לי זה נראה סביר - אם הרכב כולל בקר ומנוע של 120A מקס' (רציף) אין טעם לשים סוללות לעומס יותר גבוה, ואם אני מבין נכון את הקישור ששלחת, זה המצב.
נכון שחשוב לבצע מדידה ולוודא שהעומס בפועל לא עובר את המספר הזה, אבל -
מכיוון שיש כבר שני רכיבים שיכשלו אם תעבור את ה 120A, אני לא רואה יתרון בסוללה שמסוגלת לעמוד בזרם יותר גבוה מזה.
מה עוד שמצויין בפירוש שזו סוללה שמסוגלת לספק 125A רציף ו 175A רגעי.
(הניסוח "דורשת" - קצת מבלבל, ולא ברור אם לזה התכוונת - כמו שיוסי כתב, בקלות אפשר לגרום למערכת שתדרוש יותר - והרבה יותר, כל מי ששם פרופ טיפה גדול מדי על טיסן מכיר את התוצאות... מה שאני מנסה לומר זה - שנראה שהמערכת כבר מתוכננת ל 120A ולא תוכל לעמוד ביותר מזה, גם אם תשים סוללות של 200A)