שגיא,
מבלי להסתכל ולו שנייה על הסטאפ שביצעת לגוברנור שמותקן לך על המסוק - אני יכול לומר לך (ובוודאות יתרה חשוב לציין), שהסטאפ שלך
בוודאות אינו נכון.
אתה בטח עכשיו נכנס למקום הזה של "איזה זבל הבר עמי הזה, מלכלך עלי סתם"

אבל ההסבר הוא מאוד פשוט וחבוי בתשובתו של חן מעלה, לגבי קינפוג/כיוון הגוברנור.
אני לא נכנס לכלום והעברית שלי הייתה פשוטה וברורה
כדי לכוון
נכון ומדויק גוברנור, או כל רכיב אלקטרוני אחר במסוק לצורך העניין (ג'יירו, סרוואים וכו') - יש לבצע הכנות מיכאניות מוקדמות. הכיוון הסופיים של אחוזים בשלט לערוץ ה AUX, והגרפים של המנוע הם רק הסוף וקצה הקרחון של אותו הכיוון...
זה ידוע לי
אם אין לך מנוע באמתחתך, אינך יכול לבצע את הכיוונים המיכאניים הנדרשים - וכפועל יוצא מזה, בוודאות הגוברנור שלך לא מכוון כמו שצריך (אתה רואה שזה לא משהו אישי

).
אתה הופך את זה לכזה אבל זכותך
אני חוזר לתשובתו של חן לשאלה - רק בסדר הפוך:
סטאפ נכון מכיל בתוכו את מיתקון הסנסור, הדבקת המגנטים והתאמת המרחקים שלהם מהסנסור (במידה ומשתמשים במגנטים), ביצוע סטאפ מכני של זרוע הסרוו (התאמת זרוע סרוו/זרוע קרבורטור/פושרוד בין הזרועות), כיול הגוברנר (טווחים, יחסי העברה, סל"ד יעד, סוג סרוו - תלוי ברמת התחכום של הרכיב) וכיול השלט (טווחי מצערת, טווחי הערוץ שבשימוש - בד"כ אחד ה AUXים, והתאמת גרפים).
הכול כתוב בחוברת ההוראות, ובחיפוש טוב - לדעתי תמצא מס' מאמרים בנושא גם ב EFLY (שלי בפרט).
בהצלחה,
ליאור
0546686485