תגובה: האם זה בסדר להשתמש בסלולות האלו.

נכתב במקור על ידי
tamos
אי אפשר להגיד לך אם זה בסדר בלי לדעת עוד פרטים.
איזה רכב אתה מסיע? מה אתה מחפש מהאוטו?
אני אסיע RC8BE של חברת AE
אני מחפש כוח, ומהירות.
ואני חושש שה25סי יגביל אותי, ויסכן את הסוללה...

נכתב במקור על ידי
AmitB
לי זה נראה סביר - אם הרכב כולל בקר ומנוע של 120A מקס' (רציף) אין טעם לשים סוללות לעומס יותר גבוה, ואם אני מבין נכון את הקישור ששלחת, זה המצב.
נכון שחשוב לבצע מדידה ולוודא שהעומס בפועל לא עובר את המספר הזה, אבל -
מכיוון שיש כבר שני רכיבים שיכשלו אם תעבור את ה 120A, אני לא רואה יתרון בסוללה שמסוגלת לעמוד בזרם יותר גבוה מזה.
מה עוד שמצויין בפירוש שזו סוללה שמסוגלת לספק 125A רציף ו 175A רגעי.
(הניסוח "דורשת" - קצת מבלבל, ולא ברור אם לזה התכוונת - כמו שיוסי כתב, בקלות אפשר לגרום למערכת שתדרוש יותר - והרבה יותר, כל מי ששם פרופ טיפה גדול מדי על טיסן מכיר את התוצאות... מה שאני מנסה לומר זה - שנראה שהמערכת כבר מתוכננת ל 120A ולא תוכל לעמוד ביותר מזה, גם אם תשים סוללות של 200A)
אני גם לא הייתי בטוח לגבי ה"דורשת" פשוט, אני לא ממש מבין באלקטרוניקה, אז אני לא יודע עם זה המקסימום, או שזה רציף, או בכלל מינימום...
אני באמת לא יודע...

נכתב במקור על ידי
wonderd
לדעתי אתה קצת על הגבול - קח סוללה 30C במקום ה 25 ואז תהיה מסודר.
מי שמטיס מסוקים מכיר את זה הכי טוב, סוללה עם קצת פריקה מהיר יותר תיתן מעט יותר כח זמין ופחות סיכוי להתחממות. חבל לעבוד על קצת היכולת של הסוללה.
עם אני אגיע לקצה היכולת של הסוללה, היא תתנפח, תתחמם מאוד, מה יקרה לה?
תודה לכולם!
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.