יש כבר בקרות שלא נופלות מהם
מדובר בשתיי מערכות שונות שמבצעות את אותו הדבר.
המערכת הראשונה FMA4 היא שדרוג של FMA שכולנו מכירים .
מדובר במערכת יצוב שנעזרת בסנסורים IR כדי לייצב את הכלי טייס באוויר.
כמו בכל מערכת IR . לא מומלץ להטיס כאשר יש עננים כבדים הוא
כאשר השמש נמוכה בשמיים, לא מומלץ להטיס מעל הים הוא הגמים גדולים.
המערכת לא עובדת בשילוב GPS .
המערכת השניה היא FY-20A זאת מערכת שעשוה שימוש
accelerometer כמו שיש באייפון ....כדי לייצב את הכלי באוויר.
אין במערכת הזה רגישות למצב הסביבה שבה טס הטיסן ולכן היא
יתר מומלצת בכלל ובמיוחד למי שמתכנן להטיס בלילה .
בכלל נראה שכל העניין של יצוב כלי טייס באוויר הולך לכוון של accelerometer.
החסרון גם במערכת הנ"ל הוא שאין שילוב של GPS במערכת ולכן RTH לא בא בחשבון.
אני הייתי ממתין בסבלנות למערכת כמו RV5 שמשלבת בין accelerometer ל-GPS
ונותנת לך יכולת RTH די טובה.
נערך לאחרונה על ידי motiganot; 05-10-2010 בשעה 16:33:04.
Shoot for the Moon. Even If You Miss, You'll Land among the Stars
Trex 600ESP - Trex 450 - Skywallker FPV - Mikrokopter Okto - Phantom 2 - Phantom 1
מוטי ה FY-20A יודעת לישר את הטיסן?
אם אתה עוזב את הסטיקים בשלט בזמן שהכנף נטויה 30 מעלות ימינה או שמאלה היא יודעת לישר את הכנף?
משה שמואלי
FPV
מסוקים
טיסנים
דאונים
סירות
מכוניות
בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט![]()
![]()
[QUOTE=motiganot;197872]מדובר בשתיי מערכות שונות שמבצעות את אותו הדבר.
QUOTE]
אני לא חושב שהם מבצעות את אותם פעולות.
ה FY-20A יודעת לתקן את הטיסן למצב שהוא היה(בדומה לגירו של מסוק).
ו ה FMA4 יודעת ליצב את הטיסן מכול מצב למצב אופקי.
תקן אותי אם אני טועה.![]()
משה שמואלי
FPV
מסוקים
טיסנים
דאונים
סירות
מכוניות
בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט![]()
![]()
המערכת שאצלי מבוססת על גירו,מדי תאוצה,GPS והיא מתכיילת ל"ישרה ואופקית" בכל הדלקה, ואחר כך מתאפסת באוויר לפי ה GPS.
שים לב שההדלקה צריכה להיות במצב ישרה ואופקית (בערך) בשניה 14 המאזנות מנפנפות זה אומר שאיפוס גיירוים הסתיים וזה המצב שהמערכת תייצב אליו בשניות הראשונות לטיסה עד לכיול הסופי שנעזר ב GPS.
במערכת הסינית אין GPS יש להם פלג קצר שמבצע איפוס יזום וכנראה למצב הזה המערכת שואפת,הבעיה שגם גירוים ומדי תאוצה נסחפים עם הזמן ואי אפשר לסמוך עליהם לערכים אבסולוטיים כבר אחרי מספר דקות.