שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: שתי שאלות

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שתי שאלות

    היי, יש לי שתי שאלות לא ממש קשורות אחת לשנייה:
    1. שאלה תאורטית - האם יש הבדל, ואם כן מה הוא, בין BEC לבין רגולטור? לא ממש הצלחתי להבין מה התפקידים השונים (?) שלהם.
    2. שאלה פרקטית - עד לאיזה מתח אפשר לאפשר לתא סוללת ליפו לרדת בביטחה? יש לי 2 סוללות ננו טק 2650mAh ואחת ננו טק 3000mAh. השבוע הטסתי עם ה2650 כמעט 7 דקות והיא ירדה עם מתח תא ממוצע של 3.79-3.8V. אם אני זוכר נכון הבנתי שאפשר לרדת עד למתח תא של 3.7v וזה עדיין בטווח הבטוח? מצד שני גם קראתי שיש כאלו שלוקחים כטווח ביטחון סף של 3.8v שאני כעת הגעתי אליו בדיוק. חשבתי לנסות לעלות בהדרגה לכיוון ה8 דקות טיסה (בנורמל). מה דעתכם? זה סביר לגודל הסוללה הזה? יש לי טלמטריה של מתח הסוללה במשדר ככה שאין לי בעיה לדעת באופן גס מתי הגיע הזמן לעצור, רק רציתי לוודא שירידה של המתח עד ל3.7v במנוחה היא עדיין בטווח הבטוח והתקין.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    1- BEC זה רגולטור לכל דבר
    2- הסף הקריטי זה 3V אבל המומלץ זה 3.7
    יש מקרים שתציל סוללה גם ב2.8 , אבל תפגע באורך החיים שלה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    אני הולך על קו מנחה של 3.6V בתור סף תחתון(לא חורג מתחת לסף הזה לעולם)
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    תודה!
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    מר פרימן,

    יש לך צפצפה עם מתח סף שניתן לתיכנות? אם כן אז אין שום בעיה. תשים עם 3.3V (לא לקפוץ הסבר יבוא)
    ותטיס כמה שבא לך עד שיצפצף. אם אין לך אז תקנה זה עולה 6 דולר כולל משלוח.

    ולמה 3.3? כי בטיסה המתח נמוך יותר בגלל העומס. מניסיוני אני יורד בצפצוף של 3.3V ומודד לאחר הוצאת הסוללה 3.6-3.7.

    הסוללות חיות יופי.

    טלמטריה זה נחמד השאלה פה היא האם זה מצפצף לך במתח לתא כמו הצפצפה הנ"ל או מתח כולל של הסוללה. אם מתח לתא אז סבבה אם מתח כולל של הסוללה זה לא שווה דבר רק יכול להזיק.
    או שזה בכלל לא מצפצף?
    יואב

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    הצפצפה שלי מצפצפת ב 3.6
    או יותר נכון להגיד שאחרי שאני נוחת ובודק .. אז יש 3.6. אני מניח שתחת עומס זה יותר נמוך. אולי באמת 3.3 כמו שיואב אומר.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    אין יותר פשוט מטיימר, לומדים את המסוק וככה זה עובד אצל רוב המטיסים
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    אני מטיס עם טיימר, התחלתי עם 6 דקות אבל הסוללות ירדו במתח תא ממוצע של 3.85V אז הנחתי שאפשר למשוך עוד קצת זמן טיסה (שוב, בנורמל).
    באחת ההזמנות הקרובות אצרף גם באזר, לגיבוי במקרה של נפילת מתח בתא בודד. כרגע טפו טפו טפו כל מה שצריך כבר נמצא בחבילות בדרך לישראל.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    אתה עושה בסדר גמור, עם סוללת ה 3000 - תעלה את זמן ההטסה בעוד דקה ותבדוק שוב כמה נשאר בסוללה. אם אתה עדיין מעל 3.8V - תוסיף עוד חצי דקה.
    אתה אמור להגיע לאיזור ה 8 דקות הטסה, אבל מרגע הציפצוף ועד הרגע שבו אתה באמת נוחת לוקח עוד 20-30 שניות ולכן טווח הביטחון.

    סוללת ה 2650 מן הסתם תיתן לך פחות זמן טיסה, אני במקומך לא הייתי עובר איתה את ה 7 דקות - 3.8 כטווח ביטחון זה מצויין, אם מדי פעם תרצה תוכל להטיס עוד חצי דקה בלי בעיה, אבל אני לא הייתי עושה את זה באופן קבוע - הטיסה שלך מן הסתם תשתפר ואז העלייה בצריכת הזרם וודאית, אתה לא רוצה לפגוע בסוללות או לקבל קאט באויר בגלל זה.
    נערך לאחרונה על ידי wonderd; 01-10-2011 בשעה 09:22:38.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שתי שאלות

    תודה. היום הטסתי 8 דקות עם ה3000mAh ו7:30 דקות עם כל אחת מה2650mAh. נראה יותר מאוחר כשאחבר למטען לאיזה מתח הן ירדו.
    והפעם היו הקפות יפות! בלי ״כמעט תספורת״... צילמתי, מקווה שהצילום יצא טוב, אם כן אעלה בערב
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

נושאים דומים

  1. [שאלה] שתי שאלות בבקשה
    על ידי guy1a בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 07-10-2010, 09:34:36
  2. כמה שאלות על 2.4
    על ידי alonb בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 10-03-2010, 12:59:52
  3. [שאלה] 2 שאלות בבקשה
    על ידי RonenTal בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-12-2009, 10:27:13
  4. כמה שאלות
    על ידי Orvirt בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 28-12-2009, 20:24:36
  5. [שאלה] חדש פה וגם כמה שאלות...
    על ידי yosi678 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-06-2009, 13:30:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •