היסטוריה בקיצור:
ב 30-9 הזמנתי משהו מהסיני בעלות 75$ כולל משלוח.
אחרי כמה ימים שמתי לב שהחבילה נישלחה לברזיל
פניתי אליהם, הם פתחו בחקירה והודיעו לי שזה יקח לא פחות מחודשיים.
חודשיים יגמרו בעוד שבוע.
אחרי 40 יום פתחתי דיספיוט בפייפאל.
באותו הזמן הסיני ביטל את ההזמנה וסימן אותה כמבוטלת והוריד אותה מהרשימה הכללית של ההזמנות שלי. ( אפשר להכנס אליה עם לינק ישיר שיש לי במקרה )
במהלך הימים פניתי לסיני בצאט ומייל מספר פעמים ולא יצא מזה כלום.
כשאני אומר כלום, אני מתכוון לא קבלתי מה שרציתי ( או החזר / זיכוי למחיר הקניה או משלוח חדש של אותה הזמנה ) התשובה היחידה שקבלתי היא שהם מחכים לתוצאות החקירה של הדואר ההונג קונגי.
היום קבלתי מ PayPal הודעה שעלי או לבטל את הדיספיוט או להחמיר אותו ( escalate ) מפני שהמוכר ( HK ) לא הגיב לדיספיוט שלי.
פניתי עכשיו לסיני שוב, ענתה שריל. היתה לנו שיחה נעימה שבמהלכה היא הסכימה איתי שזה מבאס אבל הם לא יכולים לעשות כלום עד שלא יענו להם מדאר ה"ק .
כשהתעקשתי, היא אמרה שדאר ה"ק לא מקבל תשובה כי הדאר בברזיל בשביתה כבר כמה שבועות.
היא בקשה כמה פעמים שאני אבטל את הדיספיוט והם יענו לי במייל כשהעניין יפתר ...
אני אמרתי שאני רוצה להגן על הכסף שלי ושזה לא יתכן שלקוח ישראלי יקח אחריות על פאשלה של הדאר ב ה"ק או בברזיל .. היא הסכימה איתי שאני צודק אבל .. זה מה יש.
מה אתם מציעים לי לעשות ?
אם אני מבטל את הדיספיוט אני נישאר עם ה*** ביד .. לא ?
אני מניח שהסייני ישלם בסוף .. רק ש:
1. הסוף עוד רחוק
2. הם עוד עלולים להגיד שהם לא יודעים ולך תז***
אני מצרף את השיחה שלי עם הסינית.