שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 38

נושא: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    אני מדי פעם מרחף (בעיקר כדי לצבור שעות ולקבל בטחון) ליד הבית בכביש מרוצף, אין הרבה מקום לתמרון מתחילים אבל בד"כ אני מסתדר. אין אנשים או מכוניות להפריע בשעות האלה.
    אתמול בלילה החלטתי לסובב את המסוק עם הפנים אליי - התרחקתי קצת -כ 15 מטרים, וסובבתי את המסוק 90 מעלות ימינה. בשלב כלשהו הוא התחיל לנטות הרחק ממני והדבר הראשון שעשיתי היה לסובב אותו בחזרה עם הזנב אליי עם הוספת קצת כח. המסוק 'ברח' עוד כ 20 מטרים ועלה לגובה של כ 6-7 מטרים לפני שהספקתי לעשות משהו ויצא מאיזור האור של תאורת הרחוב.
    נלחצתי. שאר הפעולות היו לא רצוניות וגרמו לנחיתת אונס רצינית שמעכה את המסוק לקרקע.

    עד 24:00 הספקתי להחליף את כל החלקים - ציר ראשי, להבים, בום מקומט, כמה ברגים שלא נמצאו, פלייבר, גג"ש. גוף המסוק התעקם אבל מכיוון שזהו אלומיניום פשוט פירקתי הכל ויישרתי בעדינות עם פטיש קטן. מדהים שרק להב אחת התפרקה - השנייה נשארה ללא פגע.

    אם אין לי מדריך עם כבל מחובר אליי - איזה טיפים אתם יכולים לתת לי כדי להתקדם עם ההטסה עם פחות לחץ? מה השלבים הבאים אחרי ריחוף בגובה מטר?

    תודה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    קריות
    הודעות
    781
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    סימולטור

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    11
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    אל תישמע לשכן שלך בפעם הבאה !

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    הטעות הראשונה שעשית לדעתי זה להטיס בחושך באזור מצומם...בתור מתחיל, זה קשה
    אז לך באור יום, באזור פתוח באחד השדות (ולא חסר)
    הכי טוב קח איתך לשטח מישוה מנוסה שיעזור לך
    וכמובן כמו שאמרו פה...סימולטור והרבה ממנו למרות שאין על טיסה אמיתית וגם סימולטור לא יכול להעביר את הפחד והלחץ שיש בזמן טיסה אמיתית
    בהצלחה

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    בסימולטור אני מלך..זה לא עוזר לי במציאות.
    נערך לאחרונה על ידי wonderd; 21-09-2009 בשעה 08:30:01.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    כשאתה מטיס באזור צפוף ובנוי ובחושך אין מרווח לטעויות, והסכנות אורבות לך בפינה. לך להטיס באזורים פתוחים וללא סכנה לפגיעה בעצמך או באחרים או ברכוש. זה לא פלא שאתה כותב שריסקת רק בגלל הלחץ. גם אם מטיס מנוסה היה מטיס איפה שהיטסת הוא היה לחוץ מזה כי זו לא סביבה מתאימה וטבעית להטסה, אז נכון שהחשמליים הם קטנים וזה נראה ההיפך, אבל לא.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    603
    תודה!
    43
    הודה 28 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    אני מדי פעם מרחף (בעיקר כדי לצבור שעות ולקבל בטחון) ליד הבית בכביש מרוצף, אין הרבה מקום לתמרון מתחילים אבל בד"כ אני מסתדר. אין אנשים או מכוניות להפריע בשעות האלה.
    אתמול בלילה החלטתי לסובב את המסוק עם הפנים אליי - התרחקתי קצת -כ 15 מטרים, וסובבתי את המסוק 90 מעלות ימינה. בשלב כלשהו הוא התחיל לנטות הרחק ממני והדבר הראשון שעשיתי היה לסובב אותו בחזרה עם הזנב אליי עם הוספת קצת כח. המסוק 'ברח' עוד כ 20 מטרים ועלה לגובה של כ 6-7 מטרים לפני שהספקתי לעשות משהו ויצא מאיזור האור של תאורת הרחוב.
    נלחצתי. שאר הפעולות היו לא רצוניות וגרמו לנחיתת אונס רצינית שמעכה את המסוק לקרקע.

    עד 24:00 הספקתי להחליף את כל החלקים - ציר ראשי, להבים, בום מקומט, כמה ברגים שלא נמצאו, פלייבר, גג"ש. גוף המסוק התעקם אבל מכיוון שזהו אלומיניום פשוט פירקתי הכל ויישרתי בעדינות עם פטיש קטן. מדהים שרק להב אחת התפרקה - השנייה נשארה ללא פגע.

    אם אין לי מדריך עם כבל מחובר אליי - איזה טיפים אתם יכולים לתת לי כדי להתקדם עם ההטסה עם פחות לחץ? מה השלבים הבאים אחרי ריחוף בגובה מטר?

    תודה.

    א. אל תתרגש. אלה החיים. תכין עוד הרבה חלפים.
    ב. תעשה סימולטור ועוד סימולטור ועוד סימולטור
    תציץ באתר הזה:

    http://www.rchelicopterfun.com/how-t...licopters.html

    המליצו לי כאן בפורום, אני עובד לפי השיטה שלו, היא מקדמת אותך, ממליץ.
    תהנה

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    דרום לבנון
    הודעות
    285
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    אלעד
    כמו שראיתי ביום שישי קודם כדי שתכוון את המסוק כמו שצריך לפני שאתה מנסה לחקות אותי
    Spektrum DX6i
    Trex-250 Super Combo
    Trex-500 ESP (בקופסא) + Spartan DS760 + 9257

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    דווקא הוא היה מכוון לא רע כשהמראתי..

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    Wonderd ..
    כמה עצות מנסיוני הדל:

    1. אכן הטסה בחושך היא מהבעיתיות ביותר שיש. תשתדל להימנע מהפינה הזאת.

    2. מקומות גדולים ופתוחים. עצם הידיעה שיש משהו לייד מלחיצה ומשנה את התגובות שלנו. במקום פתוח אתה פחות לחוץ. שדות הם אופציה נפלאה. אם יש לך משהו באיזור - לך לשם.

    3. תכנן תמיד את 'החילוץ' שלך
    - זה אחד הטיפים המעולים ביותר שקראתי והוא פשוט הוביל אותי קדימה.
    לפני שאתה מתחיל להתאמן על משהו דע בדיוק איך אתה יוצא ממנו אם וכשהוא מסתבך.
    ההחלצות הזאת אמורה להתבסס על דברים שאתה מכיר ויודע ואמורה להיות מוגדרת מראש.
    לדוגמה, החלטת להתאמן על Nose in (פנים אליך). אתה מסתובב והמסוק מתחיל לגלוש
    מה אתה עושה ? טס קדימה ומסתובב ? טס אחורה ומייצב אותו ? מסובב זנב ? נוחת ?
    (אישית בשלב הזה - חצי סיבוב זנב וגמרנו . אתה בשלב שהיית. זנב אלייך והכל טוב :-)

    4. סימולטור. לא ברור לי למה הוא לא עוזר לך .....
    אולי אתה עם סימולטור לא מספיק טוב ?
    אולי אתה לא מטיס בו דגם שמקביל למה שיש לך ?
    בגדול זה בית הספר הטוב ביותר. הוא ילמד אותך הכל חוץ מאיך להתמודד עם לחץ :-)

    5. שלבים:
    המראות נחיתות
    טיסה קדימה טיסה אחורה טיסה לצדדים וחזרה.
    סיבוב 90 מעלות הצידה . ז"א לראות את המסוק מהצד. וכמובן .. צד שני
    אחרי שאתה מרגיש נח לרחף ככה תתחיל לטוס קצת קדימה וקצת אחורה - (שוב על הצד)
    בסוף .. Nose in

    זה בגדול ...

    בהצלחה :-)
    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    לצערי אני התחלת לרחף עם NOSEIN והדגש פה
    הוא על סימולטור.... עברתי הרבה סימולטורים כגון AEROFLY
    והיה לי את ה- FSONE והכי מציאותי שמצאתי אבל עלה כסף...
    זה ה- REAL FLIGHT !!!!
    את האמת כל הזמן אמרו לי ובתור טכנאי מחשבים הייתי בטוח שכל
    סימולטור יעשה את העבודה שלו ולפחות נתחיל עם האורינטציה הבסיסית.
    ב-REAL FLIGHT יש לך הרבה הדמיות למציאות ויש לו הרבה יתרונות
    מאשר שאר הסימולטורים שקימים בשוק. אני אישית יכול להבטיח לך שאיתו
    אתה תתקדם ואולי מהר מאוד למה שאתה מצפה .... ובקשר לתגובות שהוא עולה
    הרבה כסף ..... התשובה היא מאוד פשוטה .... גם הריסוקים עולים הרבה !!!

    עם הזמן אתה תלמד ככל שאתה תחסוך אתה תבזבז יותר במיוחד אם אתה אוהב את התחביב !
    אל תקנה חליפים אל תנסה תואמים תמיד תשאר עם המקורי וזה יחסוך לך הרבה זמן
    וכאב לב וזאת מתוך ניסיון אישי שלי ולפי המלצות !!!
    וכמו שגיל כבר רשם תתאמן על היחלצות ממצבים ותרחף בכל 4 המצבים !!!
    ותמיד תזכור ככל שאתה מרחף נמוך זמן/תגובת ההיחלצות מתקצר !!!
    שיהיה לך בהצלחה !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    412
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    עוד פעם סימולטור סימולטור חברים המצאיות הכי נכונה אני עוד פעם יחזור ויגיד ותהרגו אותי מה שלומדים בחדר סגור זה לא מה שרואים בשטח פתוח אין כמו המציאות
    אלון נבון
    כולנו ביחד גלעד שליט

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    אלון אתה צודק אבל באמצעות הסימולטור
    אתה מחדד חושים והתגובות נטמעות בך
    גם אם אתה לא רוצה וזה הוכיח את עצמו
    לי אישית גם בהטסה שלי אתמול שמרוב לחץ
    התבלבלתי ומיד הגבתי והצלחתי לתקן את המצב.
    אם זה היה קורה לי לפני 8 חודשים שהייתי רק
    4 חודשים בתחום ועם סימולטור של AEROFLY
    רוב הסיכוים שהמסוק היה פוגש את הקרקע !
    הסימולטור עוזר אבל לא מדמה לך את הלחץ
    ואת ההתרגשות ואת כל המשתנים שיש לך במציאות !
    בכל זאת זה עדין מעין משחק מחשב שמנסה לדמות מציאות !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    דווקא אתמול לפני ההטסה בערב הטסתי קצת בסימולטור, גם פנים אליי וגם הצידה, אבל איכשהו במציאות ההתרגשות והלחץ שונים וגורמים לבילבול ולתגובות לא נכונות.
    גם כשהתחלתי לרחף, הפחד גבר על הידע והיכולת ורק אחרי כמה פעמים ירד הפחד והריחוף הפך לכיף.
    אם לא יהיה גשם היום לקראת הערב אני שוב אשחק קצת בסימולטור ואח"כ נלך לאיזו רחבה גדולה לנסות את הריחוף צד.
    הבעיה היא שאני עדיין קצת חושש לעלות לגובה, אני עדיין מרחף בגובה 1-2 מטר.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    שים בסימולטור רוח.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    זה קצת אוף טופיק, אבל שמתי לב ל"רשימת החיסול" של הריסוק ואני תוהה לגבי קראש קיט.
    אני בשלבי הקמה של הוריקאן 550 בעזרתו של האדמו"ר עודד שליט"א, ובהמלצתו קניתי חלקי חילוף שכוללים פלייבאר, ציר ראשי, ספינדלים, חופה רזרבית, איזשהו סט one-way עם גלגל שיניים, וכמובן להבים.

    אתם חושבים שאני צריך בהיכון גם בום \ גלג"ש ראשי \ ברגים \ חלק אלקטרוני כלשהו?
    מה החלקים שבממוצע טירון עם Oversteering ואספלט שוברים הכי הרבה במסוק?

    אגב בשביל הפרוטוקול - הטיסה היחידה שהמסוק הזה ביצע עד כה היא מעל אסיה בתוך קופסה.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    מניסיון; צריך כמה צירים ראשיים ולפחות 2 בומים, אצלי החלפתי ציר ראשי בכל פגיעה שהייתה לי, כל שאר החלקים די שרדו פגיעה זו או אחרת. בנוסף לרשימה שלך צריך גג"ש, ציר של מחזיקי להבים ראשיים, סט ברגים, תומכי בום.
    יש אצלך רצועה או דריישפט? כי אז יש גם לו גג"שים ואם המסוק מקרבון ולא אלומינים שאפשר ליישר אז צפה לפגיעה גם בחלקי הקרבון.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    אייל,
    מנסיון - חלקי חילוף זה אף פעם לא רע
    המציאות גם מלמדת שעדיף בהתחלה להזמין קצת יותר. זה אמנם מגדיל את העלויות אבל מקצר את זמן ההמתנה אח"כ.

    Wonderd ואלון נבון:
    אני רוצה לנסות לשנות לכם משהו בתפיסה לגבי הסימולטור:
    תחשבו על הכלי הזה כעל מכשיר להטמעת אינסטינקטים !
    יצירת הלינק בין המוח היד והעיין.
    איך המוח מבין את מה שהעיין רואה ומה צריך לתת ליד לעשות.

    זה כל תפקידו (כרגע. אח"כ תגלו שהוא יודע לעזור בעוד כמה דברים)

    אפשר ללמוד את זה בשטח אבל כל טעות עולה כסף.

    עם כמה שתנסו להכחיש - כשהמסוק עם האף אליכם הסטיקים הפוכים. אני בטוח שאתם - בדיוק כמוני - הזזתם את הסטיק הפוך כשרציתם לתקן גלישה ורק אחרי התזוזה הבנתם את זה.
    זה בדיוק מה שהסימולטור אמור לעשות עבורכם כרגע. לתת למוח לתרגל ובחינם.

    הוא לא ילמד אתכם להתגבר על הפחד.
    הוא לא ילמד אתכם איך לצאת מהלחץ ולא איך להישאר רגועים.
    אבל ברגעים האלה האצבעות שלכם כבר יידעו את העבודה .
    כמו ששגיא אמר - מי שעזר לו באותה שניה של לחץ זה האינסטינקט

    ועוד מילה אחת על גובה:
    מישהו בחו"ל כתב שאי אפשר להתרסק לאוויר
    זה נכון.
    תנסו לעלות ל- 3 - 5 מטר (לא מעליכם אלא יותר קדימה)
    תגלו שיש ה-ר-ב-ה יותר זמן לצאת מטעויות
    זמן = כסף

    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי AVIV123 צפיה בהודעה
    סימולטור
    +1

    אני הצלחתי לעשות NOSE IN בתחילת דרכי ב2 שיטות :
    1. הרבה סימולטור.
    2. הטסה מעל שיח או שדה להגברת הביטחון ולהקטנת הנזק ל 0 או כמעט ל 0 בריסוק.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    זה קצת אוף טופיק, אבל שמתי לב ל"רשימת החיסול" של הריסוק ואני תוהה לגבי קראש קיט.
    אני בשלבי הקמה של הוריקאן 550 בעזרתו של האדמו"ר עודד שליט"א, ובהמלצתו קניתי חלקי חילוף שכוללים פלייבאר, ציר ראשי, ספינדלים, חופה רזרבית, איזשהו סט one-way עם גלגל שיניים, וכמובן להבים.

    אתם חושבים שאני צריך בהיכון גם בום \ גלג"ש ראשי \ ברגים \ חלק אלקטרוני כלשהו?
    מה החלקים שבממוצע טירון עם Oversteering ואספלט שוברים הכי הרבה במסוק?

    אגב בשביל הפרוטוקול - הטיסה היחידה שהמסוק הזה ביצע עד כה היא מעל אסיה בתוך קופסה.
    בוודאי- גג"ש,בום הולכים בריסוקים בקלות. אלק' לדעתי מיותר להחזיק מראש.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    הערב הנאחס היכה שוב...
    לאחר התיקון המאוחר אתמול, הגעתי הביתה ודבר ראשון בדקתי שוב את כל החיבורים והכיוונים ויצאתי למשטח אספלט גדול (בסיס נטוש..) לטיסה עם גיסי (מהשרשור השני של התאונה), בדקתי תגובות שלט בחשש משהו, בדקתי מצערת..ולקחתי את המסוק למרכז המשטח.
    מורידים הולד, מעלים סטיק לאט לאט והמסוק מתעורר. שנייה לפני שעזב את הקרקע עפו שני הלהבים הראשיים (חדשים לחלוטין, כן?), והספינדלים התעקמו לחלוטין.
    המסוק לא זז מהמקום.

    אני מתחיל לחשוב שיש פה איזשהו מזל רע שרודף אותי..ואני לא מאמין בדברים האלה.
    הנה תמונות מהפלאפון, שימו לב לתמונה עם החלק של הלהב שנשאר בגריפ:
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	_____019.jpg‏ 
Views:	148 
Size:	48.7 קילובייט 
ID:	14059   Click image for larger version. 

Name:	_____022.jpg‏ 
Views:	163 
Size:	209.1 קילובייט 
ID:	14060   Click image for larger version. 

Name:	_____024.jpg‏ 
Views:	154 
Size:	266.8 קילובייט 
ID:	14061  

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    642
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    איזה להבים אלו?
    משהו נפגע?
    פשוט מפחיד

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    להבי פיבר, עפו 20 מטר אחד קדימה והשני אחורה.
    אף אחד לא נפגע (מזל שלא הייתי ממש מאחוריו).
    המדהים הוא שכלום לא התעקם מלבד הספינדלים והמסוק לא זז ממקומו.

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    642
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    של איזו חברה
    שנדע מה לא להזמין

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ריסוק קטלני - רק בגלל לחץ..

    לא להאמין ...זה לא שבורג השתחרר.....מפחיד!

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •