דבר ראשון, באמת מומלץ את כל הכיוונונים הללו לעשות עם מישהו שמבין .. וניסיתי ..

אמנם ה 450 ריחף ונחת ... ולא הייתי צריך להחליף הרבה חלקים אחריזה
אבל בשביל להטיס ולהנות כניראה באמת צריך מומחה ...
אבל !!
לא צריך גם לשמור את המידע הזה בסוד ... גם הבחור לא ביש פרוט אלא בכלליות מה קורה שם ...
אני עצמי גם הייתי שמח לקבל את המידע הזה ..
אני אנסה לענות מהידע המועט שלי.
לפי התפריטים של הפוטאבה שלי.
1. REV - כמו במטוס, כיוון הפעולה של הסרבואים, אני לא מבין תכלס למה הם יכולים להיות הפוכים
2. TRIM - כמו במטוס, קיזוז עדין של מיקום הזרוע של הסרבו
3. EPA - כמו במטוס, הגבלת טווח הפעולה של הסרבו מנק. קצה אחת לשניה
4. D/R ו EXPO - כמו במטוס, הגבלה של תעונת הסרבו, הראשון במונחים אבסולוטיים והשני ביחסי
5. SWASH - סוג הסוואש, יש כאלו עם 2 סרבואים 3 או 4 .. יש שני סרבואים קדימה ואחד אחורה או אחד קדימה ושניים אחורה וחייבים לבחור את הסוג הנכון.
6. thr curve - קביעת מהירות סיבוב המנוע והראש ביחס לתנועת הסטיק - יש הגדרה ניפרדת למצב ספורט / אייל אפ ולמצב נורמל
7. pitch curve - קביעת כמות תנועת הלהב ושינוי זוית התקיפה של הלהבים ביחס לתנועת הסטיק - יש הגדרה ניפרדת למצב ספורט / אייל אפ ולמצב נורמל
8. יש גם מצב fail safe לערוץ 3 ( מצערת ) שלא בטוח איך מפעילים אותו .. אני בכל אופן לא הצלחתי.
אני אשמח אם מישהו מאותם תותחי על מומחים יאשר או יתקן את מה שכתבתי ....