שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    603
    תודה!
    43
    הודה 28 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    תודה לחגי על המדריך המצולם שהכין לבניית הטלינק yak 55 החדש, או בשמו מעודכן su 29. למי שקנה ועוד לא בנה, שיידע שצפויות לו בערך עשר שעות מייגעות מאוד של חציבות והדבקות ועוד חציבות ועוד הדבקות, עם מדריך מאוד לא ברור שמצורף לקיט. בלי הסרט של חגי שהלינק שלו מצורף כאן, ובלי עזרה מאוד סבלנית של חגי - בערב יום ההולדת של אשתו (סליחה רעות!!!!) - ספק אם הטלינק הדנדש שלי היה רואה שמיים.
    ולמנהלי הפורום, מומלץ להעביר את סרט המאוד מושקע הזה לפורום הדרכה וסטאפים.

    http://www.youtube.com/watch?v=gZg4D...ayer_embedded#!

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    חולון
    הודעות
    576
    תודה!
    32
    הודה 17 פעמים ב 13 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    מדריך ענק!!
    תודה רבה על ההשקעה !!

    רונן
    --------------------------------------------------------------------
    FW190 PIRATE
    Hobbyking Edge 540 V3 (Red/Silver) 3D 1200mm
    Multiplex FUNCUB
    Multiplex PARKMASTER
    כנף Tek sumo
    zeta science extreme 3d
    Phantom 3 Pro
    Multiplex Xeno
    Multiplex Funjet
    HobbyKing™ Tornado Viper Jet 75mm
    Bixler on Steroids
    ---------------------------------------------------------------------

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    לב השרון
    הודעות
    2,469
    תודה!
    864
    הודה 541 פעמים ב 361 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    5 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    בכיף, המטרה היא לעזור.
    הרבה לא הבינו את הרעיון של לעצור כל תמונה (Pause) והתלוננו שזה מהיר מדי, השאלה אם זה עדיף מול השרשור בניה עם 105 תמונות של ה Trex 550e 3G?

    ותודה על הפירגון

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    hasaron
    הודעות
    1,416
    תודה!
    12
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    לא חשבתי שעד כדי כך הוא מסורבל לבנייה, תודה על הסרטון המושקע..

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    791
    תודה!
    5
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    לא לשכוח להדביק את הפיירוול משני הצדדים

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    603
    תודה!
    43
    הודה 28 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי אריה הלפרין צפיה בהודעה
    לא לשכוח להדביק את הפיירוול משני הצדדים

    לא להדביק את הפיירוול משני צדדים. כפי שלמדתי כבר מנסיוני, הפיירוול זאת נקודת כשל מתוכננת, וכאשר האף פוגש באדמה, והפיירוול לא מודבק, הוא נעקר בקלילות מהמקום, וכל מה שצריך בתיקון זה רק להשיב אותו למקום. לעומת זאת כאשר הוא מודבק והוא נעקר בריסוק, הוא יוצר שבר מכוער בחומר מאחוריו, ואז, אם יש לך מזל, מצאת את על האדמה את חלקי הטיסן שנעקרו, ואם לא, חפש את החברים שלך.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    62
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי dbrosh צפיה בהודעה
    תודה לחגי על המדריך המצולם שהכין לבניית הטלינק yak 55 החדש, או בשמו מעודכן su 29. למי שקנה ועוד לא בנה, שיידע שצפויות לו בערך עשר שעות מייגעות מאוד של חציבות והדבקות ועוד חציבות ועוד הדבקות, עם מדריך מאוד לא ברור שמצורף לקיט. בלי הסרט של חגי שהלינק שלו מצורף כאן, ובלי עזרה מאוד סבלנית של חגי - בערב יום ההולדת של אשתו (סליחה רעות!!!!) - ספק אם הטלינק הדנדש שלי היה רואה שמיים.
    ולמנהלי הפורום, מומלץ להעביר את סרט המאוד מושקע הזה לפורום הדרכה וסטאפים.

    http://www.youtube.com/watch?v=gZg4D...ayer_embedded#!

    אהלן דורון ,

    "שיידע שצפויות לו בערך עשר שעות מייגעות מאוד של חציבות והדבקות ועוד חציבות ועוד הדבקות, עם מדריך מאוד לא ברור שמצורף לקיט"

    שאדע לעתיד , איפה בדיוק נדרשת "לחצוב ועוד פעם לחצוב" , ולחצוב את מה ??

    מה במדריך לא הבנת מלבד החלק של גזירת הצירים ?


    עידו ,

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    מיקום
    מטיס FPV דרך מענ"ק בטנק
    הודעות
    909
    מנחת הבית
    שיזפון
    תודה!
    85
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    דרך אגב, אם כבר מדברים על הסוחויי

    שלי עבר טסט לא מזמן, הוא טס מאוד יפה, יש רק דבר אחד שמאוד (אבל מאוד) הפריע לי


    ההורנים שמקבלים איתו הם פשוט זבל! המיץ של הזבל!
    ציפיתי שמהטיסן הקודם (היאק) שבו היו דיווחים מהרבה מטיסים שההורנים שלו חלשים ונשברים, יוחלפו להורנים מעט יותר איכותיים

    כאשר הזזתי את ההגה בשלט (זה עוד היה על הקרקע), הסרוו זז אבל ההגה זז ממש מעט ושמעתי גם "פק"
    לאחר שבדקתי, מה גיליתי?, הם גמישים מידי, הייתי צריך לעשות להם חיזוקים כי אם לא הם פשוט "מתקפלים"
    שמתי להם פס שעשוי מפרופ APC משני הצדדים וזה סידר את הבעיה

    ישר על הטסט ההורן של ההגה כיוון נשבר!
    אמרתי בסדר, לא נורא, קורה... והכנתי אחד חדש.
    על הטיסה השנייה כבר נשבר עוד אחד של המאזנת, ברגע שהפעלתי מעט לחץ על המאזנת השנייה גם הוא נשבר...


    באמת עידו, ציפיתי שתשדרגו מעט את ההורנים, לחבר שלי קרה את אותו מקרה בדיוק. אני רק שמח שההורן של ההגה גובה לא נשבר.
    נערך לאחרונה על ידי בוואז; 08-01-2011 בשעה 15:46:05.
    the best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter
    -Winston Churchill-

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    62
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    שלום בוואז ,

    מצטער לשמוע שלא יכלת להנות מהטיסן בטיסותו הראשונות ,


    גם אני משתמש בהורנים המקוריים על היאק שברשותי , כבר למעלה משנה ומעולם לא נתקלתי בבעיה ,
    כן החלפתי את ההורנים שלו בכנפיים לטובת תנועה גדולה יותר - אך גם הם לא נשברו לכל אורך הזמן שהטסתי איתם.

    נסה לבדוק האם הופעל עומס צידי או פיתול על ההורן , זה יכול להאיץ שבר וקריסה של ההורן תחת עומס

    אנא תרשום ללא ידיעה , כפי שציינתי - לבקשתי מיד לאחר היאק Telink הגדיל את עובי החומר של ההורנים החדשים
    "we add about 0,5mm" ,
    אם בכל זאת גילית שזה לא מספיק , כמובן שניתן לדרג .

    מעולם לא היה ברשותי טיסן , או שראיתי טיסן שכל חלקיו הגיעו והתאימו לשלל סגנונות ההטסה שקיימים - כל מטיס והשדרוגים המתאימים לו ,

    כדאי להנות מטיסן צריך לעשות סוויצ' קטן לגבי ההשקעה בבניה , ובאיבזור הנדרש וההתאמה שלו למטיס

    מעולם לא התכוונו שזה יהיה "Beginners airplane" , או טיסן שיהיה מיועד להמונים,
    אלא כלי אימון איכותי לשיפור הטסה מתקדמת - שפונה לשוק ספציפי של מטיסים

    בכל מקרה , אם יש משהו שאוכל לעזור אשמח לדעת

    עידו ,

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    62
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    תוספת קטנה ,

    אני מעריך מאוד את המידע שאתם נותנים לי - מידע כזה מגיע רק מהמטיסים עצמם ואני מבטיח לעדכן את Telink לטובת מוצרים שיצאו בעתיד



    שבת שלום ,

    עידו

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    603
    תודה!
    43
    הודה 28 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    היי עידו.

    הטיסן לא נמכר בחנות תחת האזהרה 'מיועד למתקדמים בלבד'. הוא פשוט נמכר למי שמוכן לשלם כסף בעבורו.
    ולכן א. החוברת צריכה להיות פשוטה לגמרי בהסברי הבניה, גם למי שאיננו אשף בבניה, והיא לא כזו - קמצנית מאוד בדפים, דלה עד מאוד בהסברים גרפיים - מצאתי את עצמי שוב ושוב שובר את הראש בשאלה קבועה: מאיזה צד התכוון המתכנן לבצע את הפעולה הנוכחית - למעלה, למטה, ימינה, שמאלה. השרטוט לא היה ברור לי דיו. אולי אני טמבל, אבל כשבניתי מסוקים בעזרת חוברות הדרכה של align לא נתקלתי בבעיות כאלה. מסקנה: ב- align לוקחים בחשבון שגם טמבלים הם לקוחות שלהם. גם טלינק צריכים לקחת בחשבון ולהיות מתודיים יותר.

    ב. לגבי ההורנים, אני מצטרף לתלונה של בועז. שוב, לך לא היתה אף בעיה עם ההורנים, אבל הטיסן מיועד לא רק לצ'מפיונים. בטיסה שניה בלבד, הורן אחד התקפל, גרם לנעילת מאזנת ואיכשהו הצלחתי לנחות בשלום. עוד אחד התקפל ונשבר מאוחר יותר. בבדיקה, מיקום ההדבקה שלו לא היה כל כך בעייתי ברמה שהצדיקה פיתול ושבירה מהירים כל כך. לא נתקלתי בבעייה דומה בטיסנים אחרים. מסקנה?

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    62
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי dbrosh צפיה בהודעה
    היי עידו.

    הטיסן לא נמכר בחנות תחת האזהרה 'מיועד למתקדמים בלבד'. הוא פשוט נמכר למי שמוכן לשלם כסף בעבורו.
    ולכן א. החוברת צריכה להיות פשוטה לגמרי בהסברי הבניה, גם למי שאיננו אשף בבניה, והיא לא כזו - קמצנית מאוד בדפים, דלה עד מאוד בהסברים גרפיים - מצאתי את עצמי שוב ושוב שובר את הראש בשאלה קבועה: מאיזה צד התכוון המתכנן לבצע את הפעולה הנוכחית - למעלה, למטה, ימינה, שמאלה. השרטוט לא היה ברור לי דיו. אולי אני טמבל, אבל כשבניתי מסוקים בעזרת חוברות הדרכה של align לא נתקלתי בבעיות כאלה. מסקנה: ב- align לוקחים בחשבון שגם טמבלים הם לקוחות שלהם. גם טלינק צריכים לקחת בחשבון ולהיות מתודיים יותר.

    ב. לגבי ההורנים, אני מצטרף לתלונה של בועז. שוב, לך לא היתה אף בעיה עם ההורנים, אבל הטיסן מיועד לא רק לצ'מפיונים. בטיסה שניה בלבד, הורן אחד התקפל, גרם לנעילת מאזנת ואיכשהו הצלחתי לנחות בשלום. עוד אחד התקפל ונשבר מאוחר יותר. בבדיקה, מיקום ההדבקה שלו לא היה כל כך בעייתי ברמה שהצדיקה פיתול ושבירה מהירים כל כך. לא נתקלתי בבעייה דומה בטיסנים אחרים. מסקנה?

    היי דורון ,

    תודה על הארות והערות ,

    מנסיון קודם של Telink עם קהלי שוק אחרים מעולם החברה לא נתקלה בבעיות מסוג זה בנוגע לחוברת ההוראות , עם מספר נמוך של חלקים אני מתאר לעצמי שחוברת הוראות מפורטת לא תמיד נדרשה מהם , ואני מעולם לא העלתי את הנושא כי גם אני מעולם לא נתקלתי או שמעתי על חוסר בפירוט בחוברת - אך אני שמח לשמוע את דעתכם בעניין !

    לא אמרתי לרגע שצריך להיות "צ'מפיונים" , אלא אמרתי שעם המטיס מנוסה ומכיר את אופי הטסתו ניתן לשדרג את החלקים - כמו בכל טיסן.


    מעריך את המידע מאוד , אדאג לעדכן את הייצרן (שזה לא אני למי ששלח לי PM ! )


    רק נחיתות רכות ,

    עידו
    נערך לאחרונה על ידי DriftBuster; 08-01-2011 בשעה 15:56:30.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    62
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    דורן , בוואז


    אני מבקש את עזרתכם - צירפתי את צילומי חוברת ההוראות - אנא ממכם , מה בחוברת לא הובן על מנת שאוכל להוציא מייל לטובת שיפור עתידי?


    בברכה ,

    עידו

    *עריכה
    החוברת און-ליין
    http://www.telink.eu/_obchody/telink..._delene_CZ.pdf
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	1 (1024 x 768).jpg‏ 
Views:	91 
Size:	114.9 קילובייט 
ID:	37256   Click image for larger version. 

Name:	2 (600 x 450).jpg‏ 
Views:	85 
Size:	66.7 קילובייט 
ID:	37257   Click image for larger version. 

Name:	3 (600 x 450).jpg‏ 
Views:	85 
Size:	54.2 קילובייט 
ID:	37258  
    נערך לאחרונה על ידי DriftBuster; 08-01-2011 בשעה 16:18:59.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    מיקום
    מטיס FPV דרך מענ"ק בטנק
    הודעות
    909
    מנחת הבית
    שיזפון
    תודה!
    85
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    הי עידו,
    בקשר להורנים, אני ציפיתי להורנים טובים יותר גם על סמך מה שאתה בעצמך אמרת
    הורנים משודרגים לטובת מטיסי ה3D והאקסטרים
    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=26350

    בקשר לחוברת ההוראות
    מצטער לבשר אך זו לא החוברת שקיבלתי עם הטיסן, אני מעלה עכשיו תמונות של החוברת שאני קיבלתי
    the best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter
    -Winston Churchill-

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    מיקום
    מטיס FPV דרך מענ"ק בטנק
    הודעות
    909
    מנחת הבית
    שיזפון
    תודה!
    85
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    הינה החוברת שאני קיבלתי עם הטיסן (הרבה פחות מפורטת ממה שאתה שהבאת)

    הדבר שהכי הפריע לי זה שבחוברת (שאני קיבלתי) לא כתוב שצריך לחצות את הצירים של המאזנות ולכן לא עשיתי את זה, 4 צירים הלכו על הכנף, עוד 1 להגה גובה (שכן נחצה לפי החוברת) ובשביל הגה הכיוון לא נשאר
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	Picture 661 (Medium).jpg‏ 
Views:	90 
Size:	66.7 קילובייט 
ID:	37267   Click image for larger version. 

Name:	Picture 662 (Medium).jpg‏ 
Views:	94 
Size:	63.5 קילובייט 
ID:	37268   Click image for larger version. 

Name:	Picture 663 (Medium).jpg‏ 
Views:	92 
Size:	82.8 קילובייט 
ID:	37269  
    the best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter
    -Winston Churchill-

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    62
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש



    !#@$%$^
    אין לך מושג כמה דברים זה מסביר.. כמה טלפונים , מיילים , וחוסר הבנה של תהליך הבניה


    תודה רבה רבה בוואז,

    מיד שולח מייל לבירור העניין - אעדכן אותכם



    עידו ,

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    123
    תודה!
    1
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    לי גם נשברו כל שלושת החורים בהורן של ההגה גובה
    הגה כיוון נשבר 1
    מאזנות 2
    לא יודע מה לעשות עכשיו, כל ההורן של ההגה גובה דפוק, ואם אני מוציא אותו ושם אחד חדש, אני משאיר בור לא יפה בהגה עצמו...
    בקיצור, אני תקוע

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    62
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תודה לחגי ואזהרה לבוני הטלינק yak 55 החדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי srGal צפיה בהודעה
    לי גם נשברו כל שלושת החורים בהורן של ההגה גובה
    הגה כיוון נשבר 1
    מאזנות 2
    לא יודע מה לעשות עכשיו, כל ההורן של ההגה גובה דפוק, ואם אני מוציא אותו ושם אחד חדש, אני משאיר בור לא יפה בהגה עצמו...
    בקיצור, אני תקוע
    תיקח סכין יפנית חדה/חדשה וחתוך בעדינות סביב ההורן ותוכל להוציא אותו בקלות.

    ניתן להכין הורנים חדשים מדיקט/קארבון ואפילו ראיתי כבר מקופסאת פלסטיק של חומס..

    עידו ,

נושאים דומים

  1. [עזרה!] הטלינק החדש אצלי בבית
    על ידי asafh1 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 29-11-2010, 17:37:22
  2. הטלינק הגיע :)
    על ידי 26112611 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 08-07-2010, 23:02:53
  3. תודה לחגי
    על ידי srdromy בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-03-2010, 07:56:11
  4. [זהירות!] הודעה ואזהרה למטיסים בגעש
    על ידי dbrosh בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 69
    הודעה אחרונה: 22-02-2010, 01:28:27
  5. [מוצר חדש] הודעה ואזהרה
    על ידי dbrosh בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-02-2010, 21:00:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •