
נכתב במקור על ידי
wind556
שיניים נגזרות כשיש עומס רב עליהן, ושינוי פתאומי בRPM יכול ליצור עומס כזה
כשהמאשינג לא מספיק, איזור הגזירה של השן הוא בשטח חתך קטן לעומת מאשינג מלא ואז נדרש פחות עומס כדי שתתרחש הגזירה.
לא משנה מה התהליך הנבחר להמראה, כל עוד אין שינוי פתאומי , אבל אני מסייג את המעבר מאפס לIU כמצב התחלתי כי לא כל בקר יודע להתמודד עם זה וזה לא תהליך בטוח ונכון.
המעבר הנכון צריך להתבצע כשיש תיאום וכיוון נכון בין הנורמל לIU , (אפשרי גם על הקרקע, אבל עדיף באויר ) ואז לא תתרחש המכה הגוזרת שיניים
אז בעיקרון מה שאתה אומר זה שהוא צריך לכוון את העקומה בנורמל והעקומה באיידל שיהיו באותה נקודה שהוא מעביר בינהם?
הצי שלי:SuperAir,T-34,Bixler,Hurricane 425,Futaba 10Cg 2.4
בקרוב ציוד FPV
לכול שאלה ופניה ניתן להתקשר:0544431611