שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: טעינת ליפו 6s ב 1C

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    367
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טעינת ליפו 6s ב 1C

    שבת שלום לכולם...
    אשמח לעזרה אלקטרונית... אני טוען סוללת 6 תאים 5000מ"א ב1C(מותר מקסימום 2C) יעני ב5 אמפר שעה. משום מה המטען מצליח להגיע לזרם טעינה של 2.3 אמפר שעה בלבד. המטען הוא turnigy accucel 6 הנודע. הוא אצלי כבר כמעט שנתיים והוא עושה עבודה נפלאה. כמקור חשמל אני משתמש בספק כוח של מחשב שגם הוא לא מאכזב, אך הפעם נדמה לי שכאן קבור הכלב... אני צודק?
    מצורפת תמונה של מפרט הספק כוח.
    אשמח לעיצת המומחים,תודה רבה.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	DSC00936 (Large).JPG‏ 
Views:	96 
Size:	99.1 קילובייט 
ID:	35012  
    נערך לאחרונה על ידי Yotflow; 19-11-2010 בשעה 18:29:27.
    DX7
    and some Foam...
    "תגיד איזה גובה זה מגיע?"...

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת ליפו 6s ב 1C

    המטען שלך מוגבל ל50 וואט.
    הסוללה בעלת מתח של 21.6 וולט נומינלי, הספק = מתח כפול זרם, לכן אי אפשר לקבל יותר מ 2.3 אמפר.
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    367
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת ליפו 6s ב 1C

    אוי ש...
    אז הטענתי את הסוללה בחצי C. לקח למטען שעתיים ועשרה בערך. האם טעינה בצורה זאת בקביעות תפגע בסוללות?
    תודה.
    DX7
    and some Foam...
    "תגיד איזה גובה זה מגיע?"...

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    הודעות
    106
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת ליפו 6s ב 1C

    דווקא להיפך...שילמת בזמן טעינה, אך הרווחת נצילות וזמן חיים של הסוללה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    367
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת ליפו 6s ב 1C

    מגניב תודה!
    DX7
    and some Foam...
    "תגיד איזה גובה זה מגיע?"...

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת ליפו 6s ב 1C

    ציטוט נכתב במקור על ידי alonk צפיה בהודעה
    דווקא להיפך...שילמת בזמן טעינה, אך הרווחת נצילות וזמן חיים של הסוללה.
    לא ממש- התדיינו בזה הרבה והיות והמטען קובע את סיום הטעינה על פי הזרם שהוגדר, אני (לפחות) הגעתי למסקנה שזה כנראה פחות בריא לסוללה מאשר טעינה בזרם גבוה.
    זכור בליפו עסקינן...

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yotflow צפיה בהודעה
    אוי ש...
    אז הטענתי את הסוללה בחצי C. לקח למטען שעתיים ועשרה בערך. האם טעינה בצורה זאת בקביעות תפגע בסוללות?
    תודה.
    לא , היא לא תפגע כל עוד תגדיר את הזרם הנומינלי לפי 1C.

    אני ממליץ לך לשדרג את המטען למטען 200W, אפשר כמו שלי (מעניין אם תמצא את הלינק) ואפשר אחרים בסגנון...
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    הודעות
    106
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת ליפו 6s ב 1C

    [QUOTE=Boogle;210982]לא ממש- התדיינו בזה הרבה והיות והמטען קובע את סיום הטעינה על פי הזרם שהוגדר, אני (לפחות) הגעתי למסקנה שזה כנראה פחות בריא לסוללה מאשר טעינה בזרם גבוה.
    זכור בליפו עסקינן...

    זוכר היטב...יש דברים שאסכים אתם ויש כאלה שלא. סוללות זה התחום שלי. מסכים כי המטען מסיים לטעון במוד ה-constant voltage כאשר הזרם יורד מתחת לזרם מסוים (50mA ב-Li-Ion לדוגמא). יחד עם זאת הפסדים פנימיים (I2R) עולים עם עליית הזרם (טעינה או פריקה) ... לכן נצילות יורדת עם עליית הזרם. כמו כם בסוללות ליתיום הפסדים גורמים לחימום, חימום גורם לעליית התנגדות פנימית שגורמים שוב להפסדים נוספים והקטנת cycle life. מדדתי אישית הרבה סוללות של הרבה כלים חשמליים - זוהי תופעה שכיחה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת ליפו 6s ב 1C

    אם תקרא את האופיין של המטענים הסיניים תראה שבמוד FAST קריטריון סיום הטעינה נקבע ל1/10 זרם הטעינה הראשוני שמוגדר למטען.
    אם תגדיר חצי C זרם העצירה יהיה 1/20 מהזרם הנומינלי. הסוללות הללו, פרט לחימום מאוד רגישות לכמה אתה ממלא אותן ולכן המציאו את שיטת הFAST שאמורה למלא אותן "קצת פחות".
    טעינה בחצי C מטעינה אותן "קצת" יותר.

    ועכשיו שאלת מיליון הדולר, מה עדיף חימום זניח או עודף טעינה זניח(?)

    לי יש תשובה, כשהסוללות הללו עולות בין 5-50$ ולא אחת מתות בטרם עת כשהקרקע מפריעה לטיסן לטוס , מעניין אותי שיהיו בטעינה כמה שפחות זמן....
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    הודעות
    106
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת ליפו 6s ב 1C

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    אם תקרא את האופיין של המטענים הסיניים תראה שבמוד FAST קריטריון סיום הטעינה נקבע ל1/10 זרם הטעינה הראשוני שמוגדר למטען.
    אם תגדיר חצי C זרם העצירה יהיה 1/20 מהזרם הנומינלי. הסוללות הללו, פרט לחימום מאוד רגישות לכמה אתה ממלא אותן ולכן המציאו את שיטת הFAST שאמורה למלא אותן "קצת פחות".
    טעינה בחצי C מטעינה אותן "קצת" יותר.

    ועכשיו שאלת מיליון הדולר, מה עדיף חימום זניח או עודף טעינה זניח(?)

    לי יש תשובה, כשהסוללות הללו עולות בין 5-50$ ולא אחת מתות בטרם עת כשהקרקע מפריעה לטיסן לטוס , מעניין אותי שיהיו בטעינה כמה שפחות זמן....
    טוב, אז אם אתה לא סוטר אותי, אנחנו מסכימים על כל הסעיפים. לא דיברתי מה עדיף מעשית. הבחור שאל האם הוא פוגע בתא על ידי טעינה איטית והתשובה שלי התייחסה רק לנושא זה.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת ליפו 6s ב 1C

    ראשית לעולם לא אסטור לך מקסימום אסתור אותך

    מניסיוני בסוג כזה של שאלות , במיוחד בתחום עיסוקינו התחביבי, אני מנסה להבין למה באמת התכוון השואל.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



נושאים דומים

  1. [עזרה!] טעינת סוללות ליפו
    על ידי מוטי44 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-06-2010, 15:57:05
  2. [שאלה] טעינת 2 ליפו בטור
    על ידי roi011 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 12-03-2010, 19:22:00
  3. [עזרה!] טעינת סוללות ליפו
    על ידי elim55 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-04-2009, 14:10:45
  4. נוהל טעינת ליפו..
    על ידי bugy22 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 14-02-2009, 23:11:48
  5. טעינת ליפו
    על ידי SPL בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 06-08-2008, 23:36:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •