שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: ייעוץ בטיסן למתחילים

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2011
    הודעות
    8
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל ייעוץ בטיסן למתחילים

    אהלן,שבוע טוב לכולם
    קוראים לי חן,בן 21 מחיפה,משתחרר מהצבא עוד עשרה חודשים...
    החלטתי להיכנס לתחביב הטיסנאות,ואני מקווה שבחופשת הסוכות אלך לקנות תא הטיסן הראשון שלי...
    ההתלבטות שלי היא בין חשמלי לניטרו..אני יודע שפה פורום חשמליים אבל אמרתי אני אשאל כאן ומקסימום ההודעה תועבר למקומה המתאים..
    אז ככה:מדריך שפגשתי אתמול במנחת כפר גלים אמר לי שטיסנים חשמליים הם יותר קלים מטיסני ניטרו,ופחות יציבים.זה נכון?
    בתכ'לס,איפה יש יותר התעסקות?בטיסני ניטרו או בטיסנים חשמליים?
    מהו זמן השהיהה של הטיסן החשמלי באוויר עם סוללה מלאה?
    הוא גם אמר לי שצריך להביא איתי למנחת 3 סוללות בשביל ההטסה,כי לסוללה ריקה לוקח שעה להיטען...
    בטיסני הניטרו יש צורך בהרבה תיקונים,כיווני מנוע וכו'?בטיסנים החשמליים אין את הבעיות האלו?
    בטיסן החשמלי אני מקבל נטו הטסה,לעומת טיסן ניטרו שאני צריך להתעסק גם עם הרבה הכנות על הקרקע לקראת ההטסה,וגם הרבה ניקיונות ותיקונים אחרי ההטסה?
    תודה,ואשמח לקבל דעות לכאן ולכאן,אני בסוף אחליט מה אני רוצה,רק אני רוצה לראות מה חושבים המומחים...
    תודה ושנה טובה לכולם!
    חן

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    475
    תודה!
    2
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ בטיסן למתחילים

    אושרי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ בטיסן למתחילים

    Chen - you got your answers in the other forum, yet here you are - asking the same questions...

    here you are

    Oh well...

    M
    נערך לאחרונה על ידי mixerfix; 02-10-2011 בשעה 00:20:55.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    ענה לך ארז ואני בפורום הדלק.
    מבלי להשמיץ, הקהילה בכפר גלים רובה נוטה לדלק, לדלק חן() משלו. שגורר אחריו ארגז כלים גדול והשקעה של עוד כמה מאות שקלים בחודש על רכישת דלק, מגבונים לניקוי השמן ועוד צרות.
    מחיר הסוללות כיום, מאידך, הוא מגוכך וניתן בעלות של גלון דלק להצטייד בסוללה נוספת שתספיק לשנה.

    גילוי נאות :
    הטסתי דלק בעבר ונטשתי לטובת החשמל מהסיבות שפרטתי לעיל. כל טיסני הדלק שלי עברו/עוברים הסבה לחשמל. וכן הטסתי כארבע שנים במנחת כפר גלים, תמסור דש
    Sent from my mobile please excuse typo's
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2011
    הודעות
    8
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ בטיסן למתחילים

    אז boogle,ההמלצה שלך היא טיסן חשמלי בלי לחשוב פעמיים?
    בתחום הטיסנים החשמליים אפשר להתקדם אם רוצים?
    כמה אמור לעלות לי טיסן חשמלי של מתחילים+האביזרים+סוללות נוספות?
    כמה זמן ההטסה של הטיסן עם סוללה מלאה?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    אפשר "להתקדם"?
    אולי נדמה לך משום מה שכל הטיסנים החשמליים הם עפיפונים במשקל 100 גרם, אבל זה נובע מכך שלא קראת את המדריך המקוצר לטיסנאי המתחיל.

    טיסן חשמלי יכול לטוס בין 4 ל30 דקות, ולהיות במשקל של בין 100 גרם ל6 קילו, עם כנפיים באורך 40 ס"מ עד 4 מטר.

    יש יותר מטיסן אחד בעולם.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ בטיסן למתחילים

    דלק זה חד משמעי יותר התעסקות.

    אין שום בעיה להטיס טיסן חשמלי גם שעה באויר.

    3 סוללות או 30 סוללות .. כל המרבה הרי זה משובח. בכפר גלים גם ככה לא מקובל הרבה טיסנים באויר, השטח שם מוגבל וכמות המטיסים גדולה. מטיסים בתורות.

    במנועי חשמל יש פחות סיכוי ל cut בהמראה ..

    טיסן עם מנוע ניטרו לא בהכרח יהיה חזק יותר מטיסן עם מנוע חשמלי, ובני עם כל הכבוד שאני רוכש לו ( ואני מאד רוכש !! ) הוא פריק של ניטרו

    יש לך המון שאלות ואתה נראה לא סגור על עצמך כל כך הבעיה היא שיש מליון אפשרויות וקשה לנחש מה יתאים לכל אדם מראש .. כניראה שלא יהיה מנוס מלנסות משהו אחד ואז או להחליט שזה מתאים או להחליט שלא ואז לנסות משהו אחר .... בהצלחה מקווה שלא תתאכזב

    נ.ב. - למנועי דלק ( 4 פעימות בעיקר ) יש רעש הרבה יותר מגניב ממנועי חשמל.
    נערך לאחרונה על ידי guy1a; 02-10-2011 בשעה 07:28:47.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ בטיסן למתחילים

    חן המלך
    קראתי קצת את מה שכתבת ברחבי EFLY וגם קצת בתפוז.

    יש לך בעיה חמורה מאוד של היסטריה.
    אתה חופר, אתה שואל את אותן שאלות בשלושה פורומים במקביל ומתעלם במקביל מכל התשובות שקיבלת אי פעם, אתה מתנהג כמו ילד היפראקטיבי בחנות ממתקים.

    מה הבעיה, יש לך מעט כסף ואתה נורא מפחד שתוציא אותו על משהו שלא יספק אותך?
    אז יש לי חדשות, שום דבר כנראה לא יספק אותך אם אתה רוצה טיסן שלא דורש שום התעסקות, שלא צריך ללמוד להטיס אותו, שיטוס שעה באויר, שיהיה יציב, שיהיה מהחנות הכי ספציפית שאתה מכיר, אה כן ושיהיה גם מכונית על שלט באותה הזדמנות.


    אם לא תיקח נשימה ארוכה ותתחיל לקרוא אתה תגיע מהר מאוד למעמד של טרול ויהיו פחות ופחות אנשים שירצו לעזור לך.

    קח מדריך, אמיתי, בשר ודם, שיעזור לך גם לקנות את הטיסן הראשון שלך.
    אולי תוכל להטיס בפעם הראשונה את הטיסן שלו ולהחליט אם זה בכלל התחום שלך.


    אתה עוד רגע מתחיל לעשות מעצמך צחוק, והמרחק בין התלבטות לגיטימית והיסטריה מוחלטת הולך וקטן.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ בטיסן למתחילים

    אני רוצה טיסן מונע אוגרים סיביריים שטס ברוורס מתחת למים תוך כדי ניגון אינטרנציאונל

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Oct 2011
    הודעות
    8
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ בטיסן למתחילים

    אייל,קראתי את התגובה שלך,ואני אלך לכיוון של שינוי...
    אם החלטתי ללכת לכיוון הטיסנים החשמליים,מה הטיסן המומלץ?הרבה המליצו על האפרנטיס החשמלי...הוא בסדר?
    מוכרים אותו בטיסן חיפה?

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ בטיסן למתחילים

    Chen

    How many times do you need to see the same recommendation? Really? Five? At least three people have suggested you get the blasted Apprentice or Mentor. They are very good planes, for beginners and non-beginners alike. The apprentice is more acrobatic, the mentor is more powerful and can be used for - for example - towing.

    You do NOT understand most of what I am saying here. You _will_ understand after you have flown SOMETHING for a while with an instructor. I know precious few people who learned without instructors. Usually, at the price of lots of fixing.

    Stop asking the same questions over and over and over and over and over and over and over again. Buy a trainer. Buy a radio (and do NOT DARE ASK QUESTIONS ABOUT RADIOS OR WOTAN WILL SMITE YOU). Buy a setup (glow or electric, irrelevant). Find an instructor. Fly.

    Or - STOP ASKING THE SAME SAME SAME SAME SAME SAME SAME SAME questions.

    N

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ייעוץ בטיסן למתחילים

    אפרנטיס הוא טיסן מעולה פלוס, הוא גדול (כלומר גם יציב וגם בולט בשמים ) , הוא בנוי מחומר שדי פשוט לתקן, והקיט שלו מגיע מוכן לטיסה כולל כל מה שצריך.

    אם תיקח מדריך לשיעור-שניים-שלושה תוכל ללמוד את הבסיס בקלות ולהמשיך לצלול לתחום האינסופי הזה.

נושאים דומים

  1. [שאלה] כיפוף דפרון
    על ידי alon-zil בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 10-02-2011, 22:47:02
  2. ייעוץ לגבי היאק 55 טלינק
    על ידי 26112611 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 10-06-2010, 17:19:40
  3. [שאלה] ייעוץ לגבי טיסן
    על ידי roiekoper בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 01-03-2010, 22:39:57
  4. כיפוף פלדה קפיצית
    על ידי עמיחי בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 17-04-2009, 00:28:02
  5. ייעוץ לסוללות 22.2
    על ידי AMIR בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 04-09-2008, 22:05:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •