אולי זה טיפה חוצפה מצידי..מקווה שלא
אבל מישהו אוכל לכתוב איזה דברים צריך לתכנת בשלט לפני טיסה ראשונה?
לא צריך פירוט בגלל שכל שלט קצת שונה רק רשימה של דברים ומה כל דבר בפועל עושה
אולי זה טיפה חוצפה מצידי..מקווה שלא
אבל מישהו אוכל לכתוב איזה דברים צריך לתכנת בשלט לפני טיסה ראשונה?
לא צריך פירוט בגלל שכל שלט קצת שונה רק רשימה של דברים ומה כל דבר בפועל עושה
אני מציע שתיפגש עם מישהו בעל ניסיון ותעשה את זה איתו.
הרשימה ארוכה ומורכבת וכוללת כיוון המסוק. מורכב מכדי להסביר בקצרה בפורום ואם לא יעשה בצורה נכונה, יביא בוודאות לריסוק.
רון טוסמן
תיכנס לסירטונים של מוטי הפקות![]()
שיהיה בהצלחה
(מוטי ברטוב יש קישורים בפורום)
באמת עדיף שמישהו מנוסה יעשה את זה , צריך עיניים שיודעות איך כל הכיוונים המכאנים צריכים להיות ואז לתכנת את השלט ולבצע התאמות לפי הצורך.
ממש לא כמו בטיסן שאפשר לחפפ מקסימום קיזוזים באוויר, במסוק במקרה הטוב זה לא יעלה , ובמקרה הרע...
תומר
TBS Discovery Naza
Multiplex Fun Cub
VMar RV-4
Axial SCX10 Jeep Rubicon
Baja 5B SS
Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF
Once upon a time: TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF
ובקרוב השירשור:
"מישהו יודע איך מוציאים להב שבורה של מסוק מהגולגולת?"
מה יש לכם הרגתם את הילד
דבר ראשון, באמת מומלץ את כל הכיוונונים הללו לעשות עם מישהו שמבין .. וניסיתי ..אמנם ה 450 ריחף ונחת ... ולא הייתי צריך להחליף הרבה חלקים אחריזה
אבל בשביל להטיס ולהנות כניראה באמת צריך מומחה ...
אבל !!
לא צריך גם לשמור את המידע הזה בסוד ... גם הבחור לא ביש פרוט אלא בכלליות מה קורה שם ...
אני עצמי גם הייתי שמח לקבל את המידע הזה ..
אני אנסה לענות מהידע המועט שלי.
לפי התפריטים של הפוטאבה שלי.
1. REV - כמו במטוס, כיוון הפעולה של הסרבואים, אני לא מבין תכלס למה הם יכולים להיות הפוכים
2. TRIM - כמו במטוס, קיזוז עדין של מיקום הזרוע של הסרבו
3. EPA - כמו במטוס, הגבלת טווח הפעולה של הסרבו מנק. קצה אחת לשניה
4. D/R ו EXPO - כמו במטוס, הגבלה של תעונת הסרבו, הראשון במונחים אבסולוטיים והשני ביחסי
5. SWASH - סוג הסוואש, יש כאלו עם 2 סרבואים 3 או 4 .. יש שני סרבואים קדימה ואחד אחורה או אחד קדימה ושניים אחורה וחייבים לבחור את הסוג הנכון.
6. thr curve - קביעת מהירות סיבוב המנוע והראש ביחס לתנועת הסטיק - יש הגדרה ניפרדת למצב ספורט / אייל אפ ולמצב נורמל
7. pitch curve - קביעת כמות תנועת הלהב ושינוי זוית התקיפה של הלהבים ביחס לתנועת הסטיק - יש הגדרה ניפרדת למצב ספורט / אייל אפ ולמצב נורמל
8. יש גם מצב fail safe לערוץ 3 ( מצערת ) שלא בטוח איך מפעילים אותו .. אני בכל אופן לא הצלחתי.
אני אשמח אם מישהו מאותם תותחי על מומחים יאשר או יתקן את מה שכתבתי ....
אמנם הסבר זה נכון ברובו אך לא זה מה שביקש פותח השרשור.
הוא למעשה ביקש סד"פ לכיוון ראשוני של המשדר לפני טיסה ראשונה. גם אני לא מאמין שצריך לשמור בסוד את המידע אבל יש להעבירו בצורה מסודרת ובאופן מקצועי ולא כרשימה פשוטה על גבי דפי הפורום. על כן, אני חוזר וממליץ להיצמד לבעל נסיון לכיוונים הראשונים ולהעזר בו גם בכיוונים בהמשך עד שהנושא הופך להיות "טבע שני".
גם שימוש בסרטון הדרכה בעייתי שכן הוא אינו לוקח בחשבון הבדלים שקיימים בין מסוקים ו/או בעיות אינדיבידואליות בבניה.
רון טוסמן
השירשור הזה הוא כמו ללמוד שחייה בהתכתבות![]()
נערך לאחרונה על ידי ziki; 14-04-2011 בשעה 12:48:09.
הסבר מה זה טרים זה שחיה בהתכתבות ? ...
אז תסביר לו גם שלא עושים TRIM במסוק , אלא מכוונים הכל מכאנית.
בנוסף, אם כבר , אז SUB TRIM חד פעמי ליישור הזרועות.
תומר
TBS Discovery Naza
Multiplex Fun Cub
VMar RV-4
Axial SCX10 Jeep Rubicon
Baja 5B SS
Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF
Once upon a time: TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF
אני לא הסברתי איך עושים
אני הבנתי ממנו שהוא מעוניין לדעת מה יש .. וזה מה שכתבתי
אני לא מומחה ואת זה גם כתבתי וגם כתבתי שאני הולך למומחה .. אחרי שהייתי חכם גדול וניסיתי לבד ...
כתבתי את זה ראשון בהתחלה.
אולי אם מנוסה וחכם כמוך היה כותב דברים ומשתף מידע היו יותר שיכולים לעשות את זה לבד.
הרי זה לא איזה תורה מטורפת מסיני .. זה בסה"כ משחק עם שלט רחוק ...
רון טוסמן
כמו שכתבתי - שחייה בהתכתבות.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110