אני מעוניין להפוך את האפרנטיס שלי לארבע תאים.
הסוללה שאני הולך לשים עליו היא 4 תאים 4000 מילי.
איזה מנוע אני צריך לשים עליו? ואיזה בקר?
אני מעוניין להפוך את האפרנטיס שלי לארבע תאים.
הסוללה שאני הולך לשים עליו היא 4 תאים 4000 מילי.
איזה מנוע אני צריך לשים עליו? ואיזה בקר?
למה?
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
למה לשנות?
תוספת משקל עלולה לשנות את היציבות
אני החלפתי את המנוע המקורי (עשוי פלסטיק?!?)
למוע 15 מקורי של e-flite הבדלים מדהימים בטיסה
קח בחשבון שצריך לעשות כל מיני הסבות וחיתוכים בתושבת המנוע
המנוע ב-apprentice יושב בזווית כלפי מעלה...
E-flite apprentice 25rtf
E-flite T-34 Mentor 32 ePTS RTF
is nice to be important but its more important to be nice
אני פעם ניסיתי להתחכם ושמתי סוללת 5000mah שלושה תאים כדי להטיס יותר זמן.
זמן הטיסה באמת הוכפל אבל אופי הטיסה כל כך השתנה שהטיסן הפך מטריינר שובב לעגלה כבדה עם תגובות איטיות.
וככה זה נראה בפעם האחרונה שניסיתי לעשות לופ (די גבוה) ולא הצלחתי להתיישר אחריו:
![]()
כמעט כל דבר הוא בר תיקון.
טוב, חוץ מהאלקטרוניקה שעברה פה טראומה רצינית ועברה לעולם שכולו טוב...
את הגוף הדבקתי, את הזנב כמעט לא היה צריך לתקן, את הכנפיים הייתי צריך להזמין מחדש כי נשארו בשטח "ביסים" שלא מצאתי, ולמזלי הזמנתי לפני כן חלפים כמו תושבת מנוע, קאוול וכני נסע.
רק את המסגרת של בית הסוללה לא הצלחתי לשחזר ואני עדיין עובד על זה.
מתישהו אעלה תמונות, כשיהיה לי מדף פנוי לשים עליו אפרנטיס![]()
אגב, מצאתי תחליף מצויין ל EFLITE 15 היקר
נותן את אותו הדחף, ואמין לא פחות
http://cgi.ebay.com/RC-Timer-1000KV-...item19b727fa3f
הבעיה שיש לי הרבה סוללות 4 תאים 4000.
כבר טסתי איתם עם המנוע הקיים, אך הוא מתחמם.
אני רואה שהRC TIMER תואם לארבע תאים, כדי להזמין אותו?
אם אתה שם סוללת 4 תאים המנוע מסתובב מהר יותר ולכן אתה צריך פרופ קטן יותר.
ארגן לעצמך וואט-מטר ומדוד שאתה לא חורג מהיכולות של המנוע\בקר\סוללה וחפש את הפרופ האידיאלי מבין המלאי שלך.
the best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter
-Winston Churchill-
רק אם הבקר והמנוע יעמדו באמפר החדש.
בואזז שים לב :
תוספת הסל"ד של הפרופ תעלה את ההספק הנצרך מהמנוע בסדר גודל של ריבוע ההפרש במתח.
היות ורוב הסט-אפים מוטסים עם פרופ שמותאם למקסימום שהמנוע יכול לתת מבלי להשרף, עליה בתא מ3S ל4S תגרור עליה נומינלית של 33% בסל"ד שתגרור עליה של כ77% בהספק הנצרך ע"י הפרופ (אני מזכיר אותו הפרופ כהגדרתך).
אני לא מכיר סט אפ שידע לספוג זאת מבלי להעלות עשן.
אגב התוספת הנ"ל שקולה להחלפת מנוע בלבד בעל אותו גודל פיזי מ1000KV ל1300KV לערך....
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
כרגע שאני מטיס, אני לא עובר חצי מצערת, אני מודע לעובדה שאני צריך להוריד מידה בפרופ, אבל המנוע של EFLITE מתאים רק לפרופים שלהם, ואין להם ממש מבחר.
לכן החלטתי להחליף מנוע, אם אני אוכל לקבל המלצה על מנוע אני אודה לכם מאד.
אז למה שלא תמצא מנוע עם KV נמוך יותר ותשתמש באותו פרופ'?
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
אם אתה רוצה להישאר עם התושבת והכיסוי הפלסטי הקדמי - זה המנוע הדומה ביותר שמצאתי אצל הסיני:
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=23293
קוטר החור של הפרופ שלהם הוא ענקי, וממילא אין טעם להתעקש עליו, עדיף להעיף אותו ולשים APC.
לא התכוונתי לאותו פרופ' ספציפי רק לאותה המידה![]()
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
אם לא אותו הפרופ הספציפי, מה הטעם להתעקש על המידה???
הקטנת הפרופ או החלפת המנוע כמעט בוודאות לא יפתרו את הבעיה
לפני שאתה מחליף מנוע תנסה להגדיל את פתחי האוורור של הסוללה
ותרכיב ■BEC Output: 5V/3A זה אקמול לסט שלך![]()
תודה רבה אייל, אני רואה שבמנוע "השמנמוך" לא השתמשת , האם הוא עדיין בבעלותך?
יש לי עדיין את השמנמוך וגם את המנוע השלישי שהזמנתי.
אני בשיפוצי האפנטיס אז אני עדיין בדילמה אם להזמין בכל זאת את המנוע ההוא שעבד מצויין או להתקין אחד מהאחרים ולקצר את הCowel...
יש לי את שני אלה:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=3888
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=4912
נראה ששניהם מתאימים ל-4 תאים.
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 08-01-2011 בשעה 22:45:37.