לאחרונה שאני מטיס בattitude/GPS(סוללה 4 תאים 5000 מילי) הרחפן "מאבד" כוח ומתחיל ליפול כאילו נגמר הסוללה (בערך ב4000 מילי) וכשאני מעביר לMANUAL פתאום הוא טס רגיל ואין בעייה של כוח..
ההגדרות voltage בnaza:
לאחרונה שאני מטיס בattitude/GPS(סוללה 4 תאים 5000 מילי) הרחפן "מאבד" כוח ומתחיל ליפול כאילו נגמר הסוללה (בערך ב4000 מילי) וכשאני מעביר לMANUAL פתאום הוא טס רגיל ואין בעייה של כוח..
ההגדרות voltage בnaza:
לחבר שלי היתה בעיה דומה מבחינת השינוי במצבי טיסה. אצלו היה הפוך הרחפן היה מזנק למעלה כשהברומטר היה מופעל.
הפתרון שלו היה החלפה של הזרועות של הרחפן שהיו גמישות מדי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
הוא שם ממש קשיחים והכל עובד פצצה
Sent from my iPad using Tapatalk
בלי קשר לבעיה הספציפית, לי
יש ניסיון עם פרופים של hqprop - הם מאוד קשיחים וב"ה מחזיקים טוב.
משה הפרופלורים זה לא קשור לבעיה. רוב הסיכוי שמדובר על בעיה בברומטר. אני לא ככ מכיר בנאזה אבל הרכיב הזה רגיש לאור. תבדוק אם התופעה חוזרת על עצמה בלילה. אם לא, תדאג לבודד את הבקר מאור ישיר.
איזה בטריה? יש לך קריאת מתח ב osd?
תנסה להוסיף ב LOSS =0.60