שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: לימנוע אסון??

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    אבן יהודה
    הודעות
    57
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל לימנוע אסון??

    היי.
    יש לי שאלה חשובה.
    יש ברשותי סוללות 1050 של רינו (הצהובות עם הקרנף),3 תאים 20 C האם אני יכול להטעין את הסוללות לפי 1100 מילי אמפר או רק לפי 1000 מילי אמפר?בהטענה של 1100 הטעינה תיהיה מהירה יותר?וב-1000 תיהיה איטית יותר?איך זה עובד?זה מסוכן?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    הטעינה תהיה בדיוק אותו דבר
    תא תרגיש שום הבדל
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    היי גולן ,
    באיזה מטען אתה משתמש?
    בעקרון הכיוון שלך נכון - למרות שבכאלו הפרשים ההבדל זניח.
    אם תבצע טעינה "לפי הספר" - אין בכך סיכון.
    איתי.
    .Itay.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    ניתן להטעין את הסוללות הללו בזרם של עד 2C
    אני טוען לרוב ב1.5C (יש במגוון קיבולות)

    ספציפית הסוללה שלך יכולה להיטען בזרם שלא יעלה על 2100mA

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,236
    תודה!
    20
    הודה 37 פעמים ב 21 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    כמו שאמרו לפני , עם דגש על האחרונה

    מומלץ לקנות שק לטעינת ליפו או לטעון בכד חרס וגם להיות באזור של המטען . נשרפו כבר דיי הרבה בתים בעולם ואנשים עדיין לא מפנימים .
    גם טעינה נכונה עלולה להשתבש מכשל כלשהו...

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    ציטוט נכתב במקור על ידי גיא חנוך צפיה בהודעה
    כמו שאמרו לפני , עם דגש על האחרונה

    מומלץ לקנות שק לטעינת ליפו או לטעון בכד חרס וגם להיות באזור של המטען . נשרפו כבר דיי הרבה בתים בעולם ואנשים עדיין לא מפנימים .
    גם טעינה נכונה עלולה להשתבש מכשל כלשהו...
    כמובן!
    למקרה שהובנתי לא נכון - שימוש בסוללות ליפו , וכן התעסקות בהטענתם - אלו דברים מסוכנים!
    כוונתי הייתה שאין סיכון להטעין סוללת 1050 מיליאמפר - ב1C...
    .Itay.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,236
    תודה!
    20
    הודה 37 פעמים ב 21 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    זה ברור.. רציתי רק לחדד את עניין הבטיחות , לא הייתה שום טענה כלפיך
    השבוע שמעתי על מקרה נוסף של בית שרוף בגלל כשל של אחד הרכיבים (לא בגלל הגדרה שגוייה במטען)
    מתחילים בתחום החשמלי לא מודעים לסכנות באכסנה וטעינה , לא מסבירים להם בחנויות ברוב המקרים ואף אחד לא טורח לקרוא את הוראות הבטיחות המצורפות לכל סוללה

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    84
    תודה!
    8
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    ציטוט נכתב במקור על ידי valaza צפיה בהודעה
    ניתן להטעין את הסוללות הללו בזרם של עד 2C
    אני טוען לרוב ב1.5C (יש במגוון קיבולות)
    אני גם משתמש בסוללות האלה וכתוב עליהן מפורשות שניתן לטעון על 2C
    גם אני טוען אותן ב 1.6 אמפר, ליתר בטחון...
    אם זה יכול לטוס, אני אטיס את זה

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    ציטוט נכתב במקור על ידי גיא חנוך צפיה בהודעה
    זה ברור.. רציתי רק לחדד את עניין הבטיחות , לא הייתה שום טענה כלפיך
    השבוע שמעתי על מקרה נוסף של בית שרוף בגלל כשל של אחד הרכיבים (לא בגלל הגדרה שגוייה במטען)
    מתחילים בתחום החשמלי לא מודעים לסכנות באכסנה וטעינה , לא מסבירים להם בחנויות ברוב המקרים ואף אחד לא טורח לקרוא את הוראות הבטיחות המצורפות לכל סוללה
    אני חדש בתחום, איפה אני יכול למצוא ״הוראות שימוש, טיפול ואחסנה״?

    תודה
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,236
    תודה!
    20
    הודה 37 פעמים ב 21 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    בעיקרון הוראות טיפול בסוללה נמצאות בדף נייר מצורף לסוללה , לפעמים ניתן למצוא אותן במדבקה מאחורי הסוללה

    עקרונות בסיסיים לבטיחות בשימוש של LIPO :

    1. להשתמש בשק טעינה או בכד חרס למקרה ש..
    2. לא לטעון וללכת , להשאר באזור!
    3. על כל סוללה רשום זרם טעינה מקסימלי , לא לעבור אותו . אם לא רשום תטען ב 1C
    4. לא לפרוק סוללה יותר מידי
    5. אם סוללה מתנפחת לא להשתמש בה ולא לטעון אותה ( תחפש בפורום איך נפטרים מליפו )
    6. אם אתה לא מתכוון להטיס בימים הקרובים יש ברוב המטענים החדשים מצב שנקרא STORAGE , הוא מאזן את התאים שיגיעו ל 3.8V כ"א. אם אין מטען עם מצב כזה תפרוק או תטען ותמדוד מתח עד שתגיע למתח הרצוי.
    7. להקפיד להגדיר את סוג הסוללה הנכון במטען , זאת הסיבה העיקרית לתאונות כאלה
    8 . חיבורים בטוחים לספק ולכבלי טעינה , קצר בהם זה גם מתכון לצרות

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    ציטוט נכתב במקור על ידי גיא חנוך צפיה בהודעה
    בעיקרון הוראות טיפול בסוללה נמצאות בדף נייר מצורף לסוללה , לפעמים ניתן למצוא אותן במדבקה מאחורי הסוללה

    עקרונות בסיסיים לבטיחות בשימוש של LIPO :

    1. להשתמש בשק טעינה או בכד חרס למקרה ש..
    רק בשלב הטעינה או גם בשלב האחסון?
    2. לא לטעון וללכת , להשאר באזור!
    3. על כל סוללה רשום זרם טעינה מקסימלי , לא לעבור אותו . אם לא רשום תטען ב 1C
    4. לא לפרוק סוללה יותר מידי
    5. אם סוללה מתנפחת לא להשתמש בה ולא לטעון אותה ( תחפש בפורום איך נפטרים מליפו )
    6. אם אתה לא מתכוון להטיס בימים הקרובים יש ברוב המטענים החדשים מצב שנקרא STORAGE , הוא מאזן את התאים שיגיעו ל 3.8V כ"א. אם אין מטען עם מצב כזה תפרוק או תטען ותמדוד מתח עד שתגיע למתח הרצוי.
    אני מתכנן להשתמש בסוללה עבור הסטרטר שלי, בד״כ אני מטיס בסופי שבוע, אני צריך לפרוק אותה בסיום?
    7. להקפיד להגדיר את סוג הסוללה הנכון במטען , זאת הסיבה העיקרית לתאונות כאלה
    8 . חיבורים בטוחים לספק ולכבלי טעינה , קצר בהם זה גם מתכון לצרות
    ותודה...
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    אבן יהודה
    הודעות
    57
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    מה אני יכול להטעין למשל עד 2100 את אותה סוללה?ומה הטעינה תהיה מהירה יותר?זאת אומרת אם יש לי סוללה 1300 מילי אמפר 20 C אני יכול ליטעון אותה עד 2600 מילי אמפר?כפול 2?

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    אבן יהודה
    הודעות
    57
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    מזה ה-C ? 15 C 20 C

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,236
    תודה!
    20
    הודה 37 פעמים ב 21 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    עדיף גם באכסון ...
    החלטה שלך , ההוראות לא מדברות על זמן מדוייק
    סטרטר בעיקרון הוא צרכן לא קטן אז אני מניח שהסוללה לא תשאר טעונה בסוף יום ההטסה , משם הדרך למצב אכסון לא ארוכה

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,236
    תודה!
    20
    הודה 37 פעמים ב 21 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    ציטוט נכתב במקור על ידי גולן אמנו צפיה בהודעה
    מה אני יכול להטעין למשל עד 2100 את אותה סוללה?ומה הטעינה תהיה מהירה יותר?זאת אומרת אם יש לי סוללה 1300 מילי אמפר 20 C אני יכול ליטעון אותה עד 2600 מילי אמפר?כפול 2?
    אתה יכול , אבל קח בחשבון שזה יקצר את האורך חיים שלה (במידה ורשום עליה שמותר עד 2C טעינה )
    מה שמותר לא אומר שטוב לאורך חיים שלה.. אני טוען בזרם המקסימלי רק שאני בשטח ולחוץ להטיס , בבית אני טוען על 1C

    ציטוט נכתב במקור על ידי גולן אמנו צפיה בהודעה
    מזה ה-C ? 15 C 20 C
    הC מציין את הזרם פריקה \ טעינה

    סוללה שרשום עליה 20 C תיתן את הקיבולת X הנתון ב C
    אם הסוללה שלך היא 1300 מילי , והיא 20 C אז : 1300X20=26,000
    26,000 מיליאמפר = 26 אמפר

    תבדוק גם שהסטרטר לא עובר את הצריכת זרם הזאת אחרת הסוללה תתנפח

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    1,203
    תודה!
    73
    הודה 92 פעמים ב 60 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    ציטוט נכתב במקור על ידי גולן אמנו צפיה בהודעה
    מזה ה-C ? 15 C 20 C
    היי גולן בסוללה יש כמה נתונים שחשוב לדעת .
    הראשון שכולם מכירים זהו הקיבולת שניתנת ביחידות של mha לדוגמא 1050 במקרה שלך . נתון נוסף זהוא יכולת הפריקה שלך שניתנת ביחידות של C אלו הם ה 20C אן ה 15C מדוע נתון זה חשוב?
    כדי שתדע כמה אמפר אפשר "למשוך" מהסוללה בלי לפגום בה. איך עושים את החישוב? פשוט מכפילים את הקיבולת 1050 ב מספר ה C של הסוללה לדוגמא 1050 כפול 15 שזה נותן 15750
    את זה מחלקים ב 1000 ומקבלים כמה אמפר ניתן "למשוך" 15.75 במקרה הנ"ל (אמפר מודדים עם מד הספק כמו זה) . הנתון השלישי זה בכמה C ניתן לטעון. הכלל שלי זה 1C כל עוד לא מצויין אחרת . אצל HK רשום מאחורה במדבקה קטנה עד כמה C ניתן לטעון לרוב מדובר ב 2C . אני מטעין אותם ב 1.5C כדי לקצר את זמן הטעינה. עכשיו איך מתרגמים את זה כדי לדעת מהוא הזרם המקסימלי שבו ניתן לטעון? שוב אותו חישוב קיבולת כפול C , אבל הפעם C של ההטענה לכן בדוגמה שלך 1050 כפול 1C זה 1050 אותו נחלק ב 1000 ונקבל 1.05 אמפר או 1 אמפר. אם במדבקה מאחור רשום עד 2C אז האמפר המקסימלי בו אתה יכול להטעין הוא :1050mha X2C שזה נותן 2100 חלקי 1000 כלומר 2.1 אמפר טעינה מקסימלי.
    מקווה שהייתי מספיק ברור , השמטתי בכוונה כמה נתונים למען בהירות ההסבר.
    נערך לאחרונה על ידי liorz055; 05-06-2011 בשעה 21:34:53.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    לכל החדשים...!!! לחבר איפליי נשרף הבית בגלל טעינה בלי שמירה על כללי הבטיחות.

    אני מציע לכם לקרוא את השירשורים הבאים ולהתנהג לפי כללים ברורים שגם נכתבו פה בשירשור.



    יש פה הרבה דיונים די ממצים בנושא:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...t=%EB%F1%F4%FA

    http://www.efly.co.il/forums/showthr...t=%EB%F1%F4%FA

    http://www.efly.co.il/forums/showthr...t=%EB%F1%F4%FA

    http://www.efly.co.il/forums/showthr...E5%EC%EC%E5%FA

    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ocirc;ú

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    הודעות
    52
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    מספר שאלות:

    1. הסוללות שלי מתנפחות פעמים רבות. מדוע זה קורה , איך להימנע ומה המשמעות? אני השתמשתי פעמים רבות בסוללה שהתנפחה שוב ושוב.

    2. איך שקית בטיחות תמנע התלקחות?

    3. האם הסוללה מתפוצצת? מתלקחת? נמסה?

    תודה

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,236
    תודה!
    20
    הודה 37 פעמים ב 21 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    תתחיל עם זה:


    אחרי שתראה תבין מה המטרה של שק טעינה או כד חרס (אני תמיד מעדיף כד חרס שעמיד מאוד, זול ולא מוליך )
    לגבי השאלה הראשונה , הסוללות מתנפחות וחוזרות לעצמן או נשארות נפוחות?

    בכל מקרה אתה מסכן את עצמך שוב ושוב , אתה צורך מהסוללה יותר מידי זרם או שאתה פורק אותן יותר מידי
    תוכל לתת עוד נתונים? כמה הטיסן צורך , מה הנתונים של הסוללה , ומה המתח של הסוללה בסוף השימוש?

    אם זה עניין של צריכת זרם תעלה ב C שהסוללה מוציאה ..

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    גולן,


    כתבתי לך הודעה אישית.

    ענה, בבקשה.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    אבן יהודה
    הודעות
    57
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לימנוע אסון??

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    גולן,


    כתבתי לך הודעה אישית.

    ענה, בבקשה.
    דר אני מקווה שהייתי מספיק ברור.!!!

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: תגובה: לימנוע אסון??

    ציטוט נכתב במקור על ידי elbazel צפיה בהודעה
    מספר שאלות:

    1. הסוללות שלי מתנפחות פעמים רבות. מדוע זה קורה , איך להימנע ומה המשמעות? אני השתמשתי פעמים רבות בסוללה שהתנפחה שוב ושוב.

    תודה
    אתה כנראה צורך מהן זרם גבוה ממה שתוכננו לתת. זה לא טוב.
    יש לך וואטמטר? תשיג ותמדוד מה צריכת הזרם כשהמצערת פתוחה מלא. יש אנשים שמטיסים טיסנים שבועות בזרם גבוה מהמומלץ בלי לדעת. התיקון לנזק הבלתי נמנע שיגרם מזה על בטוח יותר יקר מוואטמטר.
    בהנחה ששאר הסטאפ שלך מתוכנן נכון (לא שמת פרופ גדול מדי או מנוע עם KV גבוה מדי) עדיף שתעבור לסוללות עם C גבוה יותר או עם קיבולת גבוהה יותר.
    נערך לאחרונה על ידי AmitB; 06-06-2011 בשעה 20:41:22.
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

נושאים דומים

  1. [חדשות] כמעט וזה היה אסון
    על ידי rex450 בפורום פורום JET-ים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 10-09-2010, 19:51:39
  2. EMS, פשוט אסון
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 58
    הודעה אחרונה: 12-07-2010, 21:15:26
  3. [זהירות!] בתחביב הזה, החיפזון הוא אסון!
    על ידי bartovmoti בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 14-04-2010, 06:35:07
  4. [זהירות!] סכנה-מפרופלור סיני לטיסני מנוע דלק,כמעט אסון
    על ידי דואה וצופה סביב בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 04-07-2009, 13:59:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •