שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,734
    תודה!
    3
    הודה 45 פעמים ב 32 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    אתמול עליתי להטיס קצת את ה- TREX 600ESP. עשיתי קצת הקפות וכו' .
    הורדתי את המסוק לקרקע לסדר משהו ואז החלטתי להטיס קצת באיידילאפ .
    העלתי את המצערת עד כמעט לחצי כאשר המסוק עדיין על הקרקע הכנסתי איידלאפ
    ואז שמעתי רעש לא תקין מהמסוק.
    עצרתי מיד את המנוע וגיליתי שהגג"ש הראשי של המסוק זה שמחובר למנוע
    איבד כמה שיניים ...
    מישהו יכל להסבר מה קרה פה ?
    ומאיפה משתלם לקנות את הגג"ש הזה ?
    Shoot for the Moon. Even If You Miss, You'll Land among the Stars

    Trex 600ESP - Trex 450 - Skywallker FPV - Mikrokopter Okto - Phantom 2 - Phantom 1

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    לב השרון
    הודעות
    2,469
    תודה!
    864
    הודה 541 פעמים ב 361 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    5 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    נשמע כמו מאשינג לא נכון,
    דבר איתי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hagay צפיה בהודעה
    נשמע כמו מאשינג לא נכון,
    דבר איתי
    בנוסף לבדיקת עניין ההתאמה בין 2 גלגלי השיניים, וודא שהשילוב הוא לכל עומק השן.
    ככל שהכח המניע פועל קרוב יותר לקצה השן כך היא קרובה יותר לנקודת שבירה.
    יואב

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    מה ההבדל בסל"ד בין הנורמל לאיידל אפ אצלך? מה קצב העלאת הסל"ד המוגדר בבקר?
    אמנם ההתאמה בין הגג"שים צריכה להיות מושלמת, אבל צריך לוודא שגם ההגדרות האחרות נכונות..
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    עוד משהו שיכול להיות הוא שהמרחק בין 2 הנקודות בגרפי המצערת שלך בנורמל ובאיידל גדול מידי במקום בו היה הסטיק בעת המעבר ל IDLE ובשילוב ההודעות הנ"ל כמה שיניים בגג"ש הראשי "חטפו" ונשברו.
    יואב

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    שינוי סל"ד פתאומי הוא ככל הנראה שגרם לשיניים להישבר.
    כמובן שצריך לוודא התאמה בין הפיניון לגג"ש הראשי (מה שנקרא מאשינג), אבל גם במאשינג נכון התופעה עלולה להתרחש.
    ההמלצה שלי - לא להעלות מצערת במצב נורמאל ואח"כ להעביר לאיידל, אלא על הקרקע, כשהלהבים במצב סטטי - לשלב איידל. כך אני עושה תמיד ואין עם זה שום בעיה (להיפך), בבקר יש SOFT-START כך שהלהבים יצברו סל"ד בהדרגתיות.


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    151
    תודה!
    0
    הודה 25 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי שחר לזרוב צפיה בהודעה
    שינוי סל"ד פתאומי הוא ככל הנראה שגרם לשיניים להישבר.
    כמובן שצריך לוודא התאמה בין הפיניון לגג"ש הראשי (מה שנקרא מאשינג), אבל גם במאשינג נכון התופעה עלולה להתרחש.
    ההמלצה שלי - לא להעלות מצערת במצב נורמאל ואח"כ להעביר לאיידל, אלא על הקרקע, כשהלהבים במצב סטטי - לשלב איידל. כך אני עושה תמיד ואין עם זה שום בעיה (להיפך), בבקר יש SOFT-START כך שהלהבים יצברו סל"ד בהדרגתיות.
    1+
    צוות חאפטה מישור אדומים

    דני צרפתי.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    שחר מה קשור...מפעילים בנורמל כדי למנוע תקלות למיניהן, אם יש גרף מתאים ומעבירים לאיידל בזמן ריחוף או אפילו על הקרקע רגע לפני ניתוק - אין עם זה שום בעיה!
    הסופט סטארט חייב להיות מוגדר בכל מקרה!
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    ד - כל התשובות נכונות

    אלה החיים מוטי ...
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    שחר מה קשור...מפעילים בנורמל כדי למנוע תקלות למיניהן, אם יש גרף מתאים ומעבירים לאיידל בזמן ריחוף או אפילו על הקרקע רגע לפני ניתוק - אין עם זה שום בעיה!
    הסופט סטארט חייב להיות מוגדר בכל מקרה!
    בדרך כלל הסל"ד במצב נורמאל נמוך לעומת הסל"ד באיידל. מסיבה זו כאשר מעבירים בין המצבים ישנה קפיצה בסל"ד.
    ישנם בקרים שיודעים לבצע את המעבר ברכות (קאסטל וכו'), וישנם כאלו (אליין למשל) שהמעבר הוא חד ופתאומי - במקרה כזה עלולים להישבר גג"ש.
    אני אישית לא רואה שום ייתרון בעליה קודם במצב נורמאל ורק אח"כ העברה לאיידל, לדעתי זה מיותר . . . . אבל . . . . זו רק דעתי


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי שחר לזרוב צפיה בהודעה
    בדרך כלל הסל"ד במצב נורמאל נמוך לעומת הסל"ד באיידל. מסיבה זו כאשר מעבירים בין המצבים ישנה קפיצה בסל"ד.
    ישנם בקרים שיודעים לבצע את המעבר ברכות (קאסטל וכו'), וישנם כאלו (אליין למשל) שהמעבר הוא חד ופתאומי - במקרה כזה עלולים להישבר גג"ש.
    אני אישית לא רואה שום ייתרון בעליה קודם במצב נורמאל ורק אח"כ העברה לאיידל, לדעתי זה מיותר . . . . אבל . . . . זו רק דעתי
    זה תקין לתת למסוק לצבור סלד על הקרקע כאשר הזוית של הלהבים מאוד שלילית (בד''כ באיזור -12 מעלות) ??? זה לא מפעיל עליו לחץ מיותר?


    Sent from my Nexus One using Tapatalk
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    שיניים נגזרות כשיש עומס רב עליהן, ושינוי פתאומי בRPM יכול ליצור עומס כזה
    כשהמאשינג לא מספיק, איזור הגזירה של השן הוא בשטח חתך קטן לעומת מאשינג מלא ואז נדרש פחות עומס כדי שתתרחש הגזירה.
    לא משנה מה התהליך הנבחר להמראה, כל עוד אין שינוי פתאומי , אבל אני מסייג את המעבר מאפס לIU כמצב התחלתי כי לא כל בקר יודע להתמודד עם זה וזה לא תהליך בטוח ונכון.
    המעבר הנכון צריך להתבצע כשיש תיאום וכיוון נכון בין הנורמל לIU , (אפשרי גם על הקרקע, אבל עדיף באויר ) ואז לא תתרחש המכה הגוזרת שיניים
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Natanya, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    375
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    שיניים נגזרות כשיש עומס רב עליהן, ושינוי פתאומי בRPM יכול ליצור עומס כזה
    כשהמאשינג לא מספיק, איזור הגזירה של השן הוא בשטח חתך קטן לעומת מאשינג מלא ואז נדרש פחות עומס כדי שתתרחש הגזירה.
    לא משנה מה התהליך הנבחר להמראה, כל עוד אין שינוי פתאומי , אבל אני מסייג את המעבר מאפס לIU כמצב התחלתי כי לא כל בקר יודע להתמודד עם זה וזה לא תהליך בטוח ונכון.
    המעבר הנכון צריך להתבצע כשיש תיאום וכיוון נכון בין הנורמל לIU , (אפשרי גם על הקרקע, אבל עדיף באויר ) ואז לא תתרחש המכה הגוזרת שיניים
    אז בעיקרון מה שאתה אומר זה שהוא צריך לכוון את העקומה בנורמל והעקומה באיידל שיהיו באותה נקודה שהוא מעביר בינהם?
    הצי שלי:SuperAir,T-34,Bixler,Hurricane 425,Futaba 10Cg 2.4
    בקרוב ציוד FPV

    לכול שאלה ופניה ניתן להתקשר:0544431611

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי kfirlan צפיה בהודעה
    אז בעיקרון מה שאתה אומר זה שהוא צריך לכוון את העקומה בנורמל והעקומה באיידל שיהיו באותה נקודה שהוא מעביר בינהם?
    בעיקרון כן, אבל זה לא גראפי, אתה צריך להרגיש את המסוק ולתאם בין הגראפים.
    ובאותה הזדמנות לדאוג גם שלא תהיה "קפיצה" במיקום המסוק בציר הגובה, שלא תנעץ אותו בקרקע אם המעבר מתבצע נמוך. ניתן לכוון כך שהמעבר יהיה כמעט בלתי מורגש מכל הבחינות
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Scooter007 צפיה בהודעה
    זה תקין לתת למסוק לצבור סלד על הקרקע כאשר הזוית של הלהבים מאוד שלילית (בד''כ באיזור -12 מעלות) ??? זה לא מפעיל עליו לחץ מיותר?


    Sent from my Nexus One using Tapatalk
    זוית להבים כזאת בד"כ אופיינית רק לאיידל. לא חושב שנכון לעבור לאיידל כשסטיק המצערת למטה והזוית ככ נמוכה. כנראה שלא יישבר משהו במסוק, אבל במצב הזה הוא די עובד כמו שואב אבק אחד גדול
    שזה לא בריא למיסבים בראש. לכן , אם כבד עוברים לאיידל על הקרקע, לדעתי עדיף לעשות זאת כשהסטיק קרוב לאמצע, קרוב לניתוק.

    Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי HeliDraco צפיה בהודעה
    זוית להבים כזאת בד"כ אופיינית רק לאיידל. לא חושב שנכון לעבור לאיידל כשסטיק המצערת למטה והזוית ככ נמוכה. כנראה שלא יישבר משהו במסוק, אבל במצב הזה הוא די עובד כמו שואב אבק אחד גדול
    שזה לא בריא למיסבים בראש. לכן , אם כבד עוברים לאיידל על הקרקע, לדעתי עדיף לעשות זאת כשהסטיק קרוב לאמצע, קרוב לניתוק.

    Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

    +1

    (איפה אגודל למעלה כשצריך אותו?)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    עדיין לא הבנתי מה הייתרון בעליה במצב נורמאל והעברה לאיידל על הקרקע לפני הניתוק או באויר אחרי הניתוק.


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי שחר לזרוב צפיה בהודעה
    עדיין לא הבנתי מה הייתרון בעליה במצב נורמאל והעברה לאיידל על הקרקע לפני הניתוק או באויר אחרי הניתוק.

    כך אתה שולט בעומסים על המערכת, ובדיוק ההמראה
    אל תשכח שהSS שונה מבקר לבקר, וגם בבקרים טובים זה לא בשליטתך.
    התחלת הרצת מנוע בנורמל, זה נורמלי
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    היתרון הוא שיש לך שליטה על התחלת סיבוב הלהבים - הרבה יותר טובה מאשר הורדת HOLD...
    פשוט מרימים את גרף הנורמל באמצע סטיק לאיזור שלא רחוק מהמיקום באיידל ואז אין בעיה..
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מישהו יכל להסביר למה זה קרה ?

    אני עובד עם בקר של CC במצב GOVERNOR.
    בבקר הזה מגדירים לכל אחד ממצבי הטיסה את הסל"ד הרצוי. לכן אין שום משמעות לגרף המנוע והמטרה שלו היא רק לקבוע לבקר באיזה סל"ד מתוך אלו שהוא תוכנת להם, הוא אמור לעבוד (SET RPM). לכן אין משמעות אם מתחילים בנורמל או באיידל.
    אני מניח שאתם מדברים על בקר שלא פועל בשיטה הזו.

    בכל מקרה, לפותח השרשור, אני מניח שלאור התשובות הרבות שקיבלת כאן, אתה כבר יודע מה לעשות כדי למנוע את הקפיצה הפתאומית בסל"ד שגורמת לעומס הגבוהה על הגג"ש, ובטוח שהבנת שצריך לבדוק את ההתאמה והמרחק בין הפניון לגג"ש.
    בהצלחה.


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

נושאים דומים

  1. [עזרה!] מישהו יכול להסביר לי פעם אחת ולתמיד - איך?!
    על ידי Clown בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 27-06-2011, 13:24:08
  2. [מדליק] מישהו יכול להסביר???
    על ידי motti בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-04-2011, 17:32:38
  3. [עזרה!] מישהו יכול להסביר לי מזה גביש ומה התפקיד שלו?
    על ידי rtf22 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01-06-2010, 12:30:57
  4. [עזרה!] האם מישהו יכול להסביר את אופן ביצוע
    על ידי sarel25 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-09-2009, 17:35:40
  5. מישהו יכול להסביר מה ההבדלים בין שני ה-GPS האלה?
    על ידי nir בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 14-05-2009, 20:26:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •