אני רוצה לקנות סוללות NIMH לטיסן דלק בשביל המקלט והסרוואים.
ראיתי שסוללות NIMH הן סוללות AA רגילות שמסודרות באופן מסויים עם מקשר.
איך לסדר ולחבר את סוללות ה-AA כדי לקבל סוללת NIMH?
תודה.
אני רוצה לקנות סוללות NIMH לטיסן דלק בשביל המקלט והסרוואים.
ראיתי שסוללות NIMH הן סוללות AA רגילות שמסודרות באופן מסויים עם מקשר.
איך לסדר ולחבר את סוללות ה-AA כדי לקבל סוללת NIMH?
תודה.
בברכה,
תומר עינבר
שלום תומר,
אני מבין משאלתך שאתה מתכוון לסוללות אלקליין או אבץ כאשר אתה אומר סוללות רגילות.
NIMH זוהי הכימיה של הסוללות.
אי אפשר לסדר סוללות כך שיתקבל פק NIMH...
אתה מתכוון לגודל הסוללה, AA או "אצבע" ואכן אפשר לקנות תאי סוללה NIMH בודדים ולהרכיב פק.
למעשה, לפני ימי ה-LIFE זוהי היתה צורת עבודתי.
אם אתה לא בטוח במה שאתה עושה, תקנה פק מוכן, או תתן למי שבין להכין את הפק.
זכור, פק הסוללות יותר חשוב מהמנוע (לדעתי). אם יש בעיה בפק, הלך הטיסן...
ואם כבר פק להכנה עצמית, עדיף תאים איכותיים של נייקד לשימוש זה. (LIFE עדיף בכל מקרה).
תודה רבה,
שתי סוללות כאלה מתאימות לצרכיי?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...4_Cell_w/_tabs
ואם כן, איך לחבר ביניהן כדי לקבל מתח של 6.6V במקרה הזה?
תודה.
בברכה,
תומר עינבר
תומר,
תעשה לעצמך טובה ותקנה סוללה מורכבת ואל תתעסק בזה. אתה לא תחסוך כסף.
אם כוונתך היא ללמוד איך עושים דברים כאלה עדיף לך לקפוץ לגדעון ולראות בעצמך. שוב, לא תחסוך ככה כסף אבל בהחלט תחכים.
ארז
!!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!
רק רציתי ללמוד ולא מעבר לזה.
בברכה,
תומר עינבר
הי
במחיר של הסוללות באיבי למה בכלל לשאול ?
http://cgi.ebay.com/6V-1800mAh-NI-MH...54761466159467
עמיחי
אלו סוללות מאיכות ירודה. להתרחק מהדילים הזולים האלו.
אתה לא יודע איזה תאים אתה מקבל, בד"כ של יצרן סיני עלום שם.
קניתי כמה כאלו ממוכרים שונים באיביי בכדי לבדוק (בכל זאת, זול...).
ערכי הטעינה והפריקה לא מתקרבים למוצהר, התנהגות התא לא צפויה והם בעלי פריקה עצמית גבוהה מאוד.
לאחר מכן פירקתי את הפקים ולהפתעתי (או שלא) מצאתי כיתוב קיבולת שונה על התא לעומת הכיתוב על הפק...
בקיצור, לא שווה.
תקנה פק איכותי שישמש אותך שנתיים שלוש וזרוק, ולא פק עלוב שישמש אותך שעתיים שלוש...
נערך לאחרונה על ידי טיסני אילת; 02-09-2010 בשעה 09:33:08.
הסוללות שבקישור נרכשו והם טובות מאוד
רוב הסוללות מיוצרות בסין גם המומותגים איפה הבעייה ?
אני אתעלק על השרשור
האם אפשר להשתמש בסוללות נטענות GP 2700MAH ?
ולחבר אותן כמובן בטור על מנת להפיק 4.8 וולט...
הפק שיש לי הוא אם אני זוכר נכון 1200MAH...
אם הבנתי אותך נכון, אתה רוצה להחליף פק קיים של 1200 בחדש 2700?
אין בעיה. אבל חשוב לבצע את ההלחמות נכון. אם יש לך נסיון, לך על זה. אם אינך מנוסה, דאג שיבצע את זה עבורך מישהו שכן מנוסה.
בשום פנים ואופן אין לצרף לאותו פק סוללות שאינן זהות לגמרי - אותו יצרן ואותה קיבוליות. כל התאים חייבים להיות חדשים.
אני אלקטרונאי ...
אני יודע שאסור לחבר סוללות בטור בעל קיבוליות שונה (מתחים שונים מותר)
אסור לחבר סוללות במקביל בעל מתחים שונים (קיבוליות שונה מותר)
אין לי בעיה לחבר, שאלתי רק אם זה מותר והאם הסוללות שקניתי (שבאו עם השלט והסרווים) האם אלו סוללות מיוחדות.. לפי מה שהבנתי מכם שהם לא וניתן לשדרג לסוללות אחרות לכאלו שלא באו בחבילה מוכנה.
תודה...
אם כך, מתברר שהבנתי אותך נכון.
אתה יכול להתקין לעצמך כל פק שיענה על דרישות המתח. כלוומר במקרה שלך, 4 תאים בטור זה בסדר גמור. ענין הקיבוליות חופשי לבחירתך.
האם יש בעיה להשתמש בבית סוללות מוכן מפלסטיק עם מגעים קפיציים ? מוכרים אותו גם בחנויות טיסנאות כאן וגם ב towerhobbies למטרה הזאת בדיוק. אם זה טוב אז כל העיסוק בפק יכול להיות מיותר, לא ? תודה.
למקור החשמל למערכת התקשורת בין המשדר והטיסן חשיבות ממדרגה ראשונה. כל תקלה, מכל סוג שהוא, בין קלה ובין חמורה, תגרום לחוסר שליטה על הטיסן. המשמעות המידית - טיסן תקוע באדמה, במקרה הטוב. גרוע מכך - תקוע במכונית והכי נורא - תקוע בבן אדם.
בבית הסוללות המוכן יש 12 מגעים חופשיים, כלומר 12 אפשרויות לתקלה. בהלחמת פק (באופן מקצועי) האפשרויות הללו לא קיימות.
התשובה לשאלתך ברורה.
גישת בית שמאי אכן מומלצת בעניני בטיחות... ד"א יש מכשור בטיחות ממש שמשתמש בסוללות רגילות בחיבור כזה, כמו מכשירי קשר ימי ו GPS ימי.