שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: לקראת החלטה על מטען חדש ...

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    445
    תודה!
    33
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל לקראת החלטה על מטען חדש ...

    אני עומד לפני החלטה על מטען חדש ואיכותי.
    עברתי על שירשורים רבים בנושא. יש המון המלצות אבל בסוף זה מגיע ל :
    1. מטעני טורניג׳י למינהם (לפי הספק נדרש) - זולים ו״בסדר״
    2. מטעני איכות של FMA - דגמי cellpro או powerlab - יקר ומצויין.
    3. מטעני איכות iCharge - יקרים (קצת פחות מ-FMA) ומצויינים.

    השאלה היא האם אני מפספס אופציות ? או שזה טווח האופציות המקובל ?

    אם יש סוג נוסף ששווה לשקול, אשמח לשמוע.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    שמת לב שהמטען הכי יקר של הסיני מגיע עם משלוח חינם (בתנאי שמזמינים עם עוד דברים)

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...e_Charger.html

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    445
    תודה!
    33
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    350 דולר אני לא אשים על מטען.
    אבל סביב 100 אולי כן.

    כרגע אני נעול על iCharger 206b.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    1,427
    תודה!
    88
    הודה 90 פעמים ב 76 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    מטען איכותי מאוד
    http://www.rccombo.com/en/rc-lipo-ba...1420inet3.html

    או כפול
    http://www.rccombo.com/en/rc-lipo-ba...720isduo3.html

    אין להם מודד התנגדות פנימית
    אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים

    אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק


    כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    PL6 עם ספקי כוח של שרתים זה היחס עלות\תועלת\אמינות הכי גבוה שתמצא.
    ב200 דולר יש לך מטען של כמעט 1000 וואט.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  6. המשתמשים הבאים אמרו תודה לflyinglizard על הודעתו:

    liran (06-07-2013)

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    445
    תודה!
    33
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    הספק שלי הוא 360W.
    זה הספק מספיק לשימושים שלי ולכן המטען צריך להתאים.

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tiran צפיה בהודעה
    הספק שלי הוא 360W.
    זה הספק מספיק לשימושים שלי ולכן המטען צריך להתאים.
    אם אתה כבר משקיע אז תחשוב אולי דווקא כן לקנות מטען שהוא קצת מעבר לכח של הספק (או לפחות שזה לא יגביל את מבחר האפשרויות שלך)
    גם מטען של 550W אפשר להפעיל עם ספק של 360W .. רק לא במלוא העוצמה.
    ובעתיד שתצטרך יותר וואטים כל ההשקעה תהיה רק החלפת ספק ולא מטען וספק..

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    טיראן אם לא רכשת עדיין מטען אני הייתי הולך על זה
    http://www.progressiverc.com/icharger-306b.html

    המשלוח מופיע 15 דולר, המטען 159 דולר.
    יכול לקבל מתח כניסה מ 4.5V עד 38V
    ב 12V הוא יכול לספק 500W .
    זרם טעינה של 30 אמפר

    נראה לי מאוד מפתה

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    חסר לי מידע על הצרכים שלך...
    מה אתה טוען ביום יום?

    למה אתם משתמשים במטענים/ספקים כל כך חזקים?
    אתם טוענים מעל 1C???

    למרות שלא בוחרים חולצה ע"פ הכפתורים ומטען על פי הספק שיש לך...
    לי יש מטען כזה: http://www.progressiverc.com/icharger-208b.html
    ולא הגעתי ל1/2 מההספק שלו
    יש לו עוד "אחים" גדולים וקטנים בקישור הזה:http://www.progressiverc.com/charger...gers/ichargers
    וגם האתר עצמו אחלה אתר

    רן ענבר

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    445
    תודה!
    33
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    א. אני לא בוחר מטען לפי הספק. קניתי ספק שאני חושב שמתאים לצרכים (למעשה הרבה יותר. לא מזיק) ומחפש מטען בהתאם.
    ב. אני בד״כ מטעין ב-1C אבל לפעמים ביותר.
    ג. אני לפעמים מטעין במקביל כמה סוללות (בזהירות המתבקשת).

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי רן ענבר צפיה בהודעה
    למה אתם משתמשים במטענים/ספקים כל כך חזקים?
    אתם טוענים מעל 1C???
    בדיוק חידשתי את מלאי הסוללות שלי וכעת כולם לפי נתוני יצרן ניתן לטעון אותם ב 4C או 5C.
    כמובן שאני בדר"כ לא מתקרב לקצבים האלה והמטען שלי הוא 380W 20A.
    תאורתית טעינה במקביל של 4 סוללות 2200 יכולה להתבצע גם בזרמים של 44 אמפר
    היום אם הייתי רוכש מטען לא הייתי מסתפק ב 20 אמפר.

    לגבי טעינה מעל 1C . אז זאת בדיוק העובדה שהמודל של בטרפלייס נפל.
    חברת טסלה פרסה עמדות טעינה VIP שניתן לטעון תוך כ-20 דקות (עד 22 דקות) את הסוללה של הרכב לטעינה מלאה.

    אם הם יכולים לטעון סוללה של 27KWH ב 20 דקות אז מה אני אגיד.

    http://www.globes.co.il/news/article...did=1000852553

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    222
    תודה!
    14
    הודה 29 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    אני קצת מתפרץ לדיון, אבל אני כנראה גם אהיה לפני החלטה כזאת במידה ואני אקנה טיסן חשמלי שאני מתעניין בו.
    הטיסן מונע ע"י 2 בטריות 4S 5000mAh שמוחברות בטור (ז"א זה בעצם כמו בטריה אחת של 8S).
    אם לוקחים 6 בטריות ליום הטסה, איך מטעינים אותם לפני?
    להטעין אחת אחת זה נראה לי סיוט, אבל אם כל פעם מטעינים אותם במקביל התאים לא יהיו מאוזנים כמו שצריך אף פעם.

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי noam_h צפיה בהודעה
    אני קצת מתפרץ לדיון, אבל אני כנראה גם אהיה לפני החלטה כזאת במידה ואני אקנה טיסן חשמלי שאני מתעניין בו.
    הטיסן מונע ע"י 2 בטריות 4S 5000mAh שמוחברות בטור (ז"א זה בעצם כמו בטריה אחת של 8S).
    אם לוקחים 6 בטריות ליום הטסה, איך מטעינים אותם לפני?
    להטעין אחת אחת זה נראה לי סיוט, אבל אם כל פעם מטעינים אותם במקביל התאים לא יהיו מאוזנים כמו שצריך אף פעם.
    אתה יכול לחבר אותם במקביל ואז בעצם לקבל סוללת 4 תאים 30 אמפר - בטעינה של 30 אמפר תוך שעה כולם מלאות.
    אתה יכול לחבר כל 2 בטור (כמו בטיסן) ואז את כל ה 3 במקביל ולקבל סוללה של 8 תאים 15 אמפר - אבל אז אתה צריך מטען של 8 תאים.

    לגבי איזון התאים - צריך להגדיר מה זה אומר מאוזנים כמו שצריך?
    האם 4.15 4.16 4.17 זה מאוזנים כמו שצריך? או לא? כל אחד ומה שהוא צריך...

    תקרא הרבה על טעינה במקביל ואז תחליט מה לעשות...

    סתם בשביל הקטע...

    סוללה של 4 תאים 5000 מכילה רק 74 וואט שעה... סוללה ברכב חשמלי מכילה 27000 וואט שעה.
    פי 365 יותר מהסוללה שלך.. וטסלה טוענת אותה ב 20 דקות שזה 1200 שניות או 4 שניות לסוללה..
    תחשבו איזה מטען מטורף צריך בשביל זה....

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי noam_h צפיה בהודעה
    אני קצת מתפרץ לדיון, אבל אני כנראה גם אהיה לפני החלטה כזאת במידה ואני אקנה טיסן חשמלי שאני מתעניין בו.
    הטיסן מונע ע"י 2 בטריות 4S 5000mAh שמוחברות בטור (ז"א זה בעצם כמו בטריה אחת של 8S).
    אם לוקחים 6 בטריות ליום הטסה, איך מטעינים אותם לפני?
    להטעין אחת אחת זה נראה לי סיוט, אבל אם כל פעם מטעינים אותם במקביל התאים לא יהיו מאוזנים כמו שצריך אף פעם.
    התאים מתאזנים מקבילית, אין שום בעיה עם זה. אני מטעין קבוע על PL8 ארבע סוללות 6S בנפח 4000, ב2.5C כל אחת, בערך 40 אמפר בסך הכל.
    נטענות תוך 20 דקות.
    סוללות 4S בנפח 2200 אני מטעין גם ברביעיות, על 3C, בערך 28 אמפר בסך הכל.

    אני מאוד ממליץ על המטענים של FMA (אם זה PL6 או PL8) עם לוחות טעינה מקבילה עם פיוזים, כמו זה:
    http://www.progressiverc.com/fma-mul...xh-t-plug.html
    או אלו (בהם אני משתמש, משורשרים כרביעיה):
    http://www.progressiverc.com/fma-saf...-xh-kokam.html
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  16. #15
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    445
    תודה!
    33
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    לגבי טעינה ואיזון במקביל:
    אני לפעמים מטעין 4-6 סוללות שלושה תאים 2700mAh במקביל. משתמש בלוח ייעודי.
    אני בודק את כל הסוללות לפני שחיבור ומוודא שבכולן התאים נמצאים באיזור 3.7-3.8V.
    אם יש סוללה חורגת או תא חורג אני מטפל בו בנפרד.

    בסיום הטעינה הסוללות מאוזנות בד"כ. אם רוצים, למהדרין, אפשר לאזן כל אחת בנפרד.

  17. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    222
    תודה!
    14
    הודה 29 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי אננס צפיה בהודעה
    אתה יכול לחבר אותם במקביל ואז בעצם לקבל סוללת 4 תאים 30 אמפר - בטעינה של 30 אמפר תוך שעה כולם מלאות.
    אתה יכול לחבר כל 2 בטור (כמו בטיסן) ואז את כל ה 3 במקביל ולקבל סוללה של 8 תאים 15 אמפר - אבל אז אתה צריך מטען של 8 תאים.

    לגבי איזון התאים - צריך להגדיר מה זה אומר מאוזנים כמו שצריך?
    האם 4.15 4.16 4.17 זה מאוזנים כמו שצריך? או לא? כל אחד ומה שהוא צריך...

    תקרא הרבה על טעינה במקביל ואז תחליט מה לעשות...
    קראתי קצת על טעינה במקביל, ואני באמת לא יודע כמה צריך לדרוש כדי להגיד שהתאים מאוזנים כמו שצריך. על החשמלי הקטן יש לי סוללה של 3S 1000mAh ושם אני טוען 3 סוללות במקביל בלי בעיה (עם מטען של 50W שזה מה שיש לי כרגע)
    כאן מדובר על סדרי גודל אחרים. יש 12 סוללות של 4s 5000mAh כשעל הטיסן מחוברות 2 סוללות בטור. אם הסוללות לא מאוזנות כשצורכים מהם זרם גבוה- זה נראה לי לא בריא.

    ציטוט נכתב במקור על ידי flyinglizard צפיה בהודעה
    התאים מתאזנים מקבילית, אין שום בעיה עם זה. אני מטעין קבוע על PL8 ארבע סוללות 6S בנפח 4000, ב2.5C כל אחת, בערך 40 אמפר בסך הכל.
    נטענות תוך 20 דקות.
    סוללות 4S בנפח 2200 אני מטעין גם ברביעיות, על 3C, בערך 28 אמפר בסך הכל.

    אני מאוד ממליץ על המטענים של FMA (אם זה PL6 או PL8) עם לוחות טעינה מקבילה עם פיוזים, כמו זה:
    http://www.progressiverc.com/fma-mul...xh-t-plug.html
    או אלו (בהם אני משתמש, משורשרים כרביעיה):
    http://www.progressiverc.com/fma-saf...-xh-kokam.html
    לפי מה שקראתי התאים נראים מאוזנים במטען, אבל הוא לא באמת יכול לאזן כל תא במפרד כי הם מחוברים במקביל.
    אגב, לוח הטעינה המקבילי הזה עולה כמו בעצמו כמו מטען 400W סיני...

  18. #17
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי noam_h צפיה בהודעה
    אם הסוללות לא מאוזנות כשצורכים מהם זרם גבוה- זה נראה לי לא בריא.
    בריא למי???
    מבחינת תא בודד כל מה שמעניין אותו זה:
    • בטעינה לא לעבור את זרם הטעינה הממולץ
      הטעינה לא לעבור את ה 4.2V לתא
      בפריקה לא לרדת מתחת ל 3V לתא
      בפריקה לא לעבור את זרם הפריקה המומלץ


    אם כל התנאים מתקיימית אזי התאים שמחים וישמרו על בריאות לאורך זמן... אז איך זה קשור לאיזון תאים בזמן טעינה ולאובססיה אחרי איזון מושלם בין התאים??

    אז ככה.. אם מאיזה שהיא סיבה נדפק לך תא, (בדר"כ התא האמצעי ב 3 תאים הכי חם) והקיבול שלו נמוך ביחס לאחרים
    רואים את זה שהסוללה יורדת מהטסה לא מאוזנת, כלומר התא הדפוק יהיה במתח נמוך יותר משאר התאים למרות שכולם התחילו מאותו מתח

    נניח הפוך... מסיבה כלשהי בזמן הטעינה היתה תקלה בחיבורים ואחד התאים לא התמלא לגמרי ..נניח 4.20 4.01 4.20 ,
    הבעיה היא רק לקראת סוף ההטסה שהתא הדפוק עלול לרדת מתחת ל3V מבלי שהבקר יסגור את המנוע ואז התא יפגע לגמרי..

    אין שום בעיה להעלות סוללות להטסה שההפרש בין התאים זניח (אפילו עד 0.03V) , לא יגרם להם נזק רק בגלל שהם לא מאוזנים
    הנזק יגרם רק ממשיכת זרם גבוה יותר ממה שמוגדר או מפריקה של התא מתחת ל 3V.

  19. #18
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי noam_h צפיה בהודעה
    אגב, לוח הטעינה המקבילי הזה עולה כמו בעצמו כמו מטען 400W סיני...
    הלוח הזה מכיל פיוזים להגנה על הסוללות מטעויות שבדר"כ כל מי שמטעין במקביל עושה..
    הסיני מוכר גם אביזרים לטעינה במקביל הרבה יותר זולים אבל בלי הגנות.. כך שטעות בחיבור הסוללות עלולה לעלות לך בסוללה שרופה, או בחוטים שרופים
    או אם אתה ממש לא שומר על סביבה סטרילית של טעינה במחסן או בית שרוף...

    כל אחד יעשה את החשבון שלו אם להשקיע במערכות מוגנות יותר או להשתמש בחיבורים זולים יותר ולהקפיד על נהלי בטיחות יותר גבוהים..

  20. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    222
    תודה!
    14
    הודה 29 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי אננס צפיה בהודעה
    בריא למי???
    מבחינת תא בודד כל מה שמעניין אותו זה:
    • בטעינה לא לעבור את זרם הטעינה הממולץ
      הטעינה לא לעבור את ה 4.2V לתא
      בפריקה לא לרדת מתחת ל 3V לתא
      בפריקה לא לעבור את זרם הפריקה המומלץ


    אם כל התנאים מתקיימית אזי התאים שמחים וישמרו על בריאות לאורך זמן... אז איך זה קשור לאיזון תאים בזמן טעינה ולאובססיה אחרי איזון מושלם בין התאים??

    אז ככה.. אם מאיזה שהיא סיבה נדפק לך תא, (בדר"כ התא האמצעי ב 3 תאים הכי חם) והקיבול שלו נמוך ביחס לאחרים
    רואים את זה שהסוללה יורדת מהטסה לא מאוזנת, כלומר התא הדפוק יהיה במתח נמוך יותר משאר התאים למרות שכולם התחילו מאותו מתח

    נניח הפוך... מסיבה כלשהי בזמן הטעינה היתה תקלה בחיבורים ואחד התאים לא התמלא לגמרי ..נניח 4.20 4.01 4.20 ,
    הבעיה היא רק לקראת סוף ההטסה שהתא הדפוק עלול לרדת מתחת ל3V מבלי שהבקר יסגור את המנוע ואז התא יפגע לגמרי..

    אין שום בעיה להעלות סוללות להטסה שההפרש בין התאים זניח (אפילו עד 0.03V) , לא יגרם להם נזק רק בגלל שהם לא מאוזנים
    הנזק יגרם רק ממשיכת זרם גבוה יותר ממה שמוגדר או מפריקה של התא מתחת ל 3V.
    לא הבנתי. בהתחלה אתה אומר שלא חשוב להיות אובססיבי לגבי האיזון בין התאים, אבל אח"כ הבאתי לי דוגמה טובה למה זה כן יכול לגרום נזק- וזה במיוחד נכון בסוללות גדולות.
    נניח שקבעתי לבקר לתת לי cut-off לסוללת ה- 8 תאים כשהמתח לכל תא הוא 3.3V, ז"א הבקר יחתוך כשהסוללה תהיה (תחת עומס) מתחת ל- 26.4V. אם התאים לא מאוזנים, יכול להיות מצב ש- 7 תאים יתנו 3.4V לכל תא ואחד יירד מתחת ל- 3V (אבל מעל 2.6V), אבל הבקר עדיין לא יחתוך כי זה יהיה מעל 26.4V

  21. #20
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקראת החלטה על מטען חדש ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי noam_h צפיה בהודעה
    לא הבנתי. בהתחלה אתה אומר שלא חשוב להיות אובססיבי לגבי האיזון בין התאים, אבל אח"כ הבאתי לי דוגמה טובה למה זה כן יכול לגרום נזק- וזה במיוחד נכון בסוללות גדולות.
    נניח שקבעתי לבקר לתת לי cut-off לסוללת ה- 8 תאים כשהמתח לכל תא הוא 3.3V, ז"א הבקר יחתוך כשהסוללה תהיה (תחת עומס) מתחת ל- 26.4V. אם התאים לא מאוזנים, יכול להיות מצב ש- 7 תאים יתנו 3.4V לכל תא ואחד יירד מתחת ל- 3V (אבל מעל 2.6V), אבל הבקר עדיין לא יחתוך כי זה יהיה מעל 26.4V
    לא קיים מצב כזה, כי עצם הצריכה מאזנת את התאים. אם קיים חוסר איזון בסוף טיסה, זה נמדד במיליוולטים.

    ברגע שאתה מחבר כמה סוללות במקביל דרך parallel board, ברגע החיבור התאים המקביליים שואפים להתאזן ביניהם (תאים 1 של סוללה א' ו1 של סוללה ב', 2 ו2 וכן הלאה).
    אם יש לך parallel board עם פיוזים, אתה מקבל אינדקציה במידה ועובר יותר מדי זרם בשעת החיבור בין שתי הסוללות (עוד לפני ההטענה עצמה) - זה אומר שהתאים היו בהפרש גדול מדי זה מזה, או שחיברת משהו לא טוב. הציל אותי פעמיים-שלוש.

    בשורה התחתונה, העולם עבר לטעינה מקבילית כי זו הדרך השפויה היחידה להטיס כלים חשמליים גדולים (מסוקי 550 ומעלה, טיסני GIANT), או להתמודד עם 10-12 סוללות קטנות.
    טעינה של 4-6 סוללות במקביל ב3C הופכת את התחביב להרבה יותר נסבל, בלי שום נזק.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  22. המשתמשים 2 הודו ל flyinglizard על הודעתו:

    אננס (10-07-2013),noam_h (10-07-2013)

נושאים דומים

  1. החלטה סופית אני קונה TREX450
    על ידי AVIV123 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 22-12-2009, 14:22:50
  2. החלטה בבחירת שלט
    על ידי YarivD בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-05-2009, 14:46:17
  3. [רעיון] מבקש סיוע בקבלת החלטה
    על ידי sefelmr בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 16-02-2009, 18:15:23
  4. 9chps למהירי החלטה
    על ידי SHAHAR AB בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-08-2008, 18:54:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •