שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: טעינת שלטי JR & FUTABA

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    Arad, Israel, Israel
    הודעות
    1,008
    תודה!
    34
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טעינת שלטי JR & FUTABA

    יש לי את שני השלטים הנ"ל ...
    הבאתי אותם מארה"ב כולל המטענים שלהם.
    הבעיה שמצויין עליהם רק עד 120V,
    יש איזו שהיא דרך להשתמש בהם??
    נערך לאחרונה על ידי maozasaf; 15-05-2010 בשעה 11:20:03.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    1,083
    תודה!
    127
    הודה 162 פעמים ב 117 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת שלטי JR & FUTABA

    http://ultrapro.co.il/products/127996
    נמצא בכל חנות חשמל.
    Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת שלטי JR & FUTABA

    פוטאבה? JR?

    נראה לי שהשמות הללו לא הוזכרו כאן זה עידן עידנים

    לא אתפלא אם מרבית חברי הפורום חושבים שהשלטים היחידים על פני כדור הארץ

    מתחילים בצמד האותיות DX...


  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    Arad, Israel, Israel
    הודעות
    1,008
    תודה!
    34
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת שלטי JR & FUTABA

    ציטוט נכתב במקור על ידי Observer צפיה בהודעה
    http://ultrapro.co.il/products/127996
    נמצא בכל חנות חשמל.
    מגניב , תודה...
    אתה יודע עד כמה מכשירים אפשר לחבר לזה?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    1,083
    תודה!
    127
    הודה 162 פעמים ב 117 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת שלטי JR & FUTABA

    אלה שנאים בהספק נמוך - קנה אחד לכל מטען.
    אתה יכול לקנות שנאי בהספק גבוה יותר ולחבר מספר צרכנים של 110V.
    http://www.amperel.co.il/categories/20041
    הכל תלוי בצריכת הזרם של כל מכשיר ומכשיר.
    נערך לאחרונה על ידי Observer; 15-05-2010 בשעה 11:24:53. סיבה: תיקון לינק שגוי
    Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת שלטי JR & FUTABA

    זהירות!!!
    הפולריזציה ב JR ו FUTABA הפוכה!
    אתה עלול לשרוף פיוז או יותר מזה. אם אני לא טועה גם אורך הפינים שונה כדי להגן על העסק אבל לא הייתי סומך על זה.
    תבדוק קטבים.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    Arad, Israel, Israel
    הודעות
    1,008
    תודה!
    34
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת שלטי JR & FUTABA

    נכון הקטבים הפוכים !!!כבר למדתי את זה על בשרי...למזלי נשרף רק פיוז.

    השנאי הראשון שהמלצת, זה כבר בא עם החיבור למטען(הפלאג)???
    או שיש לו כניסה "שקע\תקע"??

    תודה על העזרה ואזהרה !

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת שלטי JR & FUTABA

    מעוז,


    אל תשתמש במטענים שקיבלת עם המערכות...
    מדובר במוצרים ממש פרימיטיביים, בעידן זה של טעינה מבוקרת.

    כל אחד מהמטענים המשוכללים, יטען את שניהם לפי אבחון של -ΔV; כלומר טעינה בזרם שתקבע (אתה יכול אפילו להסתפק בעוצמת הזרם של המטען הפרימיטיבי, אם תסיר את מגבלת הזמן), עד שהמצברים טעונים במלואם; ולא מעבר לזה.

    ה-Accucel-6 המוכר הוא מטען משוכלל ושווה לכל נפש, אך יש גם אחרים; למשל זה, או זה; גם הם במחירים מצחיקים.

    עלותם אינה גבוהה בהרבה מרכישת טרנספורמטור\ממיר מתח בארץ, שישאיר אותך ב-'תקופת האבן'...

    עבור כולם תצטרך לרכוש רתמת טעינה, הכוללת בין השאר, שני תקעים קו-אקסיאליים הפוכים בקוטביותם ומסומנים בבירור.

    אסור שתבלבל ביניהם! האחד מתאים רק ל-JR והשני ל-Futaba ולאחרים.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 15-05-2010 בשעה 11:20:07.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת שלטי JR & FUTABA

    תעשו כאן הפרדה בין המטען לשנאי !

    השנאי רק הופך מ 220 ל110, אחרי זה כל מטען מתחבר לשלט שלו !
    לפי מה שהוא אומר, הוא צריך רק שנאי,
    אם תצליח לארגן גם מפצל של 110 אז תוכל להטעין את שני השלטים ביחד (כל אחד עם המטען שלו כמובן, אבל כששני המטענים מחוברים ל 110)

    רק שתידע לך, אם אתה מתכנן על להישאר בענף,מומלץ שתקנה מטען חכם, וליפו לשלט ככה שלא תצטרך להטעין כל ערב לפני ההטסה ולא תסבול מפריקה עצמית של הסוללות.
    גיא.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת שלטי JR & FUTABA

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    מעוז,


    אל תשתמש במטענים שקיבלת עם המערכות...
    מדובר במוצרים ממש פרימיטיביים, בעידן זה של טעינה מבוקרת.


    כל אחד מהמטענים המשוכללים, יטען את שניהם לפי אבחון של -ΔV; כלומר טעינה בזרם שתקבע (אתה יכול אפילו להסתפק בעוצמת הזרם של המטען הפרימיטיבי, אם תסיר את מגבלת הזמן), עד שהמצברים טעונים במלואם; ולא מעבר לזה.

    ה-Accucel-6 המוכר הוא מטען משוכלל ושווה לכל נפש, אך יש גם אחרים; למשל זה, או זה; גם הם במחירים מצחיקים.

    עלותם אינה גבוהה בהרבה מרכישת טרנספורמטור\ממיר מתח בארץ, שישאיר אותך ב-'תקופת האבן'...

    עבור כולם תצטרך לרכוש רתמת טעינה, הכוללת בין השאר, שני תקעים קו-אקסיאליים הפוכים בקוטביותם ומסומנים בבירור.

    אסור שתבלבל ביניהם! האחד מתאים רק ל-JR והשני ל-Futaba ולאחרים.
    האזהרה אינה במקומה, דווקא למטען שהמלצת יש בעיה בזיהוי גמר טעינה בסוללות NICD\NIMHלא תמיד הוא מצליח "לפגוע" במתח הנכון, מה שברוב המקרים גורם לטעינה בקיבול נמוך מקיבול הסוללה.
    המטענים הבסיסיים עושים עבודה מצויינת אם שומרים על הכללים (זמן טעינה בעיקר), נכון שלא ניתן לבצע מחזורי טעינה פריקה וכמו כן לא תקבל חיווי על הקיבול שנכנס, אבל לטעון בהחלט אפשר והטעינה לא פחות איכותית מטעינה במטען "משוכלל", כך עשו שנים.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת שלטי JR & Futaba

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה

    ...והטעינה לא פחות איכותית מטעינה במטען "משוכלל", כך עשו שנים.
    יוסי,


    אני מסכים רק עם שלוש המילים האחרונות...

    טעינה 'רגילה', אפילו לאורך הזמן 'הרגיל', היא לרוב טעינת-יתר.
    אמנם 50, או 60 מיליאמפר, לרוב לא יגרמו סיכון ממשי למצברים. אבל אם תמשש אותם לאחר סיום הטעינה, הם יהיו די חמים למגע.

    בטעינה עם -ΔV, המצברים יצאים כמעט בטמפרטורת החדר ואני יכול להבטיח לך שבגרסת התוכנה העדכנית של ה-Accucel-6; ולמעשה גם בזו בת השנתיים של המטען שלי, הטעינה מסתיימת כשהמצברים טעונים במלואם.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    1,083
    תודה!
    127
    הודה 162 פעמים ב 117 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת שלטי JR & FUTABA

    אסף, תיקנתי לינק בפוסט #5
    הלינק הקודם היה לא נכון.
    אין כאן המלצה לקנות במקום זה או אחר, אלא רק להתרשמות.
    נערך לאחרונה על ידי Observer; 15-05-2010 בשעה 11:49:30.
    Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    Arad, Israel, Israel
    הודעות
    1,008
    תודה!
    34
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת שלטי JR & FUTABA

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    מעוז,


    אל תשתמש במטענים שקיבלת עם המערכות...
    מדובר במוצרים ממש פרימיטיביים, בעידן זה של טעינה מבוקרת.

    כל אחד מהמטענים המשוכללים, יטען את שניהם לפי אבחון של -ΔV; כלומר טעינה בזרם שתקבע (אתה יכול אפילו להסתפק בעוצמת הזרם של המטען הפרימיטיבי, אם תסיר את מגבלת הזמן), עד שהמצברים טעונים במלואם; ולא מעבר לזה.

    ה-Accucel-6 המוכר הוא מטען משוכלל ושווה לכל נפש, אך יש גם אחרים; למשל זה, או זה; גם הם במחירים מצחיקים.

    עלותם אינה גבוהה בהרבה מרכישת טרנספורמטור\ממיר מתח בארץ, שישאיר אותך ב-'תקופת האבן'...

    עבור כולם תצטרך לרכוש רתמת טעינה, הכוללת בין השאר, שני תקעים קו-אקסיאליים הפוכים בקוטביותם ומסומנים בבירור.

    אסור שתבלבל ביניהם! האחד מתאים רק ל-JR והשני ל-Futaba ולאחרים.
    תודה על העצה חבר,
    היום קיבלתי את שתי המוצרים

    Turnigy Accucel-6
    Charging harness

    נקווה שהכל יעבוד כמו שצריך ושהעיניים יתחילו להסתכל לשמיים בחזרה (אוף, עבר יותר מידי זמן...3 חודשים כמעט).

נושאים דומים

  1. מודול HITEC 2.4GHZ ל שלטי FUTABA 9C
    על ידי aglikman בפורום סקירות רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-04-2010, 22:09:29
  2. 2 שלטי סימולטורים חדשים
    על ידי sharonx בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-06-2009, 21:28:44
  3. [שאלה] תדר של שלטי מכוניות
    על ידי b1yossi בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 04-06-2009, 17:37:52
  4. הבדל בין שלטי פוטבה
    על ידי MDreamer בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 15-05-2009, 06:08:51
  5. שלטי JR 9303 2.4GHz
    על ידי Amit ! בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 29-08-2008, 12:22:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •