
נכתב במקור על ידי
Boogle
אם תקרא את האופיין של המטענים הסיניים תראה שבמוד FAST קריטריון סיום הטעינה נקבע ל1/10 זרם הטעינה הראשוני שמוגדר למטען.
אם תגדיר חצי C זרם העצירה יהיה 1/20 מהזרם הנומינלי. הסוללות הללו, פרט לחימום מאוד רגישות לכמה אתה ממלא אותן ולכן המציאו את שיטת הFAST שאמורה למלא אותן "קצת פחות".
טעינה בחצי C מטעינה אותן "קצת" יותר.
ועכשיו שאלת מיליון הדולר, מה עדיף חימום זניח או עודף טעינה זניח(?)
לי יש תשובה, כשהסוללות הללו עולות בין 5-50$ ולא אחת מתות בטרם עת כשהקרקע מפריעה לטיסן לטוס , מעניין אותי שיהיו בטעינה כמה שפחות זמן....