צריך את עזרתכם...
יש לי TREX 600 עם סטאפ של אליין.
ואני רואה שכל פעם אחרי טיסה אפילו של דקה המנוע מקרסם את הגלגל שיניים
המנוע לא צמוד מידי לגלגל שיניים ולא רחוק מידי
האם למישהו הייתה תופעה דומה?
האם זה טבעי כי הוא חדש?
תודה לעוזרים.![]()
צריך את עזרתכם...
יש לי TREX 600 עם סטאפ של אליין.
ואני רואה שכל פעם אחרי טיסה אפילו של דקה המנוע מקרסם את הגלגל שיניים
המנוע לא צמוד מידי לגלגל שיניים ולא רחוק מידי
האם למישהו הייתה תופעה דומה?
האם זה טבעי כי הוא חדש?
תודה לעוזרים.![]()
תבדוק את הפיניון שכנגדו, אולי הוא פגום
המנוע מכרסם את הגג"ש מהחלק העליון או מהצד ???
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz
זה נראה מלמעלה של הגלגל שיניים
אצלי לאחרונה גיליתי שציר המנוע נשחק באזור המיסב העליון מה שגרם לחופש תבדוק ע"י הוזזת הפניון לצדדים שאין חופש בציר המנוע.
בדקתי אבל לא זה לא זה מדובר בקיט בן שבוע .
כמה הפניון צריך להיות קרוב לגלגל שיניים?
שגיא אתה מכיר את התופעה?
המרווח בין הפיניון לגלג"ש צריך להיות בעובי של דף נייר, לא פחות מזה ולא יותר מזה
העבר פיסת נייר A4 בין הפיניון לגלג"ש
כעת הדק את הפיניון אל הגלג"ש וסגור את הברגים של המנוע אל התושבת.
כעת שלוף את הנייר ע"י סיבוב הלהבים
התופעה שאתה מתאר נשמעת כאילו הפניון לא יושב בדיוק מול הגגש וככה אני מספיק שטח פנים של הגגש על הפניון ובכך לא עומד בעומס...והתוצאה היא כרסום של הגגש
בכבוד רב דניאל ג'וזף Daniel Joseph
Spektrum DX7 2.4
GAUI Hurricane 425
TREX 600 Nitro
ESKY King 3
Blade McpX
Mugi
F/A-18 Edf
Gaui X330 Quad
מדריך להכנת ספק כח תוצרת ביתית:
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=25973
שרשור בנייה הוריקאן 425:
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=27886
המרחק בין הפיניון לגג"ש צריך להיות מאד קטן, במיוחד במסוק חזק כמו ה600
השיטה עם דף נייר משאירה מרווח של 0.1-0.2 מ"מ שזה פי 10 בערך מהמרווח הרצוי
מה שיכול לעבוד במסוקי 450 לא מתאים ל600
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
קודם כל - כתבת שהשחיקה רק בחלק העליון - תוודא שהפיניון יושב מקביל לגג"ש ושאין שם הטייה כלשהי בתושבת המנוע או בחיבור של המנוע עצמו - הפיניון אמור להיות מקביל לחלוטין לגג"ש כדי לקבל התאמה מושלמת.
דבר שני, המטרה בקביעת המרחק בין הפיניון לגלג"ש היא להגיע למצב בו הפיניון יושב צמוד אבל לא בלחץ. מכיוון שהגלג"ש אינו עגול לחלוטין, צריך לסובב ביד ולחפש את המצב הלחוץ ביותר והמשוחרר ביותר ולמצוא את האיזון ביניהם. אם תקנה גלג"ש שחתוך ב CNC, אז יש פחות סיכוי לאובליות והחיבור יהיה טוב יותר.
השיטה עם הנייר טובה, אבל הנייר צריך להיות קצת בלחץ בלי להיחתך, ובכל מקרה צריך לגלגל ידנית ולמצוא את האיזון בין הנקודות כמו שאמרתי.
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
תודה לכולם על העזרה
אני יבדוק את זה שוב למרות שבעין הכל נראה מצויין והגלגל משסתובב בחופשיות אין עליו לחץ מידי והפיניון יושב בתוך הגג"ש