עזרתי לחבר עם התקנה של NAZA.
ה QUAD שלו עם בקרים HK30A שצרבתי גרסה SimonK.
כל הבקרים עברו כיוון THR, לפני חיבור לנאזה.
כאשר אני דורך את הבקר רק שני מנועים מתחילים לעבוד ושניים אחריים בזמן שונה כאשר אני מרים THR.
אשמח להצעות,
תודה...
עזרתי לחבר עם התקנה של NAZA.
ה QUAD שלו עם בקרים HK30A שצרבתי גרסה SimonK.
כל הבקרים עברו כיוון THR, לפני חיבור לנאזה.
כאשר אני דורך את הבקר רק שני מנועים מתחילים לעבוד ושניים אחריים בזמן שונה כאשר אני מרים THR.
אשמח להצעות,
תודה...
במצב ידני זה טבעי.
במצבים של ייצוב זה לא טבעי.
SGS2 ..
mix57 (14-09-2012)
כלומר במצב ידני כאשר הרחפן דרוך ורק שני מנועים מתוך ה4 מסתובבים במינימום מצערת זה נורמלי ?
לדעתי לא . עשית כיול מצערת ?
לחצן 1 ו 4 בKK לחוצים כל הזמן, תדליק שלט שהמצערת בפול, ואחרי סדרת הצפצופים תוריד ל 0. עכשיו לשחרר כפתורים 1 ו 4 ולהרים מצערת לאט. הסתדר ?
יש לכם בקר ספייר כזה ?
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
זה נכון ששרון אמר בהקשר לkk2
אבל פה מדובר על נאזה. בכל מקרה.
הרחפן עושה מה שהוא רואה לנכון ... ועל הרצפה כבר הוא ''מתקן'' ...
SGS2 ..
תבצע כיול בתוכנה דרך המחשב של השלט שוב ובדוק שאין לך קיזוז ב rudder
סתם לצורך עניין תזיז את הסטיק השמאלי ימינה/שמאלה ותראה ששני המנועים השניים יעבדו
XHover MXP230, TBS Discovery, Compass Atom 7HV, TwinStar II FPV, Trex 250SE,500ESP FBL, 550e BeastX, Mini Ellipse, Merlin, Cularis, Xeno ,P51d, Aurora 9 and not enough time (oldies: Stryker F-27Q, Easy Star, Telink SU-29, Fox, 450 Pro) Hagay
אצלי הדריכה אף פעם לא מופעלים כל המנועים יחד
ואין לי בעיה בטיסה
אצל חבר עם הקסה שלושה מנועים מופעלים בדריכה
נראה כמו בעיה של כיול מצערת כפי שכבר רשמו.
חיים גיל תעשה תרגיל