שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: המסוק מקשקש בזנב (זה כמובן יפה אבל לא במקום)

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    60
    תודה!
    7
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question המסוק מקשקש בזנב (זה כמובן יפה אבל לא במקום)

    שלום לכולם! אני חדש בתחום.
    קניתי מסוק של אליין T-REX 600 NITRO 3G. כשהגיע זמן לכוון אותו כיוון הזנב, כניראה החלק המסובך , כל משאני עושה פשוט לא עוזר . גם כשהצלחתי לאזן אותו, העלתי אותו יותר גבוה ואז עוד פעם זה התחיל.
    בבקשה מישיכול לתת לי הנחייה איך לבציע את הכיוון בצורה יעילה אני אשמח מאוד. במידה ודרושים נתונים נוספים אין בעייה.
    תודה מראש
    לאוניד

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    3,672
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המסוק מקשקש בזנב (זה כמובן יפה אבל לא במקום)

    אתה צריך לכוון את ה gain. או בעצם- רגישות הזנב.
    ממליץ להיעזר במישהו שמבין כי זה החלק המסובך יותר בכיוון.
    RcWorks
    ניר בורשטיין
    Nir Burshtein
    בנייה, הרכבה והדרכה
    ייעוץ וליווי מתחילים
    054-245-7838

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    60
    תודה!
    7
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המסוק מקשקש בזנב (זה כמובן יפה אבל לא במקום)

    תודה על התגובה. במידה והיה אפשרי תאמין לי כבר הייתי עושה זאת. אני פשוט לא מכיר אף אחד שיוכל לעזור לי.
    אולי יש איזה דרך לתת לי הסבר על הדבר ע"מ שאוכל להמשיך הלאה בעצמי?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המסוק מקשקש בזנב (זה כמובן יפה אבל לא במקום)

    כעיקרון, זה תלוי בג'ירו שלך.
    קרא את ההוראות שלו ועקוב אחר ההנחיות שלב אחר שלב.
    כעיקרון, כיוון זנב טוב מתחיל בכיוון מכאני נכון. מצב האפס צריך להיות כאשר הכל נמצא ב 90 מעלות - שרוע הסרבו, הנדנדה שבין הפושרודים, וכמובן, הפיץ' סליידר בזנב. לאחר מכן, צריך לכוון את גבולות התנועה כך שיהיו מקסימליים לשני הכיוונים וזאת על פי ההנחיות בהוראות הג'ירו. מכאן, עליך לבצע כיוונים בשטח - בתלות בסוג הג'ירו, בחלקם יש לבדוק את מצב האפס בריחוף מצב RATE (לא שומר זנב) ובסוף, לכוון את הגיין כך שיהיה ממש מתחת למצב של האנטינג (רעידות מהירות זל הזנב שמאלה וימינה.

    אולי אם תפרט את סוג הגירו שלך, תוכל לקבל הכוונה יותר מדוייקת.

    בבהצלחה!
    רון טוסמן

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    60
    תודה!
    7
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: המסוק מקשקש בזנב (זה כמובן יפה אבל לא במקום)

    תודה רבה על התגובה!
    הגיירו מובנה במערכת הפלייברלס. לפי משקראתי כיוון שלו זה אותו להליך של כיוון GP780 שלהם לא שזה אומר לי משהו, בכל אופ המערכת נקראת FL760 לא זוכר איזה גירסה.
    כיוון GAIN מתבצע שם בעזרת סטיק על השלט אבל כשאני מוסיף כאילו לא קורה שום דבר. איזה תופעות יכולות להיות מיתר של GAIN?
    ושאלה שאולי יותר עיניינית במידה וכתוב שלמסוקים גדולים הלד של הגיין צריך להיות ירוק אם אנסה להטיסו באדום איזה תוצאה יכולה להיות?

נושאים דומים

  1. [שאלה] בעייה בזנב של המסוק.
    על ידי danielmashraki בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-03-2011, 16:11:25
  2. מעניין: מוצר לאיתור ארנק, ילד, חיית מחמד, או כמובן - טיסן
    על ידי אייל שפירא בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 02-12-2010, 13:49:33
  3. פאן ג'ט FPV (כמובן), עם מחשב טיסה מהתקדמים בעולם!!!
    על ידי איציק רונן בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 07-03-2010, 20:36:00
  4. [עזרה!] עזרה צריך שני קונקטורים JST נקבה כמובן בתשלום
    על ידי חזי בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-02-2010, 15:54:56
  5. התאמת סוללות ומטען (מהסיני כמובן)
    על ידי srGal בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-10-2009, 14:44:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •