נראה טוב תתחדש !
אני אישית הייתי מרחיק
את המקלט מהמנוע למנוע
כל מיני הפרעות או תקלות למיניהם.
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
הבקר צמוד למנוע , לא נראה רעיון מוצלח.
תנסה לראות בסרטים של בוב את מיקום המקלט והבקר או שתסתכל בחוברת
אם לא תסתדר אני יכול לצלם את הקופטר שלי
הבקר בעיקרון צריך לשבת מתחת לסוללה וכך הוא רחוק מהמקלט שישב על המגש התחתון כמה שאפשר לכיוןן הזנב
עמוס
אין כל בעיה בסטאפ שהרכבת למעט זה שאת החוטים של המנוע הייתי מעביר ממקום אחר ולא בין המקלט לגג"ש (תוריד את החוטים מטה ותעביר אותם מתחת לגחון המסוק לכיוון הבקר).
המקלט הוא 2.4 ואין שום חשש מהפרעות, אם היית משתמש בשידור אנלוגי 72MHZ אז זה היה סיפור אחר.
בקשר לבקר, אם חיברת לו טבעת פריט אז גם שם אין בעיה ולא צפויים לך הפתעות לא נעימות.
אני אישית מטיס בסידור סטאפ מאד דומה את ה T450 שלי כבר למעלה משנתיים וחצי ומעולם לא חוויתי בעיית קליטה, אצלי בניגוד אליך הבקר יושב במגש התחתון לפני המנוע אך ממש צמוד אליו (יש לי V2).
דבר אחד הייתי מוסיף והוא סקוטש שחובק את הבקר והמקלט דרך הגוף על מנת להבטיח שכלום לא יזוז וגם ישמור קצת מפני פגיעות.
נערך לאחרונה על ידי ziki; 09-01-2010 בשעה 08:16:54.
אני במבט ראשון קלטתי את השרוול שציפית איתו את כל החיווט מהסרוו
נראה טוב מאוד
מאיפה משיגים?(שרוול רשת )
יש אצל הסיני שרוול טוב מאוד. חפשו SLEEVING או SLEEVE
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
אני משתמש בצינורית סיליקון (צינורית דלק של טיסן ניטרו) ואזיקון.
רועי
עבודה יפה, כל הכבוד.
שים לב לאנטנות המקלט!
חובה להרחיק מגופ הקרבון ולדאוג שיהיו ישרות!
XHover MXP230, TBS Discovery, Compass Atom 7HV, TwinStar II FPV, Trex 250SE,500ESP FBL, 550e BeastX, Mini Ellipse, Merlin, Cularis, Xeno ,P51d, Aurora 9 and not enough time (oldies: Stryker F-27Q, Easy Star, Telink SU-29, Fox, 450 Pro) Hagay